2025-10-28, 13:05
Medlem
Reagerade på Meyas beteende. Det är inte bara hon som utsätter sig för fara, det verkar vara vanligt förekommande hos kvinnor överlag.

1. Meya pratar med invandraren Så urbota korkat , hennes far har kanske missat att lära henne i att INTE prata med invandrare

2. Hon presenterar sig med ett annat namn än hennes Hon verkligen ber om att bli våldtagen, så jävla korkat. När hon presenterar sig med ett namn till en invandrare tror de att de skall gifta sig. Dessutom tar hon en jävla risk när hon ljuger för en invandrare. Ifall invandraren redan visste vad hon heter egentligen och hon väljer att ljuga riskerar hon att halshuggas av invandraren. Det korrekta tillvägagångssättet för Meya och alla andra kvinnor som hamnar i en situation där en invandrare frågor om dennes namn: Svara med: "go home, dont talk to me, I dont want to talk with you, GO AWAY"

3. Denna hets med "Jag brukar ändå vara ganska trevlig" har gått upp över öronen. Trevlig kan man vara, men man ska inte blanda ihop tydlighet med otrevlighet. Att svara "Svara med: "go home, dont talk to me, I dont want to talk with you, GO AWAY" är INTE att vara otrevlig, det är att vara tydlig.

4. Kvinnors besatthet av mobiltelefoner är så jävla korkat och farligt. Som kvinna: lägg ner allt skit du vill hålla i handen rätt ner i fickan! Lyssna inte på musik eller annat skit ute i samhället, då Socialdemokraterna har tagit hit tusentals våldtäktsmän så MÅSTE du vara vaksam och uppmärksam på din omgivning. Att "gå runt och softa" tillhör tidigare generationer, inte din generation.

5. När hon är fasthållen, varför i helvete säger hon ifrån flera gånger för? Har inte hon förstått att hon måste bruka våld mot honom?

Aja, du kvinna som läser detta, undervisa gärna din dotter/syster/väninna/mamma om denna post så de vet hur de ska agera när invandrare närmar sig. Detta är en liten och kortfattad manual i om hur du inte blir våldtagen
Citera
2025-10-28, 13:08
Medlem
De gråter som vanligt via en tidning. De förväntar sig att att en annan person ska stämma och ta upp det via högsta domstolen. Svensken är så konflikträdda.

Och hon godkänner en bild på Aftonbladet när hon äter pizza? Vad är det fel på folk?
Senast redigerad av Kollektion 2025-10-28 kl. 13:22.
Citera
2025-10-28, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Reagerade på Meyas beteende. Det är inte bara hon som utsätter sig för fara, det verkar vara vanligt förekommande hos kvinnor överlag.

1. Meya pratar med invandraren Så urbota korkat , hennes far har kanske missat att lära henne i att INTE prata med invandrare

2. Hon presenterar sig med ett annat namn än hennes Hon verkligen ber om att bli våldtagen, så jävla korkat. När hon presenterar sig med ett namn till en invandrare tror de att de skall gifta sig. Dessutom tar hon en jävla risk när hon ljuger för en invandrare. Ifall invandraren redan visste vad hon heter egentligen och hon väljer att ljuga riskerar hon att halshuggas av invandraren. Det korrekta tillvägagångssättet för Meya och alla andra kvinnor som hamnar i en situation där en invandrare frågor om dennes namn: Svara med: "go home, dont talk to me, I dont want to talk with you, GO AWAY"

3. Denna hets med "Jag brukar ändå vara ganska trevlig" har gått upp över öronen. Trevlig kan man vara, men man ska inte blanda ihop tydlighet med otrevlighet. Att svara "Svara med: "go home, dont talk to me, I dont want to talk with you, GO AWAY" är INTE att vara otrevlig, det är att vara tydlig.

4. Kvinnors besatthet av mobiltelefoner är så jävla korkat och farligt. Som kvinna: lägg ner allt skit du vill hålla i handen rätt ner i fickan! Lyssna inte på musik eller annat skit ute i samhället, då Socialdemokraterna har tagit hit tusentals våldtäktsmän så MÅSTE du vara vaksam och uppmärksam på din omgivning. Att "gå runt och softa" tillhör tidigare generationer, inte din generation.

5. När hon är fasthållen, varför i helvete säger hon ifrån flera gånger för? Har inte hon förstått att hon måste bruka våld mot honom?

Aja, du kvinna som läser detta, undervisa gärna din dotter/syster/väninna/mamma om denna post så de vet hur de ska agera när invandrare närmar sig. Detta är en liten och kortfattad manual i om hur du inte blir våldtagen

Hon lyckades ju ändå springa därifrån, det hade kunnat varit ännu värre.
Citera
2025-10-28, 13:14
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Nej, våldtäktoffer skulle istället bli lättade om risken för att bli våldtagen igen minskas.
Ditt resonemang skadar bara offren. Du vurmar för flyktingar som våldtar, jobbar du inom domstolen eller?

