Citat:
Ursprungligen postat av
hennevilljagknulla
Det säger jag inget om och det hör heller inte till ämnet.
OM du blir väl behandlad eller inte avgör nte hur mycket sex du kan få.
Dessa fet äckliga kvinnor kan få sex mycket mer än vad en normal man kan och det är det jag diskuterar.
Ska man börja lägga in andra faktorer så blir det helt skevt, då skulle jag som snygg man kunna säga " jag kan inte få sex pga att jag endast ligger med 18 åriga oskulder".
En man som har noll krav och en kvinna som har noll krav när det gäller sex, då kommer kvinnan utklassa mannen i enorm skala.
Jag ser normalbra ut och är 41 år gammal men jag skulle kunna knulla nästan vad om helst, kanske inte babben larsson men fan inte långt ifrån.
Självklart ska sex vara bra för att räknas. Att bli våldtagen räknas till exempel inte som förmåga att få sex. Samma sak gäller det med att få
dåligt sex.
Det är inte kul att få dåligt sex. Jag är själv inte någon som behandlas särskilt illa sexuellt och skulle antagligen kunna få sex inom mycket kort tid om jag sökte det
men det är inte samma sak som att jag har ett sexuellt intresse och om jag då inte känner lust och attraktion är det
jävligt oväsentligt om jag snabbt får sex.
Detsamma gäller kvinnor som behandlas extremt illa, att de får en
dålig behandling är inte att de kan få sex. Om du kommer hit och drar ner byxorna och jag sparkar dig mellan benen, går du inte härifrån med en positiv känsla av att ha upplevt något sexuellt ljivligt förnatt jag först bad dig visa snoppen innan jag riktade en hård spark mot den.
Nej, kränkningar är inte något som ska förbises när vi pratar om andras möjligheter till sex och närhet eftersom det inteär en möjlighetom du intefår välja själv hir det hela utspelar sig, får känna dig attraktiv och väl bemött.
Om jag drar en karatespark i ditt skrev har du inte fått närhet av mig. Det går inte att säga "Så ful som.du är ska du vara glad och tacksam, för jag njöt av att få ommöblera ditt skrev och din upplevelse handlar inte om din egen njutning utan din möjlighet att få vara här med mig!"