2025-10-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Jag förstår inte hur hon kan ha stått ut med honom från en första början då han verkar vara en riktigt jobbig sprätt. Köper en Tesla och lägger sedan ut på sin Facebook-sida att folk som kör dieselbilar är dumma i huvudet. Han har ett enormt bekräftelsebehov, troligtvis narcissist allt handlar om att framgå som en god och hurtig man, men han framstår han som rent patetisk. Det värmer mig att Dumpens värsta gädda har en Dr Jekyll och mr Hyde-personlighet. Hela hans liv är fyllt av besattheter av olika slag. Det bästa han kan göra nu är att sluta donera blod och istället donera sin sjuka hjärna till forskningen.

Ja, att läsa hans inlägg på Facebook är ju i en klass för sig. Folk som inte kör elbil är idioter och SD är nazister. Knulla 5 åringar däremot går bra. Miljöpartiet har väl iofs flest sympatisörer som förespråkar barnäktenskap också så kanske naturligt att han valde det partiet.
Citera
2025-10-30, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Känns som #694 har en hög fallhöjd. Ganska vältalig och verkar att vilja sätta igång med förhandlingar på en gång. Det är inte en dussinlirare med varselväst som kör lastbil år Berras Åkeri. Svårt dock att veta när han bor i Danmark men tydligen har han tillbringat mycket tid i Sverige också.

Gissar på en marknadsförare på ganska hög nivå.

Om han är marknadsförare så marknadsförde han sig själv bra Han jobbar som DJ.
Citera
2025-10-30, 19:26
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Om han är marknadsförare så marknadsförde han sig själv bra

Allt är relativt. Jämför med candyman-kent tex.
Citera
2025-10-30, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Allt är relativt. Jämför med candyman-kent tex.

Förståndshandikappad med 0 fallhöjd. Denne har familj.
Citera
2025-10-30, 19:31
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Förståndshandikappad med 0 fallhöjd. Denne har familj.

Candy-man har egen villa och körkort. Så någon slags fungerande hjärna har h. Iaf i nivå med anders Eklund. Fast eklund är faktiskt stiligare.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/03/received_658691255205701.jpeg
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-10-30 kl. 19:35.
Citera
2025-10-30, 19:34
Avslutad
Citat:
Candy-man har egen villa och körkort. Så någon slags fungerande hjärna har h. Iaf i nivå med anders Eklund. Fast eklund är faktiskt stiligare.

Ja det är ofattbart hur han kan ha det. Jag tror inte han kommer upp till 70 i IQ som är gränsen för lätt förståndshandikapp.
Citera
2025-10-30, 19:41
Avslutad
Citat:

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/03/received_658691255205701.jpeg
Hahaha, det där är en skojig bild! (ja jag är lättroad) Tänk hur han får idén att spontant skoja till det med en macka (tekaka?) i munnen.

Candyman-Kent
Citera
2025-10-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Känns som #694 har en hög fallhöjd. Ganska vältalig och verkar att vilja sätta igång med förhandlingar på en gång. Det är inte en dussinlirare med varselväst som kör lastbil år Berras Åkeri. Svårt dock att veta när han bor i Danmark men tydligen har han tillbringat mycket tid i Sverige också.

Gissar på en marknadsförare på ganska hög nivå.

Det är nått med peddos som inte skickar massa bilder på sig själva och runkvideos. De tycks vara måna om att hålla det hela diskret också.

Kul att Danskjäveln stannade kvar för lite snack. Hoppas Danska polisen sätter dit den här jäveln och att hans familj ryker. Önskar honom all olycka
Citera
2025-10-30, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Det är nått med peddos som inte skickar massa bilder på sig själva och runkvideos. De tycks vara måna om att hålla det hela diskret också.

Kul att Danskjäveln stannade kvar för lite snack. Hoppas Danska polisen sätter dit den här jäveln och att hans familj ryker. Önskar honom all olycka

Bra att han kunde svenska för då han snackar i videos på danska fattar jag inte ett skit.
Citera
2025-10-30, 20:07
Medlem
Protonic75s avatar
Det var en jävla massa Gäddor från Danmark, vi får skicka någon Gädda över sundet till dom så det blir någon balans. Dom kan få raketen av oss.

694
Citera
2025-10-30, 20:17
Medlem
Protonic75s avatar
Tysk från början. Ser rätt motbjudande ut påminner om Voldemort

694
Citera
2025-10-30, 22:00
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
Jävlar alltså! Stackars M**a. Tänk er att bo med en sån, renovera hus tillsammans. Allting raseras när man får reda på vad ens man egentligen är för typ. Vilken chock det måste vara!

Jag vet inte.
Det finns ju två sidor av samma mynt.
Om jag hade varit M**a så hade antingen gubbkräket skrivit över huset på mig ganska omgående.
Eller också så hade jag fått bo i ett ännu större hus,
med helpension, och där staten står för alla kostnader.
Hon verkar intresserad av litteratur.
Det finns säkert ett bibliotek i det där större huset också,
och massvis med tid över till läsning.
Jag tror att jag skulle ha känt mig rätt nöjd där.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2025-10-30 kl. 22:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in