Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Omar imponerar, även om han är en skitstövel.

”Omar imponerar”?? Hur då? När han inte lagar mat menar du? Vilket han inte gjorde någongång i kvällens avsnitt. Vilket var korrekt beslut av lagmedlemmarna och enda anledningen till att de valde honom till lagkapten/kökschef, eftersom han är sämst på att laga mat i gruppen.
Citera
2025-10-27, 00:30
Medlem
Sjukt att Hassanbrassan Omar är kvar, har han ens lagat mat i tävlingen? Alltså helt sjukt att han är kvar, åker han inte så det sjunger om det nästa vecka så är skiten så satans riggad för att en hassan ska delta så långt som möjligt.
Citera
2025-10-27, 03:53
Medlem
argaangelicas avatar
Ledsamt att Sara lämnade men det osar rasism att hon var tvungen att lämna. Förra veckan så åkte ingen ut, nu två. Juryn verkar ha planerat att Sara skulle ut men klumpade ihop att hon lämnade med en svenne. Om jag vore Sara så skulle jag överklaga beslutet. Är juryn homofober eller rasister? 🏳️‍🌈
Citera
2025-10-27, 04:09
Medlem
Du är lustig du, eller inte.... Sara hade aldrig lagat torsk men gjorde den till huvudråvaran. Var det uppgiften? Nä just det. Vet att man inte ska hugga på betet men din attityd är så låg.
Citera
2025-10-27, 14:48
Medlem
MrSwaggers avatar
Jag fick råbånge igår haha fyfan va tvungen att raka pungen o skaftet efter jag sett den fladdrande skäggbiffen i tv. (Mischa)

Fattar inte att han där den osäkra åkte ut han laga ju God mat. Va hette han Fredrik? Sara va också lite oväntat
Citera
2025-10-27, 15:10
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Jag fick råbånge igår haha fyfan va tvungen att raka pungen o skaftet efter jag sett den fladdrande skäggbiffen i tv. (Mischa)

Fattar inte att han där den osäkra åkte ut han laga ju God mat. Va hette han Fredrik? Sara va också lite oväntat
Den som åkte ut förutom Sara var Mikael.
Citera
2025-10-27, 15:14
Medlem
MrSwaggers avatar
Ja mikal. De va synd faktist 🥺
Citera
2025-10-28, 11:55
Medlem
Amors avatar
Blir väldigt orättvist med lagtävlingar. Vissa klarar sig kvar bara för att de hamnar i rätt lag.
Citera
2025-10-28, 15:06
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Blir väldigt orättvist med lagtävlingar. Vissa klarar sig kvar bara för att de hamnar i rätt lag.

Jo, men nu var det 4 personer i varje lag och då är det väldigt svårt att gömma sig bakom någon annan men absolut, det kan bli så att det i praktiken fanns sämre deltagare i det andra laget och att någon annan förtjänade att åka ut men i det stora hela tror jag inte det spelar någon avgörande roll bland top 3
Citera
2025-10-28, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkotten453
Varför och hur är Linnea skabbig? Utveckla gärna.

Hon verkar ofräsch, hon bar saker i munnen tidigare, minns inte vad det var men oavsett så är det inte hygienist. Vågar LOVA att det här inte är en person som tvättar händer noga eller ofta.

Sen är det så jävla tacky att svära som kvinna, visst hon är från Göteborgsområdet, alla är tacky där, men att kalla sin kokbok "en vanlig jävla kokbok", det är fan låg klass på den.

Så overall, ohygienisk + tacky/trashy + överviktig = skabbig
Citera
2025-10-28, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Förutom att signaturen "Xade" sabbade en hel del av min upplevelse av programmet, tycker jag att det är ganska spännande att se hur förbannat långsamma många av kockarna är när det gäller att ha bråttom.

De verkar inte alls förstå att det primära är att leverera i det första tävlingsmomentet.

Innan jag sett mer än kanske tio minuter, undrar jag hur fan de kunde välja Omar som kökschef. Vi får se hur han klarar det.

Som sagt, jag arbetar inte på TV4, jag sa ingenting som inte var tillgängligt. Tror du på riktigt jag har någon insider information. Vill du inte få det spoilat, vad sägs som att kolla på programmet och inte vänta med det och kolla forum/internet där det kan finnas spoilers för oss som såg det tidigt.

Jag är ledsen att jag råkade spoila, jag är det, jag vet att det suger, men jag gjorde inget fel, det här är ett you-problem. Du borde kollat programmet tidigare eller undvikit internet.

Det är som att jag skulle avslöja resultatet av en fotbollsmatch direkt efter att den spelats. Inte mitt problem att du inte ser den live...
Citera
2025-10-28, 22:24
Medlem
Aldrig sett henne med nån skitig overall. I vilket avsnitt var det?
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Hon verkar ofräsch, hon bar saker i munnen tidigare, minns inte vad det var men oavsett så är det inte hygienist. Vågar LOVA att det här inte är en person som tvättar händer noga eller ofta.

Sen är det så jävla tacky att svära som kvinna, visst hon är från Göteborgsområdet, alla är tacky där, men att kalla sin kokbok "en vanlig jävla kokbok", det är fan låg klass på den.

Så overall, ohygienisk + tacky/trashy + överviktig = skabbig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in