Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Dina ögon är att sätta dit EN influencer?
Eller vill du bara vara besatt?
Du tycker inte att det har gått förbi äckligt med drevet? Ärlig fråga.
Hade mottagaren varit oskyldig och tyst hade jag tyckt så, men nu är så inte fallet.
Allt som sagts om chrippa o Linnea har visat sig vara sant förutom kanske 2 saker,
Chrippanoch linnea har dragit med lögner och hittat på saker dom oxå.
Jag är inte besatt, har bara extremt svårt med människor som är fulla av skit och uttnytkar system, dessutom är han stolt över det.