2025-10-30, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kan du visa belägg för det.
För ni har pratat om det, men så vitt jag vet har inget visats upp -- och det krävs belägg eftersom ni så ofta ljuger och fantiserar ihop saker.

Jag vet att det stämmer och jag behöver inte lägga upp det du får tro vad du vill eller så kollar du upp det själv, dom flesta vet ju att det ligger till så.
Citera
2025-10-30, 12:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Målet för Chrippa är upplagt på Linköpings tingsrätt för kommande förhandlingar. 2025-11-17 klockan 9:00. Sal 3. Sal 3 är en säkerhetssal.
https://ibb.co/nM4pNQ4w
Var hittar man det ... för detta är infon om salarna

Linköpings tingsrätt har en säkerhetssal (Sal 12) som är utrustad för att hantera rättegångar med en potentiell hotbild. Salen har separata ingångar för åtalade och åhörare samt övervakningskameror
Citera
2025-10-30, 12:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag vet att det stämmer och jag behöver inte lägga upp det du får tro vad du vill eller så kollar du upp det själv, dom flesta vet ju att det ligger till så.
Nej, "vad du vet" betyder ingenting, du har har för kreativa sanningar för att det är något att lita på.
Vi kan alltså utgå ifrån att det fortfarande är ett påhitt tills något bevis visas.
Citera
2025-10-30, 12:12
Medlem
Citat:
Nej, "vad du vet" betyder ingenting, du har har för kreativa sanningar för att det är något att lita på.
Vi kan alltså utgå ifrån att det fortfarande är ett påhitt tills något bevis visas.

Men kolla upp det själv så får du se vad som är sant och inte.
Citera
2025-10-30, 12:31
Medlem
Citat:
Det existerar ingen dagbok där hon sagt makabra saker - så tyvärr.
Vill du höra makabra vantolkningar så är det hos Anjo och möjligen Rask du får leta.

Det gör de absolut, sett den figurera i något klipp och Linnea blev ju också osams med personen som fotat av den
Citera
2025-10-30, 12:32
Medlem
Citat:
Varför skulle de bry sig om Julia?

Hur vet du att de förstört sitt liv ekonomiskt "för många år framöver". Har du någon insyn i deras ekonomi eller hur de tänkt inför framtiden?
De har ju uppenbarligen tillgångar någonstans med hänsyn till vilket liv de kan leva - trots låsta konton och tillgångar tagna i beslag.

Att du inte skulle greja tillvaron är skilt från att de inte kommer klara av det.

Eftersom du är läskunnig så borde du väl kunna ägna några dagar åt att läsa FUP så kanske du förstår lite mer kring hur deras sits är...
Citera
2025-10-30, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Det gör de absolut, sett den figurera i något klipp och Linnea blev ju också osams med personen som fotat av den

Kan det vara denna du tänker på?

https://youtu.be/g_U25d-cXJQ

Jag har dock inte lyssnat så jag vet inte.
Citera
2025-10-30, 12:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag får prova igen. Det blev visst svårläst förut.

Det existerar ingen dagbok där hon sagt makabra saker

Citat:
Eftersom du är läskunnig så borde du väl kunna ägna några dagar åt att läsa FUP så kanske du förstår lite mer kring hur deras sits är...
Nej, det kan jag inte se i den.
Jag kan se det man officiellt kunnat kartlägga - det säger inte dugg om det är allt, eller om det finns fler tillgångar som ingen vet om - och det säger ingenting om hur de planerat sin framtid.
Citera
2025-10-30, 12:41
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tro vad du vill allt lär ju komma till ytan snart.

Han skulle ansöka om kontaktförbud för att han inte vill ta en diskussion, har aldrig sett någon med ett så utpräglat beteendemönster av att vara ett utsatt offer. Ett avvikande beteende, det leder tankarna mot kluster B-diagnoser. inte bara autism som spökar här.
Citera
2025-10-30, 12:50
Medlem
esetts avatar
Citat:
Var hittar man det ... för detta är infon om salarna

Linköpings tingsrätt har en säkerhetssal (Sal 12) som är utrustad för att hantera rättegångar med en potentiell hotbild. Salen har separata ingångar för åtalade och åhörare samt övervakningskameror

Bland annat från en artikel från SVT Rättegången pågår i säkerhetssalen, sal 3, vid Linköpings tingsrätt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/os...n-i-norrkoping
Citera
2025-10-30, 13:18
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Du bryr dig ju visst .. sjukt mycket.

Ingen värdighet hos Jonna och Jocke med andra ord ..

Och nej, som de sitter och fläker ut sitt sexliv så har de inte växt upp. De har bara bytt form för att blotta sig.

Du tycker inte det känns lite perverst av en gammal vinkärring att sitta och fråga om folk vill ha någons nakenbilder btw?

Du är en mycket sjuk individ.
Citera
2025-10-30, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Målet för Chrippa är upplagt på Linköpings tingsrätt för kommande förhandlingar. 2025-11-17 klockan 9:00. Sal 3. Sal 3 är en säkerhetssal.
https://ibb.co/nM4pNQ4w

Bra, nu är det äntligen på gång.

En kanske korkad fråga. Säkerhetssal, betyder det att anhöriga får komma och lyssna?

Jag tänkte på en annan sak.
Linnéa gjorde stor grej av att de två inte vittnar mot varandra i en live för några dagar sedan. Båda såg väldigt nöjda ut.
Jag tror tamejfasen att det var deras anledning till att de gifte sig.

Nu vet jag att det kommer viktigpettrar och säger annat.
Men efter jag såg dom prata om det och ffa hur Linnéas ansiktsuttryck såg ut då är jag nästan helt säker på att det var anledningen ur deras synsätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in