2025-10-30, 01:15
Medlem
Någon som har koll på vem denna ohyra är? Häktades v 43.
Citera
2025-10-30, 17:05
Medlem
Någon bör ju veta!! UT med det så man har har koll på äcklet.
Citera
2025-10-31, 12:16
Medlem
Han bor på K*t*rin*s väg. Vet inte vad han heter.

*A
Citera
2025-10-31, 13:26
Medlem
Passitos avatar
P*ter H*almarsson vad jag hört. Blev i samband med detta även avstängd från Vadstena GIF.

*= E, J
Citera
2025-11-03, 10:34
Medlem
Han var väl väldigt aktiv inom HC Wettern oxå? Utredningen kanske skulle gräva djupare
Citera
2025-11-04, 18:29
Medlem
Tråden hör nog hemma i Aktuella brott och kriminalfall

Tänk på att ge en kort beskrivning av brottet. T.ex citera en del av en artikel och ange källa.

Citat ur artikel publicerad på corren.se

”Totalt handlar det om nio olika brott som Vadstenabon är misstänkt för på sannolika skäl, den högre misstankegraden. Det handlar om sexuellt ofredande mot barn och utnyttjande av barn genom köp av sexuell handling. Brotten ska ha begåtts under 2025.”

”Mannen, som sedan tidigare är ostraffad, har varit aktiv inom idrottsföreningen Vadstena GIF. Fram till nyligen hade han ett pågående uppdrag. För några veckor sedan stängdes han av.”
Citera
2025-11-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaMi71
Han var väl väldigt aktiv inom HC Wettern oxå? Utredningen kanske skulle gräva djupare

Om jag får upp rätt man på Facebook så nämner han endast HC Wettern och inte någon handboll. Kanske inte är rätt person?
Citera
2025-11-05, 21:05
Medlem
Fotboll, inte handboll.
Citat:
Ursprungligen postat av phucko
Om jag får upp rätt man på Facebook så nämner han endast HC Wettern och inte någon handboll. Kanske inte är rätt person?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in