2025-10-31, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Här kommer kontaktförbudet så kan alla se att det inte är en lögn.

https://imgur.com/a/FV2BAJ8

Aj aj aj.... Micro och fanboysen kommer säga att de är Jockes "fel" och att kontaktförbud kan verkställas helt utan att de finns någon grund till det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Märks att du försöker förminska kontaktförbudet bara för det är Jocke som är inblandad.

Gissar att det inte står nått om att Chrippa ska öppna och stänga Jockes karborreskor så många ggr att det slits ut.
Eller dra en maska ur en tröja så det blir ett litet hål.

Om man får gissa, vad tror du?
Förra gången handlade det om stämplingen som det sades rätt så grova saker i.

Förra gången så blev han av med kontaktförbudet då ingen stämpling skett.

Och naturligtvis förminskar jag de Jocke uppger. Han har ropat varg för många gånger.

Vad sägs om arton nedlagda utredningar på ett år? Detta ovanpå allt han ylat om på sociala medier i alla år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Knappast då de aldrig ens försökt söka upp honom. Han kämpar som vanligt efter att få en offerstatus.

De är rena och skära trakasserier. Vi får se om de som handlägger ärendet ser på det så.
Citera
2025-10-31, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Aj aj aj.... Micro och fanboysen kommer säga att de är Jockes "fel" och att kontaktförbud kan verkställas helt utan att de finns någon grund till det

Micro tror de är fejk 🤪
Citera
2025-10-31, 11:52
Medlem
Citat:
I de fem videor som de landat i så är inget med av det du tänker på.

Det som åklagaren kommer att ta upp finns det bevis för i de fem videor som nämnts.
Ett är att anjo påstått dem är gängmedlemmar. LÖGN. 2 att anjo påstått dem säljer vapen LÖGN. 3 punkter kvar som jag inte minns just nu vad det handlar om. Kan prata om det senare.
Citera
2025-10-31, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
De är rena och skära trakasserier. Vi får se om de som handlägger ärendet ser på det så.

Att befinna sig i Trosa är inte trakasserier.
Citera
2025-10-31, 11:53
Medlem
Citat:
Förra gången så blev han av med kontaktförbudet då ingen stämpling skett.

Och naturligtvis förminskar jag de Jocke uppger. Han har ropat varg för många gånger.

Vad sägs om arton nedlagda utredningar på ett år? Detta ovanpå allt han ylat om på sociala medier i alla år.

Tror du han anmäler för de är roligt? Givetvis så har han anmält för han är rädd ocu de börjar bli obehagligt för honom att få hot dagligen.

Ett kontaktförbud får knappt misshandlade kvinnor så har han fått igenom de är de starka skäl till att något hemskt har hänt.
Citera
2025-10-31, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Ett är att anjo påstått dem är gängmedlemmar. LÖGN. 2 att anjo påstått dem säljer vapen LÖGN. 3 punkter kvar som jag inte minns just nu vad det handlar om. Kan prata om det senare.

Det där kommer inte med i åtalet ditt pucko.
Citera
2025-10-31, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik

Dom har redan börjat nu är det någon som skrivit ihop det själv, alltså det är helt otroligt.
Men men jag vet vad vad som är sant och vad jag förstår så gör dom flesta det.
Citera
2025-10-31, 11:54
Medlem
Jag lyssnade på en podd med Joakim från maj 2024 angående penningtvätt och han har ju helt rätt vad som hänt! De ser vi i fupen idag!
Citera
2025-10-31, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Få se om Rask får det mot hunden, katten och glassen. Lär komma besked nästkommande vecka!

Ja just det var ju på gång något där också händer mycket nu.
Citera
2025-10-31, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dom har redan börjat nu är det någon som skrivit ihop det själv, alltså det är helt otroligt.
Men men jag vet vad vad som är sant och vad jag förstår så gör dom flesta det.

Haha allt är fejk enligt dom som är bevis mot Chrippa. En gissning är inte ens att de har läst fupen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in