2025-10-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stureplan08
Ingen som har medlidande för Chrippa? Varenda jante Svensson ringer diverse myndigheter på dig till höger- och vänster. Svinpälsar och ormar alleammans. Karma kommer bita er i röven.

Du har inte tänkt på att det just det som händer honom nu? Detta är hans karma som biter honom i röven. Spela inte ball om du inte har täckning för det.
Citera
2025-10-27, 22:06
Medlem
stureplan08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Du har inte tänkt på att det just det som händer honom nu? Detta är hans karma som biter honom i röven. Spela inte ball om du inte har täckning för det.

Vet att Jocke är ett manipulativt as som säljer ut sin släkt för lite rampljus i TV-rutan och Chrippa är en avsevärd bättre människa i grund- och botten.
Citera
2025-10-27, 22:12
Medlem
Baron21s avatar
När skulle Julia & Christofer till familjerätten, angående lilla C

.
Citera
2025-10-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ingen som har medlidande för Chrippa? Varenda jante Svensson ringer diverse myndigheter på dig till höger- och vänster. Svinpälsar och ormar alleammans. Karma kommer bita er i röven. Utifrån FUP:en att döma så verkar det ha varit den manipulativa Jocke som har dragit i trådarna bakom kulisserna. Fräsch beteende mot sin egen bror...
Hört talesättet: Den som gräver en grop..../ nä inget som helst medlidande..bara Karma.
Citera
2025-10-27, 22:45
Medlem
stureplan08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Hört talesättet: Den som gräver en grop..../ nä inget som helst medlidande..bara Karma.

I detta fall så stod Jocke på kyrkogården dagen innan och grävde gropen, lurade dit Chrippa dagen efter, och puttade ner honom i den.
Citera
2025-10-27, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Jag tycker det är bra att de där fibrokärringarna som följer Anjo öppet visar att de lägger sin sjukpension på Anjos eventuellt kommande skadestånd.

Då kanske domstolen bör satsa på ett straff han måste stå för själv.

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Tingsrätten i Örebro anser nu att Julias (kärande) inlämnade handlingar i vårdnadstvisten har kompletterats fullgott, och därför har domstolen idag utfärdat en stämning av herr Lundström (svarande).

Örebro TR T 5345-25 - stämning ang umgänge
https://pixeldrain.com/l/D4bEiMAn

Herr Lundström har, sent omsider, skaffat juridiskt ombud.

Vad innebär detta
Citera
2025-10-27, 23:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och ändå är det han som det har gått bäst för, gentemot den som förmodligen åker in en sväng. Det säger ju ganska mycket gällande att bo med föräldrarna eller inte.
Varken hans bröder eller hans föräldrar vill veta av honom, wow vilken framgång

Hans barn kommer förmodligen lämna honom också när dom blivit gamla nog att förstå hur han exploaterat stackarna.

Tycker så synd om dessa ofrivilliga slavarbetare. Lagstiftningen måste ändras!
Citera
2025-10-27, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Vad innebär detta

Att domstolen återigen kommer att fatta beslut om vårdnaden och umgänget.

Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
När skulle Julia & Christofer till familjerätten, angående lilla C
.

Det saknas datum än så länge.
Citera
2025-10-27, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jockeboy är största råttan, utslängd från sin egen familj säger allt man behöver veta om den skithögen.

Man slänger inte ut sina barn, man stöttar de i vått och torrt. Men du saknar väl kärlek själv, bättre att döva smärtan av uddlöst kärlek med substanser. Kämpa på!
Citera
2025-10-27, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Varken hans bröder eller hans föräldrar vill veta av honom, wow vilken framgång
Hans barn kommer förmodligen lämna honom också när dom blivit gamla nog att förstå hur han exploaterat stackarna.
Tycker så synd om dessa ofrivilliga slavarbetare. Lagstiftningen måste ändras!

Det är det bästa för honom, så de kan hålla sig borta och klappa sin fjant till son medhårs. Hur är man ens funtad, när man drar med sig sin egen pappa i fördärvet! Det är en son att vara stolt över, verkligen.

Familjevloggar är ju inget nytt och inget de är själva om att göra, Chrippa däremot, använde bara flickan, när det passade hans agenda.
Citera
2025-10-27, 23:53
Medlem
Citat:
Framgång & pengar eller familjen.

Jocke valde det första alternativet.

Vilken sellout, spyr.

Hoppas släkt och familj utesluter honom för all framtid.

Kapa bort den döende grenen för att rädda trädet.

Till skillnad till Chrippa, som valde lilla frun före flickan, har han framgång, pengar OCH familjen. Den familjen som betyder något. Håller med dig om det sista, det kommer han må bäst av.
Citera
2025-10-28, 00:01
Medlem
Citat:
Ingen som har medlidande för Chrippa? Varenda jante Svensson ringer diverse myndigheter på dig till höger- och vänster. Svinpälsar och ormar alleammans. Karma kommer bita er i röven. Utifrån FUP:en att döma så verkar det ha varit den manipulativa Jocke som har dragit i trådarna bakom kulisserna. Fräsch beteende mot sin egen bror...

nej. var nykter nu. kristååfer har själv satt sig i skiten ordentligt. han skiter i alla regler och regleringar som gäller oss vanligt folk. han tror han står över lagen som vi andra lever efter. det är en del av hans diagnos. regler gäller inte han, utan bara alla andra. han tror han är smartare än alla andra hela tiden. men han är dum som en igelkott.

jag får tyvärr betala skatt LÅNGT över vad en vanlig svensk gör. men på något sätt har jag fattat att det är den ända vägen jag har framåt. jag lever i Sverige och jag är tvungen att göra det. men samtidigt får jag ta del av den välfärdskassa vi har gemensamt. ÄVEN fast jag hade kunnat betalat just min egen UTAN alla er andra. MEN jag bryr mig om andra, och allas välmående. det är en MORAL vi vuxna växer upp med. men kristååfer fattar inte vet vad det här, han tänker BARA på sig själv. och då menar jag BARA. om ni bara visste hälften av vad jag betalar i "SKATT" så skulle ni ramla av stolen.

han är INGET annat än en osolidarisk bortskämd snorunge som inte vet vad det innebär med fosterland och solidaritet med sina medmänniskor. han sa tidigare att han var en riktig höger man, vilket skämt. det är bara extremister från vänster extremismen som stödjer eller försvarar den här svaga människan eller ursäkten till man som jag väljver att kalla honom. patetisk människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in