Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
Jag vet egentligen inte vad du menar med UFO-Sverige. Jag kan inte ha tagit upp det som ett viktigt ämne från början eftersom jag inte vet vad det är. Det låter ju som något väldigt stört new-age flum. Men vad är det och vad vill de? De vill bara säga att allt som har setts går inte att förklara?
På vilket sätt är de associerade med TS "Age of Disclosure [ Dokumentär November 21 ] – Största erkännandet någonsin av UFO?", dvs trådstarten?
Du verkar föreslå att UFO-Sverige har Skin in the game? Hur? Varför?
Men om du inte vet vad UFO-sverige Sverige är, varför kastar du då ur dig grundlösa anklagelser som du inte kan backa upp?
Och varför kallade du Svahn för en sektledare? När du helt uppenbart inte vet något om Karln! Du dillar ju bara en massa goja!
Nu fick jag dig att erkänna att du inte vet vad du pratar om! UFO-sverige är helt enkelt bara en organisation bestående av privatpersoner som undersöker rapporter som har inkommit om oidentifierade flygande föremål!
Helt oberoende och objektivt! Dom har aldrig sagt något om att dom tror på rymdskepp eller främmande varelser! Läs på lite om saker innan du uttalar dig !
Dom har ingenting med någon " New age flum" att göra! Dom kan nästan liknas vid en oberoende myndighet. Nu är dom ju inte det i verkligheten, eftersom det är en privatägd organisation.
Men deras arbete har varken med new age eller tron på utomjordiska rymdskepp att göra!
Dom är inte associerade med trådstarten på något sätt!
Det var bara en organisation jag hänvisade till i ett exempel jag gav på några som undersöker sådana rapporter om okända flygande föremål!
Vilket jag har förklarat för dig massor av gånger är den ursprungliga betydelsen av ordet : " ufo:!