2025-11-01, 19:24
Medlem
Ja både du och din mamma lider av psykiska besvär, min kusin gjorde det med och han både såg och hörde djävulen och gud
Citera
2025-11-01, 19:44
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Haha, ingen aning men förr alltså några årtionden tillbaka kunde man ofta höra andra samtal än sitt eget.

Alltså över det fasta nätet.
Ja jag är bekant med det! Ibland kunde det bli någon glitch!

Jag tror djävulen kör med senaste Iphone!
Citera
2025-11-01, 19:50
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PungiMunninen
Någon ovanlig interference? Man eldar väl där nere om det är helvetet?
Äh världen är upp och ner! Jesus och gud eldar och grillar körv och helvetet har frusit till is!

Jag tror det är hörselhallucinationer ts mamma råkar ut för! Inte fan sitter fan och snackar djävulskap med ts mamma!
Citera
2025-11-02, 01:48
Medlem
prokaryotkungens avatar
En alkoholiserad faster såg också djävulen några gånger. Huvuden och händer som kom genom väggarna och lite sådant, ganska ofta när hon lagt av flaskan några veckor också.

Alkohol är extremt aktivt på att locka fram psykosliknande tillstånd hos vissa.
Citera
2025-11-02, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ja jag är bekant med det! Ibland kunde det bli någon glitch!

Jag tror djävulen kör med senaste Iphone!

Haha, ja säkert upodaterad
Citera
2025-11-03, 18:58
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Hon hörde säkert rätt om djävulen. De andliga teamet har själv uppbyggt genomskinlig ljud box som kan spelas in och spelas upp ljud. Har upplevt själv.
Citera
2025-11-04, 02:09
Avstängd
Jag tänker mig att övernaturliga krafter använder materiellla element för att att kommunicera och så tänker min mamma också.

Högst troligen var det inte djävulen men kanske nåt annat.

Vad vet jag?
Senast redigerad av Mistyarrow 2025-11-04 kl. 02:11.
Citera
2025-11-04, 04:05
Avstängd
Alltså det där med den där känslan med att nåt eller någon vill ha henne ur lägenheten med kalla kårar och glaset är jag nåt jag kan tro på!
Citera
2025-11-04, 04:10
Avstängd
Själv låg jag i rummet i sängen där mannen dog och min mamma kom in och fråga mig hur jag jag kan sova i ett iskallt rum men jag märkte ingenting förutom att jag andades imma! Min Mamma sa till mig att komma ut ur rummet men jag struntade i det det eftersom jag inte frös! (Jag sov i den avlivdnas mannens säg) Jag hade en bild om nåt kors drömmen som låg vid mina tårs vänstra sida men men jag orkade inte bry mig (det fanns inget kors där när jag vakna och aldrig funnits)

Det halsbandskorset var ju borttaget innan jag somna i sängen flera dagar innan.
Senast redigerad av Mistyarrow 2025-11-04 kl. 04:26.
Citera
2025-11-04, 04:33
Avstängd
Jag kan själv känna av i en lägenthet eller hus om det finns goda eller onda krafter och även om det finns (kalla det andar om ni vill) men det är inget jag brukar bry mig om om det inte stör mig så jag brukar bara ta det lugnt! Jag ser dom som vem som helst som går på drottningatan i Stockkholm. (Om jag inte stör dom så kommer inte dom störa mig!)

Dom är som oss förutom att dom lever i en annan dimension!
Senast redigerad av Mistyarrow 2025-11-04 kl. 04:42.
Citera
2025-11-04, 06:45
Medlem
solstrålars avatar
Ni som alltid är med om såna här saker, får man fråga varför ni aldrig lyckas filma eller spela in dessa händelser? Varenda människa har en kameratelefon men lite lustigt hur vi alltid ska tro på era vittnesmål utan några som helst bild eller ljudbevis.
Citera
2025-11-04, 08:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Ni som alltid är med om såna här saker, får man fråga varför ni aldrig lyckas filma eller spela in dessa händelser? Varenda människa har en kameratelefon men lite lustigt hur vi alltid ska tro på era vittnesmål utan några som helst bild eller ljudbevis.

Därför att dom är ögonblickliga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in