Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-01, 22:50
Avstängd
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Nä! Och jag ser inte JJ som någon frälsare eller "äntligen kommer Jörgen hem!"

I min värld måste man bevisa sig för att få min tillit och mitt förtroende.

Bra så
2025-11-01, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Bra så

Allt är bara osynk, långsamt, håglöst, felpass, spela hem etc. En jävla tur att målvakterna har levererat. Med fjolårets målvaktscirkus och dagens utespel hade det blivit nära katastrofläge! Försvarsspelet är hyfsat och målvaktsspelet bra. Ganska få insläppta mål men på tok för få gjorda.
2025-11-01, 23:11
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Har "googlat fram" att det är så att idag tog Frölunda första trepoängaren hemma mot Färjestad sen 15/2 2022. Ni vann med 6-4 då.

Grattis till första trepoängaren hemma mot Färjestad på snart 4 år!

Du lägger nu till 3 poäng som bivillkor. Flera av grundspelets hemmamatcher har vunnits efter förlängning eller straffar.
Till det kan läggas alla bortaseger i serien och senaste årens slutspel.

Kul att internet nått hela vägen till skogen. Det är en gamechanger, tro mig.
2025-11-01, 23:13
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Hur är det med poängkungarna Lodin Steen och j Nygård?

Lodin agerar som den pundare han är. Steen helt osynlig, en tvärhand hög. Nygga är stabil och bra.
2025-11-01, 23:17
Medlem
Citat:
Jag har ingen aning. Därför frågade jag klemenza.

"Det är Frölundas första seger mot Färjestad i grundserien sedan 15 februari 2022." Skrev Expressen idag.

Well, är inte första gången Expressen kastar ur sig något som är helt fel
2025-11-01, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Du lägger nu till 3 poäng som bivillkor. Flera av grundspelets hemmamatcher har vunnits efter förlängning eller straffar.
Till det kan läggas alla bortaseger i serien och senaste årens slutspel.

Kul att internet nått hela vägen till skogen. Det är en gamechanger, tro mig.

Trögskalle! Läste Slaskpressen som skrev fel därför mina frågor till dig! Vet jag väl för fan att respektive lag tagit 3 p borta! Läs och fatta din mupp!
2025-11-01, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minssc
Well, är inte första gången Expressen kastar ur sig något som är helt fel

Nej verkligen inte! Det var rätt med inga 3 poäng hemna i grundserien sen 2022. Men sånt är rätt ointressant. Förutom mot Fusklunda!
Senast redigerad av Palkranen 2025-11-01 kl. 23:36.
2025-11-01, 23:34
Medlem
Citat:
Lodin agerar som den pundare han är. Steen helt osynlig, en tvärhand hög. Nygga är stabil och bra.

Fan va dryg du är då! Hybris för att ni råkar leda serien i början av november? Typisk losermentalitet! Blir väl så när prisskåpet inte dignar av guldmedaljer.
2025-11-01, 23:37
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Trögskalle! Läste Slaskpressen som skrev fel därför mina frågor till dig! Vet jag väl för fan att respektive lag tagit 3 p borta! Läs och fatta din mupp!

Du skrev
"Stämmer det att ni inte vunnit en seriematch mot FBK sen februari 2022? Läste det nånstans men stämmer verkligen det?".
Det stämde inte eftersom vi vunnit flera hemmamatcher mot bollklubben efter förlängning eller straffar.

Jag är blir inte irriterad över dina felaktiga inlägg och hoppas att du också har förmåga att behärska dig.

Håhåjaja ...
2025-11-01, 23:44
Medlem
Citat:
Du skrev
"Stämmer det att ni inte vunnit en seriematch mot FBK sen februari 2022? Läste det nånstans men stämmer verkligen det?".
Det stämde inte eftersom vi vunnit flera hemmamatcher mot bollklubben efter förlängning eller straffar.

Jag är blir inte irriterad över dina felaktiga inlägg och hoppas att du också har förmåga att behärska dig.

Håhåjaja ...

Eftersom det var så Expressen skrev! Var skrev jag fel?

Precis som att du behärskar dig?
Senast redigerad av Palkranen 2025-11-01 kl. 23:47.
2025-11-01, 23:46
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Fan va dryg du är då! Hybris för att ni råkar leda serien i början av november? Typisk losermentalitet! Blir väl så när prisskåpet inte dignar av guldmedaljer.

Vårt prisskåp är helt okej. Vi vet också att Bollklubbens skåp är tyngre. Men det var då. Nu är nu.

De senaste åren har bollklubben varit bra i serien men havererat i kvarten. Nu är ni inte ens speciellt bra i serien. Ett mittenlag.

Tro mig. Jag vill ha ett bra fbk i shl. Det blir roligare så. Snälla leverera.

Håhåjaja....
2025-11-01, 23:49
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Eftersom det var så Expressen skrev! Var skrev jag fel?

Precis som att du behärskar dig?

Jag tänkte mest på att du kallade mig trögskalle och mupp när det var du (alt Expressen) som hade fel. Lol.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in