2025-10-25, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotlongdong
Kurvigt och ungt ska det vara enligt farbrorn
Jag har fikat med henne 2 gånger. Om man gillar lite större tjejer så är det hon man ska träffa, stora bröst men synd att hon inte tar satsen i munnen.
Citera
2025-10-27, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chester.Perry
Jag kan rekommendera Emily(22) från ST.
Finns vid medborgarplatsen på en diskret gata.
Allt i annonsen stämmer.

Hon är p stjärna, finns fullt med filmer på ntäet
Citera
2025-10-27, 20:12
Moderator
BlueSwedes avatar
Håll er till trådens ämne nu!
Och, inga chatinlätt!

Raderat men ej varnat, än!
Citera
2025-10-27, 23:15
Medlem
Länge sen jag posta och tråden verkar ha blivit mer en frågesport än hjälp, här kommer några brudar jag träffat senaste året, flera av dom är borta och vet ej om de kommer tillbaka men kul att dela:

amanda moore: det här var och är min favorite någonsin, blev nästan kär. Träffade henne två dar på raken. Otrolig talang för aktens alla delar. Hon var skön person också, vi snackade en del innan och efter. Hon åkte hem och jag har drömt om henne sen dess.

vilja24: svensk, snäll och go tjej, lätt att prata med. Squirtar, bra kropp, suger OK.

evelynn: svensk ung tjej, träffade för bil bj, fantastisk bra på det. Har dock försvunnit.

bianca: en ryss jag träffade slumpmässigt, kändes antingen sjukt jetlaggad eller hög. Var trevlig och tight som fan. Vi snackade lite efteråt, skön tjej. Dock hade hon en "manager" som många andra.

Michell och naty: ett lebb par som gjorde 3 kanter, vet inte vad som hände, men jag kunde inte få upp den och var slöseri på pengar. Dock var dom skitsnygga och gjode sitt bästa. Man fick dock inte slicka eller röra.

Anias: kommer och går, var länge min favorit men försvann ett tag och kom tillbaka ganska tråkig. Välkänd hos polisen sa hon, hon tjallar inte men ja det är ju alltid lite läskigt. Dock inte sett på länge.

Det var det för den här gången
Är det någon som träffat Livia eller LunaBelle på RS?
Citera
2025-10-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotlongdong
Hon är p stjärna, finns fullt med filmer på ntäet
Under vilket namn?
Citera
2025-10-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Länge sen jag posta och tråden verkar ha blivit mer en frågesport än hjälp, här kommer några brudar jag träffat senaste året, flera av dom är borta och vet ej om de kommer tillbaka men kul att dela:

amanda moore: det här var och är min favorite någonsin, blev nästan kär. Träffade henne två dar på raken. Otrolig talang för aktens alla delar. Hon var skön person också, vi snackade en del innan och efter. Hon åkte hem och jag har drömt om henne sen dess.

vilja24: svensk, snäll och go tjej, lätt att prata med. Squirtar, bra kropp, suger OK.

evelynn: svensk ung tjej, träffade för bil bj, fantastisk bra på det. Har dock försvunnit.

bianca: en ryss jag träffade slumpmässigt, kändes antingen sjukt jetlaggad eller hög. Var trevlig och tight som fan. Vi snackade lite efteråt, skön tjej. Dock hade hon en "manager" som många andra.

Michell och naty: ett lebb par som gjorde 3 kanter, vet inte vad som hände, men jag kunde inte få upp den och var slöseri på pengar. Dock var dom skitsnygga och gjode sitt bästa. Man fick dock inte slicka eller röra.

Anias: kommer och går, var länge min favorit men försvann ett tag och kom tillbaka ganska tråkig. Välkänd hos polisen sa hon, hon tjallar inte men ja det är ju alltid lite läskigt. Dock inte sett på länge.

Det var det för den här gången
Är det någon som träffat Livia eller LunaBelle på RS?

Håll dig borta från Livia hon håller på med droger. Bokade henne en gång kom överens att jag ska plocka henne med bilen och åka till mig när jag såg henne och hon klev in i bilen så frågade henne är du full och drogpåverkad sa hon ja då skickade jag iväg henne.
Citera
2025-10-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madriano
Håll dig borta från Livia hon håller på med droger. Bokade henne en gång kom överens att jag ska plocka henne med bilen och åka till mig när jag såg henne och hon klev in i bilen så frågade henne är du full och drogpåverkad sa hon ja då skickade jag iväg henne.

Vad tråkigt! Hon var jäkligt snygg på sina bilder, någonstans väntat när en sån tjej håller på med sånt här. Sa hon något efter?
Citera
2025-10-29, 11:10
Medlem
Citat:
Vad tråkigt! Hon var jäkligt snygg på sina bilder, någonstans väntat när en sån tjej håller på med sånt här. Sa hon något efter?
Hon klev ut men dagen efter så började hon skicka meddelande på kik och bad om ursäkt och ville boka om men jag sa nej tack
Citera
2025-10-29, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madriano
Hon klev ut men dagen efter så började hon skicka meddelande på kik och bad om ursäkt och ville boka om men jag sa nej tack

Jag är så skadad att en del av mig vill prova ändå haha. Men bäst att låta bli.
Citera
2025-10-29, 22:40
Medlem
Citat:
Jag är så skadad att en del av mig vill prova ändå haha. Men bäst att låta bli.
Låt bli och hon såg mycket smalare än bilderna
Citera
2025-10-30, 08:01
Medlem
Verkar hon nerknarkad och smal därav?
Citera
2025-10-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racnarsson
Verkar hon nerknarkad och smal därav?
Man såg att hon mådde inte bra man tyckte synd synd om henne hon behöver hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in