2025-10-31, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag vet inte.
Det finns ju två sidor av samma mynt.
Om jag hade varit M**a så hade antingen gubbkräket skrivit över huset på mig ganska omgående.
Eller också så hade jag fått bo i ett ännu större hus,
med helpension, och där staten står för alla kostnader.
Hon verkar intresserad av litteratur.
Det finns säkert ett bibliotek i det där större huset också,
och massvis med tid över till läsning.
Jag tror att jag skulle ha känt mig rätt nöjd där.

Antyder du att gädda 692 redan kan ha erfarenhet av sina sjuka incest och övergreppstankar inom familjen? När jag tittar på gäddans dumpenloggar får jag känslan att han ändå är orolig för att frun ska komma på hans kontakt med dumpens fiskande peddomamma. Gäddans skruvade tankar är bland de sjukaste hittils.

Vilken skam. Men det kan ta tid att lämna och kasta ut ett sådant as när det finns gemensamt hus mm.

Konstigt att gäddan inte stängt ner sin Facebook. Det är skumt.
Citera
2025-10-31, 04:32
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Antyder du att gädda 692 redan kan ha erfarenhet av sina sjuka incest och övergreppstankar inom familjen? När jag tittar på gäddans dumpenloggar får jag känslan att han ändå är orolig för att frun ska komma på hans kontakt med dumpens fiskande peddomamma. Gäddans skruvade tankar är bland de sjukaste hittils.

Vilken skam. Men det kan ta tid att lämna och kasta ut ett sådant as när det finns gemensamt hus mm.

Nej.
Citera
2025-10-31, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Candy-man har egen villa och körkort. Så någon slags fungerande hjärna har h. Iaf i nivå med anders Eklund. Fast eklund är faktiskt stiligare.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/03/received_658691255205701.jpeg

Hade, väl? Har för mig att den låg ute på exekutiv auktion häromåret.
Citera
2025-10-31, 07:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Candy-man har egen villa och körkort. Så någon slags fungerande hjärna har h. Iaf i nivå med anders Eklund. Fast eklund är faktiskt stiligare.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/03/received_658691255205701.jpeg
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Hade, väl? Har för mig att den låg ute på exekutiv auktion häromåret.
Huset blev antagligen inte sålt, eftersom Kent fortfarande står skriven på sin gamla adress där han bott sedan 1980.
Källa: Ratsit
Citera
2025-10-31, 10:08
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Huset blev antagligen inte sålt, eftersom Kent fortfarande står skriven på sin gamla adress där han bott sedan 1980.
Källa: Ratsit

Snask-Kenta var det ett tag sen man hörde om.
Citera
2025-10-31, 10:17
Medlem
#92 Haha var tvungen att kolla Candyman Kent igen, konfrontationen var mer komisk än jag minns den.

https://dumpen.se/2022/04/30/candyman-kent-igen-napp-92/
Citera
2025-10-31, 10:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
#92 Haha var tvungen att kolla Candyman Kent igen, konfrontationen var mer komisk än jag minns den.

https://dumpen.se/2022/04/30/candyman-kent-igen-napp-92/
Haha, först ler han som en sol, och sen övergår ansiktet i tyngsta allvar under resten av videon.
#92 Sicken idiot...

Vid ca 2:08 Patrik till Kent:
"Till och med en 80-årig farmor då, frågar du ifall hon vill ha kuk"... medan Kent tittar gravallvarligt in i kameran.

Klassiskt Kent-citat:

"Kl 10 vill jag knulla."

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/04/received_281737880828741323279924507514826.jpeg
Senast redigerad av LabanssonsKorvAB 2025-10-31 kl. 11:19.
Citera
2025-10-31, 13:19
Medlem
NickNolte76s avatar
Citat:

Ja det är skumt, men han är väl förmodligen inlagd på psyk. Likaså är det helt öppet för vem som helst att posta nyheten på hans Facebok i kommentarsfälten. Konstigt att ingen har gjort det, är väl bara en tidsfråga.
Citera
2025-10-31, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickNolte76
Ja det är skumt, men han är väl förmodligen inlagd på psyk. Likaså är det helt öppet för vem som helst att posta nyheten på hans Facebok i kommentarsfälten. Konstigt att ingen har gjort det, är väl bara en tidsfråga.

Gädda 692 kanske har tagit livet av sig redan?

Men det som talar emot är väl den gravt skeva verklighetsuppfattningen han har. Jag menar om man kollar på karln på bilderna och videos. Han har skeva tänder, ölmage och ser allmänt risig ut. Hans klädstil är verkligen katastrof, skinny jeans, en ful piké och ryggsäck till det. Som pricken över i har han Y-frontkalsonger. Inte många kvinnor skulle gå igång på honom men han tror att både incestmamman och hennes barn uppskattar bilderna han skickar på sig själv 😂

Sen även om han så vore 40 år yngre och Gävleborgs snyggaste snubbe så hade ju knappast varken en 5,8 eller 11åring uppskattat dickpicks eller runkvideos. Hur kan man inte inse det?

Så han är ju inte enbart pedofil han måste ju vara så skev i huvudet på så många plan. Nån i hans närhet måste ju ha fattat att han borde läggas in på psyk för längesen??? Inte bara för att han är miljöpartist dvs. Måste ju ha ringt en del varningsklockor genom åren tänker man.
Citera
2025-10-31, 14:15
Medlem
verkar vara en riktigt äcklig människa!. Nackskott skulle han ha.
Citera
2025-10-31, 14:28
Medlem
Citat:

För oss som inte vill installera Telegram är det svårt att via MrKoll hitta 692 efter alla gängskjutningar. Om man bodde granne med 692 skulle man handla på ICA, Konsum, Maxi eller i en närbutik. Vilken butik i Gästrikland har billigaste priset på morötter ?
Citera
2025-10-31, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
För oss som inte vill installera Telegram är det svårt att via MrKoll hitta 692 efter alla gängskjutningar. Om man bodde granne med 692 skulle man handla på ICA, Konsum, Maxi eller i en närbutik. Vilken butik i Gästrikland har billigaste priset på morötter ?

Gädda 692 klättrar väl snabbt på kommunens mest eftersökta? Snart på prispallen

Billigast morötter finns väl på köpcentret i VALBO!

Gäddan har varit omskriven i lokala tidningarna många gånger. Gäddan älskar att synas? Därför han inte stänger ner sin Facebook?

Eller intagen på psyket? Hur tar man sig vidare efter en uthängning som den? Känns omöjligt om gäddan inte flyr från landet.
Senast redigerad av Spritsson 2025-10-31 kl. 15:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in