Såg precis Bölmans video med Herr och Fru Lundström.
Linnea som avbryter konstant, Chrippa som försöker låta som jordens mest stabila människa – och så de andra två… ja, mindre sagt desto bättre.
Två saker jag tänkte på (såg inte klart, min hjärna höll på explodera)
1.Deras version om häktningen håller inte ihop. Linnea skrev själv att han höll henne fången, men nu skylls allt på att en kompis “hörde bråk” och ringde polisen. Någon av dem ljuger, så enkelt är det.
2.Och hur hon säger coleslaw… jag skrattade mer än jag borde.
Skilleras är ju väldans orolig just nu för att han fått två strikes av YT...han vädjar om hjälp....jag vädjar om en sista strike så kanalen försvinner !
Skilleras är ju väldans orolig just nu för att han fått två strikes av YT...han vädjar om hjälp....jag vädjar om en sista strike så kanalen försvinner !
Var vädjar han? Till vem? Kan du vara snäll och länka för jag har missat det helt.
Hoppas den kommer snart….! Kan han dra till med ett ”tack för den tredje striken, det har jag förtjänat”.
Ja, eller tror du tanken vara att de skulle skriva ..
Jocke har uppmanat alla att anmäla. Jag vet inte riktigt vad om ska ha hänt, hur eller varför eller om något ens hänt men gör ändå en anmälan om någonting. Vad får ni fråga Jocke om. Fast han vet ju förstås ingenting han heller.
Eller hur tror du tanken var?
Tanken kan ju vara att dom var oroliga för vad dom såg på Youtube och anmälde vad dom såg. Men du klarar verkligen inte av att se något utan din ägares glasögon på dig va?