Citat:
Ursprungligen postat av
Telepatisk
Haha! Anjo kommer att märka nu att Jocke helt plötsligt har "försvunnit"

Fast Anjo kanske har något på Jockeboiiii förvisso..
Jockeboy har spelat ett högt spel, jag tror att han nu börjat förstå hur detta kommer påverka honom, avföljandet av Baronen osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Tror man behöver få en örfil innan man vet hur det känns?
Ja alltså, dom har hållit på länge så avskrädena tror säkert dom är untouchable.
Jag vet krimmisar som också trodde det var chill att få in 500k swish medans dom nolltaxerade, det går bra tills det inte går bra längre, nu kommer strax konsekvenserna
Sent skall syndaren vakna