2025-10-28, 20:20
  #95893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hoppat på hur?

På alla sätt möjliga. Bara för att ni saknar ögon gör inte vi andra 99,9% det.
Citera
2025-10-28, 20:23
  #95894
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Dom har bara varandra så ingen av dom har ngt val, finns ingen annan tjej som vill ha Chrippa nu pank, fängelsestraff , skulder, bevisat liten kuk, högt hårfäste och 2 äpplen hög.
Finns ingen kille som vill ha en brud med mognad som en 9-åring som betett sig som skit på nätet.
Alla vet vad dom har att vänta då hon visar det öppet.


Otroligt sunt förhållande.

En undran, jacke blev väldigt tyst på Instagram, kan han ha läst fupen tro ? Därav hans tystnad.
Citera
2025-10-28, 20:25
  #95895
Medlem
Chrippa är dvärg röd skrynklig värdelös. Snea har grova rynkor runt munnen. Små grisögon. Potatisnäsa. Platt röv med extremt stor rövhål
Citera
2025-10-28, 20:27
  #95896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Din läsförståelse är selektivt i vanlig ordning.
Ja väldigt ansvarsfullt o frysa ut ett barn pga att barnet var stökig.
Men är föräldrarna IF så får man inte ha för höga kvar.
Bara kolla hur det har gått för småsyskonen. Å pappan förnedrar den yngre brodern


Man kan utläsa av chattloggarna vad för typ av person fadern är, man får också en förståelse varför det gått snett.
Citera
2025-10-28, 20:31
  #95897
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Man kan utläsa av chattloggarna vad för typ av person fadern är, man får också en förståelse varför det gått snett.


Ja men vissa här inne verkar inte kunna läsa av det.
Är ju mest bara tragiskt att föräldrarna misslyckas så kapitalt att uppfostra barn.
Citera
2025-10-28, 20:31
  #95898
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tills han fick syskon menar du väl. Det fungerade inte för honom att mamma brydde sig om småsyskonen ...


OM det skulle vara så, då lämnar man ifrån sig sitt barn? Är det så du menar?
Citera
2025-10-28, 20:33
  #95899
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Dina ögon är att sätta dit EN influencer?

Eller vill du bara vara besatt?

Du tycker inte att det har gått förbi äckligt med drevet? Ärlig fråga.

Hade mottagaren varit oskyldig och tyst hade jag tyckt så, men nu är så inte fallet.

Allt som sagts om chrippa o Linnea har visat sig vara sant förutom kanske 2 saker,
Chrippanoch linnea har dragit med lögner och hittat på saker dom oxå.

Jag är inte besatt, har bara extremt svårt med människor som är fulla av skit och uttnytkar system, dessutom är han stolt över det.
Citera
2025-10-28, 20:33
  #95900
Medlem
Parodi på videon när C, L, Axel och hunden medvikt sitter och käkar burgare på något sunkigt ställe, ser ut som de sitter under en bro. Riktig WT varning på hela videon, de 2 pösmunkarna Axel och hunden borde tänka på hur fan de ser ut.
Citera
2025-10-28, 20:34
  #95901
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
OM det skulle vara så, då lämnar man ifrån sig sitt barn? Är det så du menar?
Ett eller tre - vad hade du själv valt.
Citera
2025-10-28, 20:36
  #95902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Ja men vissa här inne verkar inte kunna läsa av det.
Är ju mest bara tragiskt att föräldrarna misslyckas så kapitalt att uppfostra barn.

Och att misslyckas med att se till sitt eget bästa o dra ner sig själv och sin fru för sina sons skull.
Pensionen blev ist en mardröm åtalad för grovt brott och skulder.

Är d inte så vi alla vill ha pensionen?
Citera
2025-10-28, 20:36
  #95903
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Parodi på videon när C, L, Axel och hunden medvikt sitter och käkar burgare på något sunkigt ställe, ser ut som de sitter under en bro. Riktig WT varning på hela videon, de 2 pösmunkarna Axel och hunden borde tänka på hur fan de ser ut.
Hahaha Du har aldrig rört dig i Sthlm förstår jag...
Citera
2025-10-28, 20:37
  #95904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Parodi på videon när C, L, Axel och hunden medvikt sitter och käkar burgare på något sunkigt ställe, ser ut som de sitter under en bro. Riktig WT varning på hela videon, de 2 pösmunkarna Axel och hunden borde tänka på hur fan de ser ut.

Ingen av dom har en lysande framtid direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in