2025-10-25, 16:22
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jaha. Det är väl fortfarande Linnea och Jacke som äger rätten att ta det med Chrippa och inte alla andra som oombett lagt sig och drevat.

Ne, det vittnar om att han ljuger, vänder kappan efter vinden och kan anklaga precis vem som helst för vad som helst. En opålitlig person.
Citera
2025-10-25, 16:23
Avstängd
Varför skrev daxvaxpax detta till mig ifall jag, Chippa och nån från Dumpen planerade att sprida ett påhittat rykte ihop med hen? Daxvaxpax försökte få mig att tro på lögner hen ville att jag skulle sprida ett rykte om.

https://postimg.cc/KKWQDNYM
Citera
2025-10-25, 16:24
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag blev inte upprörd. Jag svarade och ställde motfrågor om ditt eget privata - såsom du gjorde om mitt ... Du svarar däremot inte utan verkar vara den som känner dig lite upprörd över frågor på samma nivå du själv startat.

Nej han har aldrig valt bort sin dotter. Att plåga sig igenom ett liv med Julia som han inte vill ha och att vägra låta Jocke styra hans liv är INTE att välja bort sin dotter.

'

Nej, jag pratar inte om dem hemma privat.
Ur psykologisk synvinkel kan hela grejen vara intressant ibland, men det stannar där.
Du däremot verkar ha ett behov av att ständigt byta fokus till andra personer, särskilt Jocke. Som om det är något du måste få ur dig då och då.

Väljer man sin dotter går man på förhandlingar och gör vad som krävs för vårdnaden. Tur att Chrippa aldrig valt att fly utomlands med sin fru istället för att ta det ansvaret. Spännande om han bryr sig att komma på nästa.
Citera
2025-10-25, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ur psykologisk synvinkel kan hela grejen vara intressant ibland, men det stannar där.
Du däremot verkar ha ett behov av att ständigt byta fokus till andra personer, särskilt Jocke. Som om det är något du måste få ur dig då och då.

Väljer man sin dotter går man på förhandlingar och gör vad som krävs för vårdnaden. Tur att Chrippa aldrig valt att fly utomlands med sin fru istället för att ta det ansvaret. Spännande om han bryr sig att komma på nästa.

Chrippa har ju inte gjort de förändringar som normala föräldrar gör och inrätta sitt liv för att det ska finnas ett barn där, med barns behov.
Citera
2025-10-25, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vem är Sara K?

Vem skulle göra video om det, Anjo eller Motvikt och varför blev det inte av?

Hur långt tillbaka går du egentligen? Finns väl tillräckligt av dagsaktuella saker att diskutera.
Citera
2025-10-25, 17:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ne, det vittnar om att han ljuger, vänder kappan efter vinden och kan anklaga precis vem som helst för vad som helst. En opålitlig person.
Ja han har ju redan gått ut med att han ljög. Det där med att ljuga har han ju gemensamt med Jocke. Chrippa har i alla fall aldrig utgett sig för att vara eller ha polisiära uppgifter --- och det tycks ju vara något återkommande i Jockes liv.

Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Jocke är inte "andra personer" .. han är högst central och drivande i det som händer.
När det gäller de förhandlingarna verkar ju ingen ha någon direkt insyn i vad som pågår eller vad som sker bakom kulisserna -- mycket tack vare att Chrippa vill hålla det borta från nätet.
Citera
2025-10-25, 17:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Chrippa har ju inte gjort de förändringar som normala föräldrar gör och inrätta sitt liv för att det ska finnas ett barn där, med barns behov.
Vilka förändringar är det menar du?
Citera
2025-10-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Varken kräftstjärten eller hinken har tagit stryk av det s k förtalet. Dom njuter garanterat av alla uppmärksamt o vill nog bara ha lite skadestånd.
Dom är så kåta i pengar så det blir pinsamt.
Det är nog en lågoddsare.
Citera
2025-10-25, 22:08
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Oavsett vad man anser om "sekten" med Anjo/Rask/Jocke så är "Temu sekten" en hög med psykisktsjuka vänsterextremister. Menar medvikt har ju varit neo nazi i NMR lixom, men så fort man blir vänster då blir man accepterad. Och Skilleras som bara sitter o projicerar, snubben e typ 50 inga barn ingenting...sitter o hotar allt o alla..det kommer knappast sluta bra. Skilleras var grov Anjo fanboy, men så fort Anjo inte ville bjuda in han och bli hjärntvättad så blev han en hatare..Snubben är det mest patetiska fanskapet jag någonsin har sett. Missnöjda outsiders men extrema vänsteråsikter, visst det får man ha. Men när man försöker med hot och trakasserier för att få som man vill så har man gått över en gräns. Har Jocke o dem gjort nå fel...JA givetvis, men dem ljuger inte i 90% av fallen som dem andra. Chrippa kommer hamna på kåken några år, hans farsa kommer säkert få nått år. Och Linnea/Julia lär få skyddstillsyn eller liknande. Chrippa är en vidrig narcissist med obehandlad ADHD, givetvis kan det gå åt h-vete då. Man kan behöva några år o komma ner på jorden och inse att man inte är superman. Det är helt klart låg IQ i den sidan av Berg familjen..det kan man lugnt säga. Sen att växa upp med en grov narcissist morsa kan fan inte varit lätt. Men men Chrippa vi ses år 2032 när du är nästan 43 och skallig

Bästa jag läst här på väldigt länge . Hatten av !
Citera
2025-10-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Han tjänar mer än så nu på sina streams. Lägg sedan till hans podd.
Går dom så bra?
Citera
2025-10-25, 22:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Mutemute123 har chattarna. Ligg på, jag vill hemskt gärna ha dom för att kunna anmäla mannen som skickat dom till hen för grovt förtal.

Inte en chans att du får tillgång till något som du tjatar om. Du är helt maniskt. Du kopierar och lägger upp exakt samma text igen. Du letar upp skitgamla inlägg och tjatar om det. Du har inte förmågan att kolla efterföljande diskussioner som har skett efter det du citerar. Du är en jättekass grävare. Leta upp skiten du vill ha själv eller be någon som har samma agenda som du att hjälpa dig. Inget kommer gratis förestår du.

Du kan inte ens svara på frågorna jag ställt dig. 2 ggr har du skickat pm med falsk information (som jag redan visste då) till mig men nekar. Där vet jag att du till 100% är en lögnare och gödselspridare.

Du kommer aldrig att kunna hjälpa Chrippa och Linnéa med något alls.
Citera
2025-10-25, 22:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Angående att de försökt sprida ett falskt rykte att Jocke våldtagit en tjej som tagit livet av sig. Har du missat det helt? Finns ju tom spår av det i FUPen.
Nu förstår jag, tipset som bevisligen skickades från Jockes discord.

Med dom menar du sekten. Den som planerade ryktet lurade i Anjo att det var ett riktigt rykte så han tog upp det i en video och sen slutade han, för han insåg förmodligen att han blivit ditlurad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in