2025-10-28, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Chrippa får stå för sin skit men kom inte och påstå att han valde bort sin dotter.

Du tror på den psyksjuka Julia?

Den ända som är psykjuk är väll fan idiotjäveln som skiter i sin dotter och ska sitta inne för skattebrott???

Är du helt jävla dum på riktigt eller trollar du bara? Hoppas du trollar.
Citera
2025-10-28, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej du behöver inte tro på mig jag vet vad som är sant och inte.

Vi skriver ju inte här för att göra andra användare nöjda. Vi är många som ser vad vad som sker och hitintills visar fupen det som vi har påtalat under lång tid.

Ang kontaktförbudet försökte vissa element på sig att kräva bevis förra gången också. Ingen behöver bevisa något. Jag hoppas att Chrippa har fattat i varje fall för det är ju han och Jocke det gäller dvs inte användare här.

Alternativet annars är inlåsning.
Citera
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Menar du att det normala är överge ett barn om det blir svartsjuk på sina syskon? Är du helt sjuk i huvudet?
Förstår att dina barn inte vill ha kontakt med dig.
Jag menar att det inte är normalt för ett barn att hamna i hysteriska och våldsamma utbrott för att det får syskon och att det var tydligt att Jocke inte klarade situationen och behövde hjälp. Det var ju också psykiatrins och socialtjänstens slutsats enligt Jocke.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Kan du lägga upp bilden från utredningen igen?

Nope. Den finns i tråden.
Citera
2025-10-28, 19:37
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Nej. Jag menar när Tomas kom in i bilden vilket jag skrev. Jag var tydlig så inte ens du ska kunna göra om det för att passa dig.
Fast det stämmer ju inte. Det är när Chrippa och syskonen kommer som det brinner loss för Jocke.
Citera
2025-10-28, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Menar du att det normala är överge ett barn om det blir svartsjuk på sina syskon? Är du helt sjuk i huvudet?
Förstår att dina barn inte vill ha kontakt med dig.

Han blev en fara för sina småsyskon.
Citera
2025-10-28, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag menar att det inte är normalt för ett barn att hamna i hysteriska och våldsamma utbrott för att det får syskon och att det var tydligt att Jocke inte klarade situationen och behövde hjälp. Det var ju också psykiatrins och socialtjänstens slutsats enligt Jocke.

Du pissfittan, det som skall avhandlas här är hur Fettot Chrippa skiter i sin dotter och väljer att vara kriminell och ska nu sitta inne för det.

Det är väll fan det ända som är viktigt här, att dåren skiter i sin dotter, inte att den eller den gör si eller så!

Skärp dig för helvete!
Citera
2025-10-28, 19:41
Medlem
Citat:
Vi skriver ju inte här för att göra andra användare nöjda. Vi är många som ser vad vad som sker och hitintills visar fupen det som vi har påtalat under lång tid.

Ang kontaktförbudet försökte vissa element på sig att kräva bevis förra gången också. Ingen behöver bevisa något. Jag hoppas att Chrippa har fattat i varje fall för det är ju han och Jocke det gäller dvs inte användare här.

Konstigt då att det tydligen ändå gäller dig och andra användare här.
Citera
2025-10-28, 19:42
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos
Du pissfittan, det som skall avhandlas här är hur Fettot Chrippa skiter i sin dotter och väljer att vara kriminell och ska nu sitta inne för det.

Det är väll fan det ända som är viktigt här, att dåren skiter i sin dotter, inte att den eller den gör si eller så!

Skärp dig för helvete!
Vårda språket tack.

En stor del av Chrippa liv är ju också traumat med Jocke. Både vad Jocke utsatte dem för i barndomen så han fick omplaceras och vad Jocke utsatt familjen för som vuxen.
Det går ju liksom inte att isolera det från Chrippa, hans mamma och hans pappa -- och nu också hans dotter.
Citera
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det stämmer ju inte. Det är när Chrippa och syskonen kommer som det brinner loss för Jocke.

Sjukt att du lägger all ansvar på ett barn.
Citera
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Chrippa får stå för sin skit men kom inte och påstå att han valde bort sin dotter.

Du tror på den psyksjuka Julia?
När man dra till Spanien när dottern har lvu möte så jo det har man.

När man avskrivet sig vårdnaden istället för att bara bete sig?
Citera
2025-10-28, 19:43
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

Alternativet till vad?
Knappast kontakförbudet i alla fall - som dessutom visade sig vara beviljat utan vettig orsak. Det föll när påståendet om "stämpling" föll i brist på bevis ... Man kunde inte ens bevisa att något brott hänt ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in