2025-10-27, 12:51
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alternativtkonto11
Ungar grinar hela tiden. Framförallt när de är på idrottsträning. Behöver inte ha med terroristjakten att göra. Ungarna lär överhuvudtaget inte fatta vad som händer. Eller bry sig.
När Christian dyker upp med kamera och börjar gapa och filma så är det klart att barnen blir oroliga.
Citera
2025-10-27, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
När Christian dyker upp med kamera och börjar gapa och filma så är det klart att barnen blir oroliga.

Christian varken gapar eller skriker, och har det mest oförargliga utseende jag kan tänka mig. Hade jag varit unge hade det tagit mig tills käringen började vifta innan jag alls fattat att det var nån konflikt på gång. Och då inte någon allvarlig sådan.

De flesta ungar har vid nio års ålder redan sett babbegäng löpa amok flera gånger. Städad svensk med mobilkamera kommer inte få dem att alls reagera.
Citera
2025-10-27, 13:57
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Christian varken gapar eller skriker, och har det mest oförargliga utseende jag kan tänka mig. Hade jag varit unge hade det tagit mig tills käringen började vifta innan jag alls fattat att det var nån konflikt på gång. Och då inte någon allvarlig sådan.

De flesta ungar har vid nio års ålder redan sett babbegäng löpa amok flera gånger. Städad svensk med mobilkamera kommer inte få dem att alls reagera.

Han ställer frågor.

Sånt är jobbigt om man inget kan.
Citera
2025-10-27, 14:06
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:

Städad svensk?! Han har ju en bakgrund i terrorklassade NMR och har fortfarande kontakt med organisationen. När fula gubben Christian går runt och filmar barnen så är det klart att oro uppstår. Här har han faktiskt utseendet emot sig då han ser ut som en incel med smak för smygfilmning.
Citera
2025-10-27, 14:10
Medlem
Citat:
Städad svensk?! Han har ju en bakgrund i terrorklassade NMR och har fortfarande kontakt med organisationen.

Jaha?
Tror du nioåringar har koll på det?

Citat:
När fula gubben Christian går runt och filmar barnen så är det klart att oro uppstår. Här har han faktiskt utseendet emot sig då han ser ut som en incel med smak för smygfilmning.

Alla filmar alla idag. Ingen reagerar på ytterligare en i mängden som står med mobilen upphalad.

Barnen är inte relevanta i sammanhanget. De är bara en ursäkt. Något för mustasch & solbrille-Stalin att gömma sig bakom. Tvivlar på att Victorin ens kommer våga sig utanför dörren utan sin unge som mänsklig sköld i fortsättningen.
Citera
2025-10-27, 14:13
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Städad svensk?! Han har ju en bakgrund i terrorklassade NMR och har fortfarande kontakt med organisationen. När fula gubben Christian går runt och filmar barnen så är det klart att oro uppstår. Här har han faktiskt utseendet emot sig då han ser ut som en incel med smak för smygfilmning.

Varför förnedrar du dig själv genom att fantisera ihop sånt här om andra?
Citera
2025-10-27, 14:15
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Alla filmar alla idag. Ingen reagerar på ytterligare en i mängden som står med mobilen upphalad.
Nej alla filmar inte barn på en fotbollsträning. Om någon suspekt figur hade stått och filmat barn på mina söners fotbollsträning hade jag reagerat.
Citera
2025-10-27, 14:16
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Varför förnedrar du dig själv genom att fantisera ihop sånt här om andra?
Christian har ju själv reducerat sig till en dumpengädda genom att filma barn. Det kan han inte klandra någon annan för.
Citera
2025-10-27, 14:17
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Christian har ju själv reducerat sig till en dumpengädda genom att filma barn. Det kan han inte klandra någon annan för.

Är det inte enklare att bara svara uppriktigt på hans frågor?
Citera
2025-10-27, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Är det inte enklare att bara svara uppriktigt på hans frågor?

Bästa vore om Hallands Nyheter eller annan gammelmedia kontaktade Victorin, eller åtminstone Varberg BoIS. Då får de svårare att svänga sig med att de inte vill ha med "högerextrema" att göra osv.

Notera ovan, HN...
Citera
2025-10-27, 14:32
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Bästa vore om Hallands Nyheter eller annan gammelmedia kontaktade Victorin, eller åtminstone Varberg BoIS. Då får de svårare att svänga sig med att de inte vill ha med "högerextrema" att göra osv.

Notera ovan, HN...

Blir svaret olika då?

Ett land av backstabbing slingerbultskärringar är svårt att vara stolt över tänker väl jag men det är så olika det där med vad man har för mansideal.
Citera
2025-10-27, 19:23
Medlem
Efter lite tjat har nu HN fått ändan ur:

Citat:
Ungdomsledare i Bois pekas ut som extremist – Klubben: Inga belägg

Varbergs Bois klubbchef Mats Janson är omtumlad. I alternativmedia pekas en ungdomsledare i klubben ut som grundare till en organisation som terrorklassats i USA. Bois avfärdar anklagelserna.

- Vi är omtumlade och känner olust eftersom ungdomar och föräldrar har filmats.

https://www.hn.se/sport/ungdomsledar...0-9f0b4a506fa6

Sen är resten bakom betalvägg. Men Varberg BoIS kör iaf den vanliga distraktionstaktiken och börjar tjata om baAAAArn istället för att de satt en trolig terrorist att hålla i ungdomsträning.

Lite mer, från Fria Tider, som jag tror de rippat från HN:

Citat:
– Tills något annat sägs så är det här ogrundade anklagelser, vi hittar inga belägg och polisen har heller inga belägg för detta. Vi ska ge ledaren allt stöd som klubb, säger Varbergs Bois klubbchef Mats Janson till Hallands Nyheter.

Han är inte ett dugg förtjust i att journalisten Christian Peterson varit där och konfronterat ungdomsledaren med frågor.

– Ungdomar och föräldrar har filmats, det är i gränslandet för vad som är okej att göra. Det har varit mycket reaktioner, säger han.

https://www.friatider.se/varberg-boi...n-ar-extremist

Syftet med att skriva om detta, HN, är alltså att ni ska reda ut vad Victorin faktiskt har för kopplingar till Antifa -inte använda nån j-vla skithjärnad bollkalle som expertutlåtande.

Det finns hittills relativt tunga källor som pekat ut både Johan och Caroline Victorin som tongivande medlemmar/grundare av Antifa. Andy Ngo och Project Veritas är exvis inte direkt några lättviktare i sammanhanget. Men en sammanställning av slaget "Johan Victorin - detta vet vi", gärna med input från typ Säpo eller FBI, vore väldigt bra om gammelmedia kunde bistå med. Eller kontakta Ngo, vetja.

https://www.epochtimes.se/ledande-an...errorklassning

https://www.friatider.se/varberg-boi...n-ar-extremist
Senast redigerad av alternativtkonto11 2025-10-27 kl. 19:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in