Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym555
Om en polis gör ett misstag tjänar de givetvis på att utmåla det som nödvärn så att de inte för dåligt rykte för sin oprofessionaltet.
När de sköt ihjäl en gravt handikappad person med downs, autism m.m. var det ju också nödvärn tydligen. För det hade ju blivit riktigt jobbigt för polisen annars.
återigen drar du en jämförelse som inte ens är i närheten av rättvis här.
Du tror verkligen alla fall är identiska det är bara hänvisa till ett tidigare så har det gått till så här med, och i alla fall framöver med, om det ändå vore så enkelt du.
Ungefär som du blir dömd för misshandel så är det en person som hoppar på dig så kommer polisen och säger men du gjorde ju sähär förra gången då har du gjort så nu med, och även rätten med åklagare advokat nämdemän och domare alla skriver likadant om dig och domen. Hänmnar du i bråk igen får du en likdan dom som den första, det behövs inte ens förhör och rättegång.
som sagt allt det här har jag redan sagt till dig men du vägrar lyssna och ta in något av nått jag säger så nu kommer jag skita i svara dig framöver för jag orkar tillskillnad ifrån dig inte skriva samma saker flera dagar i rad.