2025-10-27, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ur fup: Ett meddelande från honom till någon.

"En dag kommer folk dö. Tiden ska bara vara inne."
Vilket syfte kan han ha haft. Vilka är folk tro?

Det är ett förbannat hotande av honom och någon till, tankar om att skada och döda folk osv.

Vad är det för galningar som går omkring helt fritt?!

Jag säger, in med honom i häkte. Han har alldeles för farliga tankar om människor och snart får han tag i någon som gör allvar av det han önskar.
*läser 15 000 sidor för att reagera på nåt du skrev*

Skriv också aktbilaga och sidnummer när skriver nåt om innehållet i fupen.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-27 kl. 04:49.
Citera
2025-10-27, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
*läser 15 000 sidor för att reagera på nåt du skrev*

Skriv också aktbilaga och sidnummer när skriver nåt om innehållet i fupen.

När jag har tid kan jag göra det.
Är du väldigt nyfiken kan du hoppa över alla siffror som bevisar hur jätteskyldig han är och leta efter det som har med Chrippa att göra. Meddelande är ett tips.

Du bestämmer inte över mig dvs mig ger du inte order för det har du inte mandat till.
Citera
2025-10-27, 06:13
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Hur kom du fram till det? Var jag otydlig med att jag inte sett den?

Det roar mig att du som haterboi hänger i streamen varje minut den pågår, men mest roar det mig att det stör dig att jag inte gör det.

News flash ifall du känner att du kan skriva på ditt cv att du jobbar pro bono åt Anjo, du är överflödig, Jockiboi sparar allt och skickar det ”viktiga” till sina hundar.

”Är det inte bättre att du beskriver händelseförloppet eller anger tid och länkar videon så folk kan ha en chans att skaffa sig en åsikt?

Tror du folk har all tid i världen att sitta och titta på en dagslång lajv och aktivt läsa kommentarerna? Hur mår du egentligen?
Men kan ni ge exempel? ”

Du om någon ska väl sitta still i båten om att kräva bevis eller tidstämplar av folk?
Jag går lika känsla som du gör.
Å nej, skulle jag bli deras springpojke så köper jag hellre rep på biltema.
Citera
2025-10-27, 06:16
Medlem
Finns fup ute här?
Citera
2025-10-27, 06:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Drmurder
Är det någon som kollade på axels stream idag? Och alla kommentarerna i liven från hans följare, speciellt när han kollade på liven med åsa och anjo när han pratar med henne om det med att chrippa köpt bilderna, ska inte ens prata om den där åsa. Men tänkte på kommentarerna i liven, är det bara jag som tycker att alla i hans stream verkar helt bränd? Största hycklarna med, men axel som vrider på saker satt det låter bra, och bryr sig helt plötsligt inte om det här med chrippa och åsa, och ALLA håller med han om allt. Haha det är jävligt underhållande, hur kan folk följa den här snubben, och hålla med om allt han säger om chrippa när han skyddar han. Helt brända alltså
Är man normalt funtad så tror jag inte man kan se på det utan att bränna halva hjärnan. Akta dig! Precis som en handfull profiler här.
Citera
2025-10-27, 06:52
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rippe
Finns fup ute här?
Ja.
Citera
2025-10-27, 07:12
Medlem
Baron21s avatar
Undra vad Linnéas föräldrar tycker, om deras svärson?!
Citera
2025-10-27, 07:46
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drmurder
Är det någon som kollade på axels stream idag? Och alla kommentarerna i liven från hans följare, speciellt när han kollade på liven med åsa och anjo när han pratar med henne om det med att chrippa köpt bilderna, ska inte ens prata om den där åsa. Men tänkte på kommentarerna i liven, är det bara jag som tycker att alla i hans stream verkar helt bränd? Största hycklarna med, men axel som vrider på saker satt det låter bra, och bryr sig helt plötsligt inte om det här med chrippa och åsa, och ALLA håller med han om allt. Haha det är jävligt underhållande, hur kan folk följa den här snubben, och hålla med om allt han säger om chrippa när han skyddar han. Helt brända alltså

Kollade fem minuter men förlorade alla mina hjärnceller så gick och la blå kloss i blå låda istället. Tycker Cs fans är helt borta, men Axels är om möjligt ännu värre?! Finns inget hopp om mänskligheten…

Åsa har figurerat på TikTok i åratal och alla som såg henne redan då vet hur körd hon är. Klagade alltid på hur synd det var om henne för hon inte hade pengar bla bla bla. Röker som en borstbindare och hon låter som en Ove 75 på rösten tack vare det. Kräks 🤮
Citera
2025-10-27, 07:48
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Vad skulle det vara? Anjo och Rask tror att allt dom anmält och kommer anmäla läggs ner för att Chrippa väntar åtal, för att Jocke intalat dom det.

April 2025
https://www.flashback.org/leave.php?...%2Fa%2FENWPMHS

Redan i April i år påstod Jocke att det fanns flertalet åtalsunderlåtelser i Chrippas belastningsregister.

”Fick idag beslut på att dom flesta anmälningar mot min bror läggs ner, och i nästan alla fallen är såkallad åtalsunderlåtelse. Det betyder att även om åklagaren kan styrka brott så läggs det ner ändå pga personen är åtalad, kommer åtalas för andra brott som är såpass grova och lång straffpåföljd att dessa andra brott inte hade påverkat straffpåföljden.”

Jag har ingen aning, vi konstaterar bägge två att vi inte vet om någon är nerlagt för åtalsunderlåtelse.
Citera
2025-10-27, 07:51
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Höj dig och sluta tramsa.

Det har förtalats åt båda håll och vem fan bryr sig. Är det absolut det enda du har att gå på?

Förtal känns som en uppgraderad version av i lekskolan när fröken frågar Olle varför han kallade Lisas mamma för tjock och anledningen ska vara att Olle sa att Lisas jacka är ful. Båda ungjäklar vet inte hur man beter sig. Precis som i detta ”dreeeeeeeev”.
Citera
2025-10-27, 08:00
Medlem
Nejellervas avatar
Ni tjatar så om förtal så - pest eller kolera- vad väljer du?

Dömd för förtal eller dömd för ekobrott?

Jag tar absolut en förtalsdom som ni det gäller att få fram en sanning eller försvara mina nära och kära. Fan vad pinsamt att vara dömd för ekobrott 😅😅😅
Senast redigerad av Nejellerva 2025-10-27 kl. 08:11.
Citera
2025-10-27, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är ju skillnad på att uttala ”att de inom snar framtid kommer bli åtalade” och ”indikation om varåt det lutar”. Du ska kanske hålla dig till sånt du vet, men det blir väl inte mycket, du kan uttala dig om då.

Båda två har blivit slutdelgivna. Enbart en har begärt förlängning för att få inkomma med synpunkter. Det betyder att minst en blir åtalad.

Den som begärt förlängning är Anjo och han vill inkomma med något om samtycke till förtalat vilket inte kommer att leda någonstans.

Båda kommer att bli åtalade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in