Citat:
Ursprungligen postat av
Stiffinger
Förutom att signaturen "Xade" sabbade en hel del av min upplevelse av programmet, tycker jag att det är ganska spännande att se hur förbannat långsamma många av kockarna är när det gäller att ha bråttom.
De verkar inte alls förstå att det primära är att leverera i det första tävlingsmomentet.
Innan jag sett mer än kanske tio minuter, undrar jag hur fan de kunde välja Omar som kökschef. Vi får se hur han klarar det.
Som sagt, jag arbetar inte på TV4, jag sa ingenting som inte var tillgängligt. Tror du på riktigt jag har någon insider information. Vill du inte få det spoilat, vad sägs som att kolla på programmet och inte vänta med det och kolla forum/internet där det kan finnas spoilers för oss som såg det tidigt.
Jag är ledsen att jag råkade spoila, jag är det, jag vet att det suger, men jag gjorde inget fel, det här är ett you-problem. Du borde kollat programmet tidigare eller undvikit internet.
Det är som att jag skulle avslöja resultatet av en fotbollsmatch direkt efter att den spelats. Inte mitt problem att du inte ser den live...