Dina påstådda "bevis".
Att du skriver att det är "bevis" gör det inte till bevis. Det du presenterat är diverse anekdoter och ideer om lite olika saker som inte bedömts vara faktisk objektiv och neutral bevisning för någonting.
Min teori?
Jag har ingen teori. Jag har inte ens en tes om det där tyget. Men det är ju tämligen oväsentligt då jag inte påstått att jag vet något om det förutom att det inte presenterats någon faktisk objektiv och neutral bevisning för att det skulle vara vad du påstår.
Det är du som hävdar att det är bevis, men du har inget som faktiskt styrker det påståendet.
Citat:
Alltså helt ärligt, det här är vad som gör mig så arg med ateister. Så många av dom antar att de själva inte behöver argument, de nöjer sig med att bara attackera andras argument utan att ha motargument. I ditt fall har du inte ens ett motargument, du säger bara "det är inte bevis" när jag klart och tydligt förklarat hur det är bevis, varför och vad det bevisar.
Du menar att du blir "känslostyrd"... Hm... Nu närmar du dig åtminstone trådens ämne...
Du har inte förklarat hur det faktiskt är bevis. Du har skrivit att det är bevis, men du har uppenbarligen inte förstått hur bevisföring fungerar. Det du presenterar är inte bevis för något annat än att att du tror att det är bevis.
Läs in dig lite på ämnet vetenskapsteori och återkom när du åtminstone har en grundläggande förståelse för den begreppsvärld vetenskaplig bevisning ingår i. Som det är nu loopar du bara nonsens som har noll och intet med faktisk bevisning att göra.
Citat:
Jo, det skulle jag. Men jag men jag är tämligen övertygad om att du inte skulle förstå det heller.
Citat:
Vad i min världsbild är det du vill att jag ska argumentera för?
Det är väl ändå du och inte jag som försöker dra den här diskussionen bort från ämnet för tråden?
Jag är i den här tråden för att diskutera huruvida ateister är känslostyrda eller ej. Du verkar vara här av någon annan anledning, men det kanske du inte heller förstår.
Om du vill kan jag bevisa det för dig... Det är ju bara att för dig att läsa trådstarten och se hur den förhåller sig till allt OT du postar...