2025-11-02, 16:02
Avstängd
Här får Anjo svar på tal av skilleras:

https://youtu.be/Ctin1CKf0ec?si=jaQOLdNGoopx9PAz

Btw så har Anjo tre eller fler strikes på sin egen kanal nu.
Citera
2025-11-02, 16:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Anjo kommer förlora i rätten två gånger dom kommande månaderna om detta går till förhandling.

Han är så dum att man svimmar..men Mr.Prints vet såklart bäst tror han 🤣

Anjo kommer inte att vinna något av det han har framför sig och det känns toppen.
Citera
2025-11-02, 16:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Om du läser på så kan du läsa om det finns tillstånd att visa materialet så det okey, vilket Axel fått skriftligt något som du fått berättat för dig redan ett par gånger men du spelar väll bara dum och tror du trollar

Men du har rätt finns det inte tillstånd så får du inte, vilket inte Anjo har.

Ganska korkat av han att först ge samtycke och månader sedan anmäla när han dessutom gör samma sak
Du är bra dum om du tror att förståelse är något man får av att lyssna på den där skojaren
Citera
2025-11-02, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08

Tänker inte kolla, men du kanske kan säga vad hans huvudpoäng är.

Kul att Anjo blev strajkats, är kanalen avstängd nu då?
Citera
2025-11-02, 16:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av z9fdzzzfff
Tänker inte kolla, men du kanske kan säga vad hans huvudpoäng är.

Kul att Anjo blev strajkats, är kanalen avstängd nu då?

Nej nu måste Anjo stämma Axel i domstolen för att få bort Axels kanal. Och vinna!

Axels kanal försvinner inte om inte Anjo vinner i domstolen. Svårt att se att Anjo fixar det.

Hur ska Anjos kanal klara av sina strikes?

Det är tre eller fler och inte bara från Axel.
Citera
2025-11-02, 16:19
Avslutad
Citat:
Nej nu måste Anjo stämma Axel i domstolen för att få bort Axels kanal. Och vinna!

Axels kanal försvinner inte om inte Anjo vinner i domstolen. Svårt att se att Anjo fixar det.

Hur ska Anjos kanal klara av sina strikes?

Det är tre eller fler och inte bara från Axel.
Aha, trodde youtube plockade bort kanalen om man fick så många strajks, synd att den ligger kvar
Citera
2025-11-02, 16:22
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Anjo kommer inte att vinna något av det han har framför sig och det känns toppen.
Tjockismobbaren har mött sin överman och kommer förlora stort, han har inte insett detta ännu då han är korkad men tids nog kommer poletten trilla ner mellan chipspattarna.
Citera
2025-11-02, 16:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tjockismobbaren har mött sin överman och kommer förlora stort, han har inte insett detta ännu då han är korkad men tids nog kommer poletten trilla ner mellan chipspattarna.

Fatta när han får krypa till korset.
Citera
2025-11-02, 16:33
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag tror att han får tämligen svårt att ro iland kriget han startat med Axel Öhman. Det är en sak att bråka med halvt utvecklingsstörda individer som Bumbi och P.Rasmusson, men en helt annan att bråka med en person ett vasst grundintellekt, som har all fritid i världen, ett ohämmat agg mot meningsmotståndare och som inte drar sig för att använda rättsväsendet för att få rätt.

Det kommer troligen även att vara svårt att engagera publiken i drama kring en person som få känner till och som få bryr sig om. Istället kommer det i så fall snarare bara att gynna Öhman.

Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag tror Öhman kommer att ställa till ett helvete för Anjo. Hade jag varit den sistnämnda så hade jag försökt stänga den där konflikten pronto, men han lär vara alldeles för stolt (och dum) för det.

Jag citerar mig själv från augusti i år. Detta kommer inte att sluta till Anjos fördel.
Citera
2025-11-02, 16:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Hur vet du det? Är det något man kan kolla upp?
Citera
2025-11-02, 17:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur vet du det? Är det något man kan kolla upp?

Axel berättar i slutet att han strikeat Anjo två gånger och att någon annan gjort det ett par gånger. Så då ska Anjo ha blivit streakad fyra gånger men jag väljer att skriva "tre eller fler".
Citera
2025-11-02, 17:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Axel berättar i slutet att han strikeat Anjo två gånger och att någon annan gjort det ett par gånger. Så då ska Anjo ha blivit streakad fyra gånger men jag väljer att skriva "tre eller fler".
Vad händer vid tre strikes, är det som i usa three strikes and you're out?

Går bra för Anjobanjo nu, blir nog mycket tröstätande i sängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in