Citat:
Ursprungligen postat av
Angeliqa
Så genomskinligt.
Medlemmen blandar dessutom in mig och anklagar mig - ! - för att vara BO. Eller att ha haft någon form av kontakt med BO. Lågt mot både BO och mig som grävt, att förminska min insats.
Nu vet vi hur fakta om våldtäktsmålet hanteras i EL-lägret. Golfarna är obildade som inte känner till offentlighetsprincipen i Sverige. Vad gör föräldrar och syskon när de inte spelar golf? De har för vanliga namn för nätsökningar.
Bara 1-2 minuters samlag. Vilken attityd. Kränkningen av tjejens sexualitet räknas i minuter. Kortare penetrerande våldtäkter är okej? Jag vill inte veta vad medlemmen har i bagaget. Halva Gislaved förefaller vara inte friska.
Först tänkte jag att omgivningen kanske inte kände till våldtäktsmålet. Med dessa försvarsinlägg kan vi bekräfta att Gislaved gjort en Bjästa. Enligt flera uppgifter har det pågått sedan våldtäkten i vintras.
Självmord smittar har forskning visat. Jag hoppas BO har ordentligt med stöd omkring sig. Familj och vänner.
Pappa H har jobbat med bilsälj.
Morsan J (som kallas Kicki) jobbar på motorsportgymnasiet men va under lång tid känd som ”Kicki på Lindex” för hon jobbade i butiken
Äldsta brorsan bor i Värnamo m fam och spelar i ett tribute band till Iron Maiden, mellanbrorsan bor i Hestra m fam
Äldsta brorsorna verkar helt normala ska jag säga, trevliga
Tror inte det finns något i själva uppfostran som gått fel här ärligt talat
Uppfattar familjen som vettig i grund och botten
Tror bara Ell**t vant sig vid att vara populär och alltid komma undan och kunna få som han vill
Men vi behöver inte va oroliga för familjen.
Dem tillhör rätt klick av människor så till och med näringslivschefen i kommunen ställer sig bakom en våldtäktsman
Och folk kommer försvara Ell**t så länge det gör att dom tror att de kan få bli omtyckta av folk med hög status