2025-11-03, 23:53
Medlem
Crapmagics avatar
Tjocka ateisten lade tvångsmässigt i för lite lösgodis för att inte fresta sig själv som sockerberoende, inga Peter Lundgren chipskål-divaliteter här inte
Citera
2025-11-04, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tjocka ateisten lade tvångsmässigt i för lite lösgodis för att inte fresta sig själv som sockerberoende, inga Peter Lundgren chipskål-divaliteter här inte
Han ville också ut......
Många som verkar lite missnöjda med programmet och undrar varför de åkte över hela atlanten för detta
Programmet är tamt iår.
Tycker allt blir sönderklippt och rörigt.
Lite mera historia, utöver deltagarnas släktingöden.
Men jag hoppas på bättre tävlingar, den i går var ju under all kritik.
Både Bacon och "rattarna" verkar bara sura och missnöjda.
Ville nog bara åka till Sverige för att gå på MCdonalds och äta Baconburgare, som hemma.
Iof så fattade jag inte vad tält hade med programmet att göra men sov och var tyst
Om någon säger hur ditt namn förr uttalades och hur det uttalas här, kan man försöka, låtsas.....

Båda verkar ha missförstått allt.

De är här för att uppleva Sverige nu och då och veta var det kom ifrån.
Citera
2025-11-04, 16:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackeJocke
Han ville också ut......
Många som verkar lite missnöjda med programmet och undrar varför de åkte över hela atlanten för detta
Programmet är tamt iår.
Tycker allt blir sönderklippt och rörigt.
Lite mera historia, utöver deltagarnas släktingöden.
Men jag hoppas på bättre tävlingar, den i går var ju under all kritik.
Både Bacon och "rattarna" verkar bara sura och missnöjda.
Ville nog bara åka till Sverige för att gå på MCdonalds och äta Baconburgare, som hemma.
Iof så fattade jag inte vad tält hade med programmet att göra men sov och var tyst
Om någon säger hur ditt namn förr uttalades och hur det uttalas här, kan man försöka, låtsas.....

Båda verkar ha missförstått allt.

De är här för att uppleva Sverige nu och då och veta var det kom ifrån.
Bacon verkar vilja vinna tävlingen, om det sedan är vilken tävling som helst eller träffa sin släkt är en annan fråga, han hade ju kunnat avböja hennes erbjudande annars om han ville hem

Det verkar som att Bacon kommer vägra ta på sig folkdräkt nästa avsnitt, visserligen var det en kvinnlig folkdräkt men ändå! han har överstark integritet, normalt sätt ska det vara avsaknaden av integritet som utgör den perfekta deltagaren
Citera
2025-11-04, 16:23
Medlem
Citat:
Bacon verkar vilja vinna tävlingen, om det sedan är vilken tävling som helst eller träffa sin släkt är en annan fråga, han hade ju kunnat avböja hennes erbjudande annars om han ville hem

Det verkar som att Bacon kommer vägra ta på sig folkdräkt nästa avsnitt, visserligen var det en kvinnlig folkdräkt men ändå! han har överstark integritet, normalt sätt ska det vara avsaknaden av integritet som utgör den perfekta deltagaren
Okej om du tycker så.
Men att ta så lite godis i påsen och tro att det är 0,5 kg.
Samt att han verkar inte så glad vid de olika arrangemangen.
Vi får se
Citera
2025-11-04, 17:04
Medlem
tempeZZts avatar
Om det som #plastgaffel skriver här stämmer ...

(FB) Anders Lundin gör "Allt för Sverige!"

... och Rajdböörgh är den enda som kommer från området vilket framgick av avsnitt 2, så ...

Citera
2025-11-04, 17:18
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Förstör inte narrativet!, det här är den första squawen i det här programmets historia

hon kände en omedelbar connetion till superfyndet afro-svensk-amerikanen, och i vanlig ordning är den kortaste vägen mellan 2 kvinnor minoritets-minoritet-minoritets-skapet (helvetes-skapet )

Nate i säsong 4 hade indianblod.
Melissa i säsong 9 hade indianblod.
Citera
2025-11-04, 19:01
Medlem
Jag förstår att de amerikanska deltagarna inte är helt uppskattande till årets säsong. Det finns en underton i allt som sägs som går emot deltagarnas kärnvärden: kyrka, familj, konservatism. Till och med när deltagarna paraderas genom en svensk semesterby sätter SVT in en statist som talar illa om Trump. I varje avsnitt skall det ses ner på kyrka och tro.
Citera
2025-11-04, 19:08
Medlem
knullklassons avatar
Tråkigaste säsongen hittills, med råge! Jag har alltid älskat det här programmet och har sett samtliga säsonger, men i år är det ju fan knappt lönt att titta. Programmet har gått ner sig fullständigt!
Citera
2025-11-04, 20:24
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Tråkigaste säsongen hittills, med råge! Jag har alltid älskat det här programmet och har sett samtliga säsonger, men i år är det ju fan knappt lönt att titta. Programmet har gått ner sig fullständigt!
Ja och nu finns det dessutom ingenting att titta på längre, Mikelle's lökar måste nästan haft eget postnummer. Ramla nästan ur när hon satt i skogen. 🙈
Citera
2025-11-04, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson

Kan bara instämma. Tråkigaste säsongen hittills! Känns som att det bara är en massa upprepningar, plus att årets deltagare är extremt tråkiga.

Programmet skulle behöva nya idéer istället för att trampa på i samma gamla fotspår. Även Lundin bör bytas ut tycker jag.

Vete tusan om jag ens kommer se fortsättningen i år.
Citera
2025-11-04, 21:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag förstår att de amerikanska deltagarna inte är helt uppskattande till årets säsong. Det finns en underton i allt som sägs som går emot deltagarnas kärnvärden: kyrka, familj, konservatism. Till och med när deltagarna paraderas genom en svensk semesterby sätter SVT in en statist som talar illa om Trump. I varje avsnitt skall det ses ner på kyrka och tro.
Vilket avsnitt och vilken tid in sker detta?
Citera
2025-11-05, 08:58
Medlem
Snubchurps avatar
Tävlingsmomentet är helt borta snart från programmet. Man anstränger sig inte ens att skapa riktiga tävlingar. Vet att många torra tråkmånsar i tråden inte vill ha tävling i programmet men då ser jag inte riktigt poängen längre med formatet. Då ger man inte längre Allt för Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in