2025-10-28, 14:23
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Han bör väl spara pengarna, för när han kommer ut lär han ju varken kunna få ett jobb eller leva på sociala medier.

Tar han sig inte i kragen och tar emot psykologens hjälp kommer han aldrig kunna leva ett liv som inte är kantat av misslyckande, brottslighet och skulder

Han är för dum för att förstå sitt eget bästa, sen en ännu sämre version av honom själv -Linnea påhejjande och äggande till att fortsätta ta dumma beslut
Citera
2025-10-28, 14:24
Medlem
Ngn som reflekterade över om bidragsbrottet sågs som grovt?
Orkar inte ta upp FUP o skrolla nu.
Citera
2025-10-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Milt sagt kan man säga att Chrippa uppenbart har betett sig som ett as bakom de sk kulisserna.
Det är helt säkert så som du säger. Kontaktförbudet talar för det.

Sen har vi alla meddelanden mellan Chrippa och andra som står till allmänhetens förfogande.

Jag undrar fortfarande vem den där Kev*n är.

Han va med på Chrippas bröllop "dom stod o pratade aktieportfölj" el nåt.
Så finns bild på honom där, han är utvandrad från sverige.
Citera
2025-10-28, 14:34
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Jag tycker vi håller en tyst minut för att pappa T kallar sin son Jacke för stjärtslickare 🤭

Sen en till för att han fixar droger åt sin son.

Sen en till för att han fixar med nationellt ID- kort när han vet att han inte får inneha en resehandling.

Sen en till för att han uppmuntrar sin son att ta passet o hålla kvar flickan utomlands.

Ja och INTE låta lilla c gå i förskola. Hon kan leka monsterlek med Snea.
Det är sorgligt. På något sätt tycker ja synd om dom alla. Förutom Pappan & Mamman då.
Hur kan man misslyckas så totalt som förälder?
Citera
2025-10-28, 14:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Hur stod detta klart? Menar du att Chrippa senare säger att han ljög är någon typ av bevis?
Jag säger att utredningarna inte har hittat något stöd för det påståendet + att han tagit tillbaka det.
Vill du anklaga någon för barnmisshandel så ska du ha på fötter för det .. och det har du inte.
Citera
2025-10-28, 14:40
Medlem
Citat:
Han va med på Chrippas bröllop "dom stod o pratade aktieportfölj" el nåt.
Så finns bild på honom där, han är utvandrad från sverige.

Tack, då vet jag hur han ser ut. Undrar vad han har för kompass och moral.
Uppenbart ingår han i Chrippas innersta krets där folk ska dö när tiden är rätt.
Till er som menar att alla ska dö när tiden är rätt får sätta den konversation i kontext med det han tidigare har uttryckt.

Varför är Chrippa inte häktad är en fråga jag ställer mig om och om igen.
Citera
2025-10-28, 14:45
Medlem
Citat:
Jag tycker vi håller en tyst minut för att pappa T kallar sin son Jacke för stjärtslickare 🤭

Sen en till för att han fixar droger åt sin son.

Sen en till för att han fixar med nationellt ID- kort när han vet att han inte får inneha en resehandling.

Sen en till för att han uppmuntrar sin son att ta passet o hålla kvar flickan utomlands.

Thomas hat mot Jocke är så djup. Det ska mycket till, för de flesta, innan någon pappa kallar sin son för ett så nedlåtande ord. Vad som har sagts utöver texten är säkerligen i samma stuk.
Thomas har bara en son tydligen.

Jag tänker på samtalet mellan Julia och Thomas där han bla klagar på att Julia spärrat flickans pass. Thomas var upprörd.
Det talar för att Thomas var med på att flickan skulle föras utomlands.
Han är inte frisk någonstans.
Citera
2025-10-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ja inte lär det vara hittepå iallafall, va det inte du som hade hög tilltro till rättsväsendet.

Det är nog när det passar. Stämplingen mot Anjo och Jocke har inte hänt pga nedlagt dvs tilltron till rättsväsendet är högt.

När det finns ett kontaktförbud igen, tilltron för rättsväsendet är lågt.
Citera
2025-10-28, 14:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Står ju om "avvisningsäventyr" i dagbladet
Innebär att han blivit avvisad av polis gällande vårdnatstvisten. Vilket han och stjärtslickaren Jakob (obs chrippas pappas egna ord &#128539 förnekar.

Grymt Jobbat Chrippa Lundström, diplom till diiiiiiiiiig
Det innebär att Julia å sin sida har fått en uppmaning om att komplettera annars riskerar hennes ansökan att avvisas .
Det innebär att Chrippa å sin sida fått en uppmaning att komplettera annars riskerar hans ansökan att avvisas.

Båda har fått samma uppmaning.
Citera
2025-10-28, 14:50
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag säger att utredningarna inte har hittat något stöd för det påståendet + att han tagit tillbaka det.
Vill du anklaga någon för barnmisshandel så ska du ha på fötter för det .. och det har du inte.
Jag har väl inte anklagat någon för barnmisshandel....?
Chrippa har däremot gjort det. Du säger att *utredningarna inte hittat nåt stöd för det". Vilka utredningar? Det har ju inte utretts någonstans. Sen att du påstår att "Chrippa tagit tillbaka det", är inget bevis.
Citera
2025-10-28, 14:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Jag har väl inte anklagat någon för barnmisshandel....?
Chrippa har däremot gjort det. Du säger att *utredningarna inte hittat nåt stöd för det". Vilka utredningar? Det har ju inte utretts någonstans. Sen att du påstår att "Chrippa tagit tillbaka det", är inget bevis.
Jo, det har utretts bl a av socialtjänsten.
Det är du som ska bevisa att något hänt om du hävdar det .. inte motsatsen.
Annars kan jag säga att du är pedofil och det är då sant tills du bevisat att du inte är det.
Hur ska du göra det
Citera
2025-10-28, 14:58
Avstängd
Citat:
Gör dig inte dummare än du verkar, du vet precis lika väl som alla andra att det inte handlar om sin egen död.

Det innefattar även alla andras död.

Blir det ett hot då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in