2025-11-03, 23:23
Citat:
Ursprungligen postat av RollsNoise
Umgås man med en annan familj med hög social status så är man väl automatiskt med i gänget? Familjen jag antar du menar är absolut högre upp i status men det finns ju också nivåer

Jag har hört om våldtäkten sedan våren från folk med koppling till han så det där är nog bara en ursäkt som folk drar om dom börjat skämmas

1. Verken han eller hans familj har hög status.
2. Du känner inte honom så du har ingen aning om hur han är som person.
3. Tycker det är skumt att ”våldtäckten” ska ha skett i februari men BO ville träffa honom igen i maj för att ligga, vilket dem gjorde. Jävligt skumt.
4. Vem har sagt att det är självmord? Det är bara Flashback slutsatser
Citera
2025-11-03, 23:33
Medlem
Blir inte klok på alla rykten som går nu men har idag fått höra att hans föräldrar fick veta om våldtäktsanklagelserna först efter han dog men att hans vänner vetat längre

Som sagt har jag själv vetat det sen i våras

Här är det jag hört

* Hon ska ha blivit gravid av våldtäkten

* Han har skrivit något till henne via SMS som gör att han kunde fällas. Har hört att han ska ha lovat henne att han inte hade sex med henne när hon antingen sov eller var avtuppad

* Vissa säger att hon varit drogad/skitfull och hamnade på akuten i Vmo och att man hittat ”rape drugs” i blodet

* Vissa säger att hon anmälde våldtäkten samma natt på akuten, andra säger ”några dagar senare” och några ”en månad senare” (när hon då ska ha upptäckt graviditeten)

* Samma dag som han dog hade ska han ha berättat på jobbet att han varit i rätten och dem hade då sagt att han inte får förlängt (han var på provanställning)
Citera
2025-11-03, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stfu1234
Tänk så var det inte självmord då PUCKO!
Kom in flera samtal till polisen om att just den bussen vinglade och var över på fel sida.
Precis innan olyckan så var det en man från gvd som hade pratat med sin fru om att den bussen kom vinglande.

Finns inget belägg för något sådant från vittnena ombord på bussen.
.
Om eleverna upplevt resan som osäker och att föraren kört på fel sida vägen - tror du inte att det hade framkommit?

Och, om det verkligen "kom in flera samtal till polisen" om just denna bussen, borde inte polisen agerat på det?

I call bullshit och ser ditt påstående som en del av alla dimridåer som läggs ut i denna händelsen.
Citera
2025-11-03, 23:34
Medlem
Citat:
Tänk så var det inte självmord då PUCKO!
Kom in flera samtal till polisen om att just den bussen vinglade och var över på fel sida.
Precis innan olyckan så var det en man från gvd som hade pratat med sin fru om att den bussen kom vinglande.

Hur vet du att det kom in flera samtal till polisen?

Borde väl vara förundersökningssekretess på dem uppgifterna
Citera
2025-11-03, 23:39
Medlem
Citat:
3. Tycker det är skumt att ”våldtäckten” ska ha skett i februari men BO ville träffa honom igen i maj för att ligga, vilket dem gjorde. Jävligt skumt.

Hahahahaha. I såna fall är han en jävla idiot som träffade tjejen för att ha sex i maj. Han fick en försvarsadvokat i mars så rättsärendet var igång

Tror du inte hans advokat sagt till han att hålla sig undan från henne?

Som sagt man blir inte klok på alla rykten som går här i byn 😂
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox
Finns inget belägg för något sådant från vittnena ombord på bussen.
.
Om eleverna upplevt resan som osäker och att föraren kört på fel sida vägen - tror du inte att det hade framkommit?

Och, om det verkligen "kom in flera samtal till polisen" om just denna bussen, borde inte polisen agerat på det?

I call bullshit och ser ditt påstående som en del av alla dimridåer som läggs ut i denna händelsen.

Calla bullshit hur mycke du vill, du får väll vänta och se vad slutresultatet blir utav undersökningen. Folk som kommenterade på Facebook samma kväll om att bussen vinglat och att de har ringt polisen.
Citera
Medlem
Citat:
Blir inte klok på alla rykten som går nu men har idag fått höra att hans föräldrar fick veta om våldtäktsanklagelserna först efter han dog men att hans vänner vetat längre

Som sagt har jag själv vetat det sen i våras

Här är det jag hört

* Hon ska ha blivit gravid av våldtäkten

* Han har skrivit något till henne via SMS som gör att han kunde fällas. Har hört att han ska ha lovat henne att han inte hade sex med henne när hon antingen sov eller var avtuppad

* Vissa säger att hon varit drogad/skitfull och hamnade på akuten i Vmo och att man hittat ”rape drugs” i blodet

* Vissa säger att hon anmälde våldtäkten samma natt på akuten, andra säger ”några dagar senare” och några ”en månad senare” (när hon då ska ha upptäckt graviditeten)

* Samma dag som han dog hade ska han ha berättat på jobbet att han varit i rätten och dem hade då sagt att han inte får förlängt (han var på provanställning)

Fick precis namn på brottsoffret (kvinnan)
Hon finns på krimfup o har lite på sitt samvete
Stämmer då hon tidigare bodde på adressen för våldtäkten o flyttade till Halmstad i April
S.E.F
Citera
2025-11-03, 23:40
Citat:
Hahahahaha. I såna fall är han en jävla idiot som träffade tjejen för att ha sex. Han fick en försvarsadvokat i mars så rättsärendet var igång

Den lilla faktan var du inte redo på va? 😂
Tyvärr sant… men om jag blev våldtagen så hade jag nog inte bjudit hem den person till mig igen…
Citera
2025-11-03, 23:42
Medlem
Angeliqas avatar
Nu skuldbeläggs även busschauffören och skolelevernas vittnesmål av Gislavedsmaffian. Diskussionen om olyckan har dock en egen tråd. Fortsätt för all del i den.

Er damage control är både tragisk och underhållande. Kul att få alla grodor på print.
Citera
2025-11-03, 23:43
Citat:
Hahahahaha. I såna fall är han en jävla idiot som träffade tjejen för att ha sex i maj. Han fick en försvarsadvokat i mars så rättsärendet var igång

Juste! BO har gått runt under sommaren och sagt att hon inte ens vill ha pengar och att hon inte har ansökt om det. Ser annorlunda ut i hennes Anmälan…
Citera
2025-11-03, 23:43
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:
Den lilla faktan var du inte redo på va? 😂
Tyvärr sant… men om jag blev våldtagen så hade jag nog inte bjudit hem den person till mig igen…

Är du dum? I maj visste han att hon hade anmält honom för våldtäkt eftersom att han fick en advokat i mars. Han är förståndshandikappad om han åker och, som du påstår, har sex med någon som har ett pågående våldtäktsärende mot honom.

Varför hänger du ut din kompis som någon med intellektuell funktionsnedsättning?
Citera
2025-11-03, 23:54
Medlem
riktigamannen95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plorpis
Är du dum? I maj visste han att hon hade anmält honom för våldtäkt eftersom att han fick en advokat i mars. Han är förståndshandikappad om han åker och, som du påstår, har sex med någon som har ett pågående våldtäktsärende mot honom.

Varför hänger du ut din kompis som någon med intellektuell funktionsnedsättning?

Jag reagerade på exakt samma sak, vilken jävla idiot EL skulle vara om han i mars tilldelas en offentlig försvarare för att en tjej anmält honom för våldtäkt och sedan i maj åker hem till tjejen, inbjuden för ett ligg.

Gislavedsborna som kommer till EL:s försvar här i tråden imponerar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in