Citat:
Ursprungligen postat av
urbanurban
Nej, rasismen ser jag i att det enda ni vill är att utvisa folk. Du är okej med att han går fri i hemlandet efter en vecka? Det är inte ett hån mot offer eller risk för andra? Du bryr dig uteslutande om blonda tjejer och vill skicka ut invandrare. Vad är det då sherlock?

Utvisning betyder att han skulle utvisas efter avtjänat fängelsestraff, bara så du vet. Dvs finkan hamnar han i oavsett. Detta borde du veta.
Om du vill fortsätta i dessa banor varför är då potentiella offer i hans hemland mer värda och förtjänar mer skydd än potentiella offer i vårt land där han ska ut igen? Du kommer aldrig att vinna dessa argument för jag kan vända på det varenda gång du drar fram rasistkortet, det håller inte längre.
Det är invandrarna som oftast är rasister mot svenskar inte tvärtom, och det kommer jag att lyfta fram varje gång någon börjar med det här tramset.
Det är svenska tjejer som blir våldtagna av invandrare, invandrartjejer behöver inte oroa sig för att bli våldtagna av svenska män då dessa brott knappt existerar. Förstår du att detta problem bara kommer från ett håll?