Citat:
Ursprungligen postat av
EAGLEofGOLD
Ett par tajta shorts, inga TräningsTights som Långknullaren efterfrågade. (Men är egentligen en struntsak.)
När man ser alla bilder på resor från slutet av 2013 och framåt kan det ju vara nytta med nöje på dessa resmål, dvs att hon har sålt sex på varje ort hon (de) besökt. Hela denna Facebooksida kan ju vara exakt den tid som hon arbetat som hora, det var väl ca 12 år, eller minns jag fel?
Om jag googlar "ljusblå knälånga träningstights" får jag upp bilder på kläder som ser ut nästan exakt som på bilden. Hade jag varit hora och någon bett mig ha träningstights på mig, hade jag lätt kunnat sätta på mig just de där. Hade Jens blivit sur då menar du? :-)
Jag tror inte att hon säljer sex när de (jag utgår från att hennes man är med på resorna) är ute och reser. Lite semester tror jag faktiskt att han ger henne. Liksom att hon säkert fick iaf lite föräldraledigt och kanske även slapp hora sista veckorna av graviditeten. Vidare gissar jag att allt sammanfaller med när hon träffade sin man. Horandet, Facebooksidans start samt resandet.