2025-10-26, 14:49
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Ja han har en speciell teknik när han pratar.

Det är som han eggar upp sig med citat han hört innan han kommer fram med egna åsikter.

Jag kan tycka det är rätt underhållande även om jag i princip inte håller med om något han säger.

Ja det är frågan om Paolo någonsin mognar.

Även om jag gillar honom… Han tror sig vara en stor retoriker då han framför sin sak på samma sätt som i ringen. Pang på, prata, jaga upp sig, jag vann! Fungerar inte riktigt så.
Citera
2025-10-26, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
hans stöd till Israel är nog värre en hans våldtäkt
hoppas att han faller och aldrig kan resa sig igen
Vem har han våldtagit ????

Sluta svamla ljug
Citera
2025-10-26, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Vem har han våldtagit ????

Sluta svamla ljug

Det var nog angående Paolos kommentar att "hon var nog inte där frivilligt".(angående sexköpet)

Som gjorde att han blev misstänkt för våldtäkt ett kort tag.

Men de lades ned.
Citera
2025-10-26, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Även om jag gillar honom… Han tror sig vara en stor retoriker då han framför sin sak på samma sätt som i ringen. Pang på, prata, jaga upp sig, jag vann! Fungerar inte riktigt så.

Mycket han rabblar om är bara citat han översatt till svenska som han kastar in i jargonger.

Det kan vara ganska underhållande.

En annan grej som är rolig är att han listar saker som han är bra på ofta upprepar han dem i varje intervju. T.ex hur många gånger han blivit knivhuggen. Och att han varit en av den farligaste personen enligt polisen.
Citera
2025-10-29, 17:25
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Nu plockar han oliver enligt hans insta
Han skördar dem maskinellt med en elektrisk kratta där man lägger en pressening under trädet för uppsamling.Inget direkt hantverk direkt . Sen kör man till lokala pressen där allt blandas med övriga grannars skörd,så speciellt unik olja är det inte. Snarare ren dussinolja. Finns nog bättre oliver på Lidl.
Senast redigerad av Giant Squid 2025-10-29 kl. 17:28.
Citera
2025-10-29, 20:49
Medlem
Köper man sex är man en sjuk människa! I min värld handlar det inte om sex....om nåt helt annat! Dra en handtralla för i helvete.
Citera
2025-10-29, 20:52
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Han skördar dem maskinellt med en elektrisk kratta där man lägger en pressening under trädet för uppsamling.Inget direkt hantverk direkt . Sen kör man till lokala pressen där allt blandas med övriga grannars skörd,så speciellt unik olja är det inte. Snarare ren dussinolja. Finns nog bättre oliver på Lidl.

Var har du fått det ifrån?
Det är novelloolja han säljer, oliverna handplockas dom på den odlingen och faller inte till marken.

Finns gott om videos från skördearbetet på paolos yt.

Citat:
Att skörda en Novello är ett hårt jobb då oliverna inte går att skaka ner utan måste plockas för hand. Under en dag, skördar en person mellan 150 – 200 kg oliver, vilket ger runt 25 liter olivolja. Olivoljans kvalité mäts genom dess surhetsgrad och ju lägre desto bättre. För att få kalla sin olja extra vergine så måste surhetsgraden vara under 0,8. Min olivolja har en surhetsgrad på mellan 0,15 och 0,20 vilket gör att den håller absolut världsklass.

Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-10-29 kl. 21:06.
Citera
Igår, 22:20
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
hans stöd till Israel är nog värre en hans våldtäkt
hoppas att han faller och aldrig kan resa sig igen

Precis, men det är väl hans sätt att försöka komma in i värmen igen. Det verkar ju finnas en speciell gemenskap bland extremhögern och Israelvännerna. Det spelar ingen roll vad du gjort tidigare, hatar du muslimer så får du vara med och leka. Den utskrattade ”professorn” Agnes Wold har ju gjort samma resa.
Citera
Idag, 08:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Var har du fått det ifrån?
Det är novelloolja han säljer, oliverna handplockas dom på den odlingen och faller inte till marken.

Finns gott om videos från skördearbetet på paolos yt.
Haha, vi körde också med lite romantiska filmer då vi bara handplockade de allra mest färdiga oliverna och lade in dom på konservburkar med hemligt recept, som vi senare sålde dyrt till lyx restaurangerna i Svedala.
Så fort kamerorna hade slocknat at så körde vi på som vanligt igen.
Finns noll och ingen lönsamhet för honom att lajva någon form av ekologiskt leverne, han tvättar säkert inte ens händerna när han samlar sina oliver Den kompetensen har han inte.
Alla som känner honom vet att han är rena motsatsen.
Senast redigerad av Giant Squid Idag kl. 09:32.
Citera
Idag, 09:18
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Precis, men det är väl hans sätt att försöka komma in i värmen igen. Det verkar ju finnas en speciell gemenskap bland extremhögern och Israelvännerna. Det spelar ingen roll vad du gjort tidigare, hatar du muslimer så får du vara med och leka. Den utskrattade ”professorn” Agnes Wold har ju gjort samma resa.

Som sagt, helt i linje med hans RIKS/Samnytt koppling. Tror inte att han har några egna åsikter om Israel.
Han vill bara synas i media och käfta emot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in