2025-10-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Jag tycker att hab var ganska trist.
Jag föredrar Ben Shapiro och framförallt hans syster som kalar sig Tradwife samtidigt som hon producerar videos till YT på löpande band.
Det finns nog ingen på högern som använts som meme som den flickan.

Jag håller med Ben Shapiro slog genom mer, snabbare i retoriken. Systern är väl mest känd för sina attribut.

Douglas Murray är en annan jag uppskattar ihop med Christopher Hitchens.

Thomas Sowell. Så ser nog algoritmen ut för många som är intresserade av högerpolitik.
Citera
2025-10-30, 22:01
Medlem
Ett klipp från Ian Carrolls sändning, här visar han när killen som plockade ner kameran bakom Kirk och tog bort SIM-kortet först fick för sig att filma sig själv i några minuter...

https://m.youtube.com/watch?v=oX6e-ANMCdQ
Citera
2025-11-04, 07:59
Medlem
KillPus avatar
Jag skrev nånstans att MAGA-råttan blir glömd bara efter ngn månad. Verkar stämma. Lite som en bajskorv som man spolar i toastolen. Vem bryr sig om när den är borta?!😀
Trots att många svagtänkande individer här försökte höja honom nästan till Martin Luther Kings nivå!
Senast redigerad av KillPu 2025-11-04 kl. 08:03.
Citera
2025-11-04, 11:06
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Jag skrev nånstans att MAGA-råttan blir glömd bara efter ngn månad. Verkar stämma. Lite som en bajskorv som man spolar i toastolen. Vem bryr sig om när den är borta?!😀
Trots att många svagtänkande individer här försökte höja honom nästan till Martin Luther Kings nivå!
För mig var det Kirk who, och sen redan glömt, tror inte ens jag hört hans röst än.
Så betydelselös var han, men det är fascinerande i hur de försökte göra han till martyr
Jag hade förutsägelsen att det bara blir på hans dödsdag/födelsedag efter årsdagen, resten av tiden Den Stora Bedövande Tystnaden om kirk som här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in