Jag råkar tycka att domstolen har följt lagen. Det var ingen synnerligen grov våldtäkt, har du problem att läsa din byfåne?
Citera
2025-10-28, 13:15
Medlem
Svaagdrickas avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/B052Vg/hur-blev-en-svensk-valdtaktsdom-fran-skelleftea-viral

Aktivisten Linda Hjertén, utsänd av vänstern för att förminska brottslingens skuld, har en argumentation om att domen är rimlig och utvisning omöjlig med hänsyn till Utlänningslagen 1980.

Rätt i sak måhända, men när ska ni rödgröna fatta att stora delar av svenska folket inte vill lyda under utlänningslagar och Europakonventioner?

Ni resonerar som att lagarna är huggna i sten och därför ska vi bara finna oss i det.

Det är mycket enkelt:

1. Medborgarskap ges bara efter flera års fläckfritt leverne med jobb och självförsörjning.

2. Alla utländska medborgare som begår brott som medför fängelse utvisas oavsett om de riskerar tortyr eller värre.
Citera
2025-10-28, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Jag råkar tycka att domstolen har följt lagen. Det var ingen synnerligen grov våldtäkt, har du problem att läsa din byfåne?

Oj, vilken hård ton du har. Jag har dock inga problem med kallas en byfåne dock de är rätt coola.
Om lagen verkligen säger att man inte kan utvisa flyktingar som attackerar oskyldiga människor så har lagen fel.
Folk kommer ta lagen i sina egna händer om lagen inte håller bättre kvalitet än vad det här påvisar. Jag tror att domstolarna ”tolkar” lagarna lite olika beroende på sina egna åsikter.
Senast redigerad av Dagdrommaren 2025-10-28 kl. 13:26.
Citera
2025-10-28, 13:23
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Gärningen är allvarlig, men inte lika allvarlig som en våldtäkt där mannen penetrerar kvinnan med sin penis. Det sänder väldigt konstiga signaler till kvinnor som har blivit utsatta för en grov våldtäkt som det här inte är.

Du har ingen aning om vad du pratar om. Om en våldtäkt betraktas som grov eller inte har inget med vilken kroppsdel som används vid en penetration, utan hur mycket våld eller hot om våld som förekommit. Hur utsatt offret har varit.
Citera
2025-10-28, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urbanurban
Åkej, så våldtar en invandrare en man eller en person som du inte anser vara svensk, så ska han få stanna?

Nej då ska han väl också skickas ut? Du missade poängen.

Poängen med det jag skrev är att du tog upp rasism som ett slags skydd för gärningsmannen.
Du ser rasism i att folk vill att han ska utvisas men du såg inte rasism i att han möjligtvis valde ett svenskt offer.

När man har en ensidig syn på rasism att bara svenskar kan vara rasister och inte invandrare så brukar det betyda att man är hjärntvättad eller marxist, för det är bara dessa människor som tänker så.
Citera
2025-10-28, 13:24
Medlem
Citat:

Många gånger yrkar man inte på utvisning trots att man skulle kunna göra detta.
Citera
2025-10-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Många gånger yrkar man inte på utvisning trots att man skulle kunna göra detta.

Precis, det är något sjukt motbjudande som pågår i våra domstolar. Varför sviker de oss?
Han kommer troligtvis våldta igen, sådana här jävlar ändrar sig inte, så nya offer kommer det bli.
Senast redigerad av Dagdrommaren 2025-10-28 kl. 13:34.
Citera
2025-10-28, 13:31
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Du har ingen aning om vad du pratar om. Om en våldtäkt betraktas som grov eller inte har inget med vilken kroppsdel som används vid en penetration, utan hur mycket våld eller hot om våld som förekommit. Hur utsatt offret har varit.

Det användes relativt lite våld i den här situationen och gm följde inte efter henne. Så inte heller av den anledningen är det en grov våldtäkt.

Om man vill att alla invandrare som begår brott med fängelse i straffskalan ska utvisas så ställer jag mig först i kön. Men det är ingen rättsskandal som har skett här.
Citera
2025-10-28, 13:36
Medlem
Citat:
Ja, det spelar jävligt stor roll om våldtäkten är 5 sekunder eller 10 timmar. Det spelar också stor roll om offret penetreras med penis, annat föremål eller ett finger.

Han fick 3 års fängelse och ska utvisas på livstid per automatik. Jag bryr mig inte om det är en våldtäktsman eller en rånare. Ett flerårigt fängelsestraff ska ALLTID medföra att man blir deporterad efter avtjänat straff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in