• 1
  • 2
2025-10-31, 11:56
Medlem
Mohaves avatar
Jag har en vän som jag känt i närmare 15 år. Vi träffades genom att vi ägnade oss åt samma sport. Låt oss kalla honom Lasse. Vi ses då och då, dricker öl, snackar skit, ja, som killar gör. Ibland bara Lasse och jag; ibland är vi fler. För något år sen hade Lasse med sig en ny kille. Låt oss kalla honom Pelle. Jag har inte lärt känna Pelle närmare, men har inga problem med honom.

När Lasse och jag såg på tumanhand nyligen blev han rätt full och bekände en sak för mig. Han och Pelle suger ibland av varandra!!! Han var noga med att understryka att han inte är bög och det är inte Pelle heller. Båda attraheras av tjejer, men det är inte alltid så lätt att hitta en tjej när man är kåt, så då gör de detta ibland, som alternativ till att runka - förklarade han.

Jag blev lite chockad, men när jag tänkt efter frågar jag mig: Är det egentligen något fel med detta? Och är man bög bara för att man suger av en kompis ibland?
Citera
2025-10-31, 11:59
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Då är man nog inte bara kompisar.
Citera
2025-10-31, 12:00
Medlem
Varför skulle det vara fel? Dock är man bisexuell, om man både suger kuk och samtidigt gillar att slicka fitta. Men man är nog på lite annan längd än bara polare, om man nu samtycker till att tillfredställa varandra oralt lite då och då.
Citera
2025-10-31, 12:01
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Bögar kan dom ju inte vara då bögar inte tänder på kvinnor, men bisexuella absolut.
Citera
2025-10-31, 12:04
Medlem
Klart man är bög

Har hört många olika varianter på folks förklaringar varför dom inte är bögar. Hade en flickvän som påstod hon inte var bs när hon kunde hångla eller ha sex med tjejkompisar.

Vissa påstår att dom inte är bögar om dom bara sätter på eller blir avsugna.
Citera
2025-10-31, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag har en vän som jag känt i närmare 15 år. Vi träffades genom att vi ägnade oss åt samma sport. Låt oss kalla honom Lasse. Vi ses då och då, dricker öl, snackar skit, ja, som killar gör. Ibland bara Lasse och jag; ibland är vi fler. För något år sen hade Lasse med sig en ny kille. Låt oss kalla honom Pelle. Jag har inte lärt känna Pelle närmare, men har inga problem med honom.

När Lasse och jag såg på tumanhand nyligen blev han rätt full och bekände en sak för mig. Han och Pelle suger ibland av varandra!!! Han var noga med att understryka att han inte är bög och det är inte Pelle heller. Båda attraheras av tjejer, men det är inte alltid så lätt att hitta en tjej när man är kåt, så då gör de detta ibland, som alternativ till att runka - förklarade han.

Jag blev lite chockad, men när jag tänkt efter frågar jag mig: Är det egentligen något fel med detta? Och är man bög bara för att man suger av en kompis ibland?

jag skulle inte få stånd om Pelle började gnaga på kotten.
Just say'n

Jag skulle örfila honon som den lilla slyna han är
Citera
2025-10-31, 12:28
Bannlyst
Citat:

Det skulle jag nog vilja säga
Citera
2025-10-31, 12:29
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:

Det är bara den som suger som är bög. Så suger de av varandra så är båda bögar. Grattis. Du är kompis med en bög. Se till så att det inte smittar bara.
Citera
2025-10-31, 12:29
Medlem
Rent tekniskt sätt kan man säker suga av en kompis utan att tända på personen eller känna dragning till män. Däremot lär kompisen i vart fall vara bi…
Citera
2025-10-31, 12:35
Snart kommer någon i tråden att berätta för dig att det inte är något konstigt med att suga av sin kompis och att alla män innerst inne är bögar men att många är osäkra på sin sexualitet så de inte erkänner att de vill suga kuk, bli avsugna av en kille eller få kuk i röven.
Senast redigerad av Izismile 2025-10-31 kl. 12:39.
Citera
2025-10-31, 12:57
Medlem
cutepsychos avatar
japp det är man
Citera
2025-10-31, 13:24
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izismile
Snart kommer någon i tråden att berätta för dig att det inte är något konstigt med att suga av sin kompis och att alla män innerst inne är bögar men att många är osäkra på sin sexualitet så de inte erkänner att de vill suga kuk, bli avsugna av en kille eller få kuk i röven.

Det är inget konstigt med att suga av en kompis ibland. Alla är vi nog innerst inne lite bög ändå, oavsett vad man säger.
Vi män har ju g-punkten i röven så det är inget fel att få lite kuk i röven då och då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in