2025-10-30, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Ett par tajta shorts, inga TräningsTights som Långknullaren efterfrågade. (Men är egentligen en struntsak.)

När man ser alla bilder på resor från slutet av 2013 och framåt kan det ju vara nytta med nöje på dessa resmål, dvs att hon har sålt sex på varje ort hon (de) besökt. Hela denna Facebooksida kan ju vara exakt den tid som hon arbetat som hora, det var väl ca 12 år, eller minns jag fel?
Om jag googlar "ljusblå knälånga träningstights" får jag upp bilder på kläder som ser ut nästan exakt som på bilden. Hade jag varit hora och någon bett mig ha träningstights på mig, hade jag lätt kunnat sätta på mig just de där. Hade Jens blivit sur då menar du? :-)

Jag tror inte att hon säljer sex när de (jag utgår från att hennes man är med på resorna) är ute och reser. Lite semester tror jag faktiskt att han ger henne. Liksom att hon säkert fick iaf lite föräldraledigt och kanske även slapp hora sista veckorna av graviditeten. Vidare gissar jag att allt sammanfaller med när hon träffade sin man. Horandet, Facebooksidans start samt resandet.
Citera
2025-10-30, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Om jag googlar "ljusblå knälånga träningstights" får jag upp bilder på kläder som ser ut nästan exakt som på bilden. Hade jag varit hora och någon bett mig ha träningstights på mig, hade jag lätt kunnat sätta på mig just de där. Hade Jens blivit sur då menar du? :-)

Jag tror inte att hon säljer sex när de (jag utgår från att hennes man är med på resorna) är ute och reser. Lite semester tror jag faktiskt att han ger henne. Liksom att hon säkert fick iaf lite föräldraledigt och kanske även slapp hora sista veckorna av graviditeten. Vidare gissar jag att allt sammanfaller med när hon träffade sin man. Horandet, Facebooksidans start samt resandet.

Du menar att horandet skulle kunna vara initierat av hennes man? Inget som hon drog igång på egen hand innan han fanns med i bilden?
Citera
2025-10-30, 09:48
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Om TV4-mannen blir fälld eller inte är egentligen ointressant. Han är ändå lika rökt som Leijnegård, och kan aldrig visa sig i tv-rutan igen. Skulle jag tro. Hela hans karriär, anseende och liv torde vara förstört. Fast ändå mkt intressant att följa hur den här soppan utvecklar sig.

Han är rökt på TV4 såklart.

Men har skrivit tre rejält genomarbetade böcker om olika händelser i näringslivet. Min gissning är att han skriver ny bok, sen när dammet lagt sig efter ett par år kan han gå till nåt större börsnoterat företag som informationschef eller PR-byrå.
Efterfrågan på kompetenta journalister med spetskompetens och bra kontaktnät är trots allt rätt stor.
Citera
2025-10-30, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Läs gärna artikeln. Utredningen öppnas för att det kommit in nya uppgifter från Jensas advokat. Så det är klart att det som man nu dyngat in från Jensas håll är något som kan vara positivt för honom.

P.S. Det är alltid åklagare som beslutar om huruvida en undersökning som denna ska öppnas på nytt.

Ska bli mycket intressant att se vad de har kokat ihop denna gången. De är som sagt ganska skickliga på att få till sin cover up för denna uppenbara långknullningen.
Citera
2025-10-30, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
Ja, det är faktiskt en mycket bra iakttagelse.
Varför skulle han hålla på och säga "de vill/de önskar" om det var så att han enbart var ute efter att träffa en specifik eskort som ev. hade något att säga om en misshandlande företagsledare? Att säga "de vill/de önskar" ger ju intrycket av att man har bra koll på vad eskorter vill och önskar. Det torde man inte ha om man som lekman försöker få tag i en specifik eskort att snacka med ur rent journalistisk synvinkel och inte är ute efter en långknullning.

Exakt!

Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/tv4-profilens-invandning-hoppas-ga-fri-fran-sexkop/

Häggström har en närmast unik förmåga att få utsatta kvinnor inom prostitution att vittna mot sexköpare.

Jaha, det är ju också en talang, men vad ska det tjäna till att de vittnar mot enskilda sexköpare?

Polisen kan tack vare det nysta upp härvor av koppleri och människohandel.

Låter som bullshit. Vilka härvor av koppleri och människohandel har de nystat upp genom att sätta dit köpare? Det var ju 0 dömda för människohandel 2024. Varför ljuger de för oss?

Det gjorde att åklagaren återkallade henne som vittne och lade ner åtalet eftersom han ansåg att han inte kunde förvänta sig en fällande dom mot mannen utan kvinnans vittnesmål. Mannen blev också formellt frikänd av tingsrätten när fallet avslutades.

Sen kan de inte ens vara säkra på att kvinnan kommer att vittan mot Nordström. Snacka om att slösa tid och resurser som bättre kunde lagt på riktade insatser mot människohandel. Hoppar rätter går på medias sida, så att polisen får gå hem och tänka igenom sitt liv.

Om åklagaren väljer att lägga ned åtalet ställs rättegången in. Det skulle innebära att mannen inte längre har möjlighet att bli frikänd från anklagelserna

Sant. Då kommer han att anses skyldig by proxy för evigt.

Enskilda sexköpare är enskilda förövare. Det är ett brott att köpa någons kropp likväl det är som att vara den som organiserar eller säljer annans kropp.

Med ditt resonemang kan vi sluta jaga enskilda pedofiler, enskilda våldtäktsmän, enskilda mördare.
Citera
2025-10-30, 11:34
Medlem
Citat:
Du menar att horandet skulle kunna vara initierat av hennes man? Inget som hon drog igång på egen hand innan han fanns med i bilden?
Eaxkt det menar jag. Mannen har blivit friad från misstankarna om koppleri men i det här fallet skriker hela min magkänsla "ingen rök utan eld".
Citera
2025-10-30, 13:26
Medlem
Citat:
Det är rätt person, men så som du skriver har inga bilder med "Tights" lagts till på den Facebookprofilen. (Inte checkat så noga om hon har flera profiler där eller inte.)
Hon ser mer ut som en söndagsskolefröken än ett proffsluder
Citera
2025-10-30, 13:50
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Hon ser mer ut som en söndagsskolefröken än ett proffsluder

Håller med dej, uttrycket "Döm aldrig en bok efter dess omslag" stämmer verkligen in på Långknullarens hora 😂.
Citera
2025-10-30, 15:07
Medlem
AlanGarners avatar
Hon har gjort profilen privat tror jag? Kan inte vara så kul att bli outad som hora, även om det inte är olagligt.

Citat:
Ursprungligen postat av himmelochhav
https://www.facebook.com/elina.varn
Citera
2025-10-30, 15:52
Medlem
Citat:
Håller med dej, uttrycket "Döm aldrig en bok efter dess omslag" stämmer verkligen in på Långknullarens hora 😂.

Ja, om man enbart hade dömt enligt innehållet på hennes FB skulle man nog aldrig kunnat föreställa sig att hon sålt långknullningar i parti och minut.
Citera
2025-10-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
Hon har gjort profilen privat tror jag? Kan inte vara så kul att bli outad som hora, även om det inte är olagligt.

Nej, det gick ju lite sisådär med källskyddet som ju var så j-vla heligt och åberopades vid var och varannan fråga vid förhören enligt FUP:en.
Citera
2025-10-30, 17:06
Medlem
AlanGarners avatar
Men det är väl inte TV4 som droppat namnet? Ja källskyddet är ju lagstiftat i Sveriges Grundlag, så det är väl rätt heligt?

Citat:
Nej, det gick ju lite sisådär med källskyddet som ju var så j-vla heligt och åberopades vid var och varannan fråga vid förhören enligt FUP:en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in