2025-10-28, 18:06
Medlem
Kolla H*modi Eln*bolsis Facebook, kolla på hans video han har lagt ut och lyssna på vad han säger.

* = a
Citera
2025-10-28, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GLIFE
Kolla H*modi Eln*bolsis Facebook, kolla på hans video han har lagt ut och lyssna på vad han säger.

* = a
Kan du referera lite för oss som inte har Aidsbook?
Citera
2025-10-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Kan du referera lite för oss som inte har Aidsbook?

Först beklagar han sorgen till familjen det handlar om.
Han filmar och visar sedan upp hans fru och deras två barn när dom är på en lekplats, samtidigt som han filmar detta, och visar att alla i hans familj lever och mår bra. Han förklarar att det inte handlar om hans familj eller någon annan familj i hans släkt. Han ber folk sprida den videon för han vill att alla rykten tar slut.
Citera
2025-10-28, 19:15
Medlem
Citat:
Han filmar och visar sedan upp hans fru och deras två barn när dom är på en lekplats, samtidigt som han filmar detta, och visar att alla i hans familj lever och mår bra. Han förklarar att det inte handlar om hans familj eller någon annan familj i hans släkt. Han ber folk sprida den videon för han vill att alla rykten tar slut.
men de hade väl tre barn? jag tror inte på något nån i den där familjen säger de är fullblodspsykopater allihopa skulle inte förvåna mig om han lånat en unge heller så sjuka är dem.
Citera
2025-10-28, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrUsername7878
Sammanfattningsvis tror jag att det är Moha**ed Eln*bolsi och hans fru.
De har en son, som är i 6 års åldern.

Detta är vad jag har förstått utifrån här på denna sidan.

Men vad som hänt den stackars pojken vet jag inte. Ingen som skrivit om det här.

Det finns ju två med det namnet i Lidköping.. En 41:åring och 35:åring som båda hängts ut här..

Verkar inte direkt säkerställt vem det är..
Citera
2025-10-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
men de hade väl tre barn? jag tror inte på något nån i den där familjen säger de är fullblodspsykopater allihopa skulle inte förvåna mig om han lånat en unge heller så sjuka är dem.
Folk här har för de första blandat ihop de här ”två” H*modi. De finns två personer med samma namn, båda heter Moh*mmed El N*bolsi. Först va den ena uthängd, sen kom man fram till att de var en annan med samma namn. Det verkar dock, enligt sociala medier och annat som att dom inte har varit med om den här tragedin. Någon har tidigare nämnt att de ska vara ett somaliskt par? Någon här borde väl ha någon information om vilka de är som förlorat sitt barn i den här tragedin? Kanske är de så att det är ett somaliskt par, därav att typ ingen verkar egentligen veta något eller komma med en riktig sanning?
Citera
2025-10-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalia83
Det finns ju två med det namnet i Lidköping.. En 41:åring och 35:åring som båda hängts ut här..

Verkar inte direkt säkerställt vem det är..
Den ena har en pojk i den åldern, han som nu tydligen lagt upp något på fb, vilket den andra H*modi (Moh*mmed på fb)delat, som inte ens har en son.
Citera
2025-10-28, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskin1234
Den ena har en pojk i den åldern, han som nu tydligen lagt upp något på fb, vilket den andra H*modi (Moh*mmed på fb)delat, som inte ens har en son.

Okej förvirrande… Men de heter väl Moh*mmed, inte H*modi, även om den ena kallar sig det på FB? Iaf enligt ratsit m.fl.

*=a
Citera
2025-10-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalia83
Okej förvirrande… Men de heter väl Moh*mmed, inte H*modi, även om den ena kallar sig det på FB? Iaf enligt ratsit m.fl.

*=a
Japp det stämmer, jag tänkte bara så att de slipper bli mer förvirrande ang de båda med namn än va de redan är, med tanke på alla uthänganden de fått. Att den ena ”heter” så på fb , men båda heter egentligen samma för och efternamn.
Citera
2025-10-28, 20:17
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Som vanligt när yngre människor skriver så blir mam mest förvirrad.
Visar han upp "hans" , dvs någon annans fru och barn, eller visar han upp "sin" fru och barn? Två helt skilda betydelser.
Citera
2025-10-28, 20:32
Förstår inte hur mycket de kan snacka om Allah (menar från klippet han gjorde på FB NU) osv, när de är psykopater hela bunten i den släkten. De snor allt de kommer åt, de tar droger och är höga hela tiden, de tar säkert sådant som gör att de får större muskler och de blir säkert dumma i huvudet av det också.
Citera
2025-10-28, 21:35
Medlem
Fanns tydligen ytterligare en Moh*ammed E* N*bolsi i Lidköping..🙄🙄 Alltså tre..
En 41-åring, en 35-åring och en 26-åring.. men 26-åringen verkar bo med sina föräldrar så lär inte vara han.

*= a, l, a

Skapligt förvirrande när 41-åringen delar 35-åringens video utan någon ytterligare kommentar om det…

Efter att ha läst hela tråden och kollat facebook verkar 41-åringen och sambon/frun bara ha döttrar enligt de som känner till familjen ordentligt (och barnet som dog var en pojke). Å 35-åringen har idag lagt ut video för att få fram att det inte handlar om dem, och som visar barnen och mamman, där flera av mammans familj/släkt delat och kommenterat videon vilket jag har svårt att tro att de skulle göra om det inte stämde. Så tycker att det verkar som att det inte är någon av dem.

Dessutom har någon kommenterat att paret som förlorat sitt barn inte är från samma land som El N*bolsi.. Å i kommentaren på flashback att det skulle handla om en somalisk familj stod det även rätt detaljerat om hur händelsen ska gått till. Vilket är betydligt mer information än vad de kunnat lämna som sagt att det handlar om någon av El N*bolsi—männens familjer kunnat säga något om..

Är det på riktigt inte någon som 100% vet säkert vilka det gäller? Å då menar jag inte gissningar/tolkningar utifrån den här tråden utan som känner och pratat med aktuell familj..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in