2025-10-21, 13:05
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Hon gillar inte att dom mördade hennes kompis.
Det blir inte bättre rättvisa för Kirk om hon saboterar rättegången.
Citera
2025-10-23, 20:55
Medlem
Mer från Jimmy Dore:
MIND-BLOWING Video Of Charlie Kirk’s Chief Of Staff At Shooting!
Följande kan ses i videor:
1. Kirks Chief of Staff, Mikey McCoy, befann sig bara meter från Kirk fram till mordet på denne.

2. När Kirk faller till marken dödligt sårad så vänder sig McCoy till synes lugnt om och går lika lugnt därifrån utan att försöka ta reda på vad som har hänt eller än mindre, försöka hjälpa Kirk.
Och vem är Mikey McCoys pappa?

Pastor Rob McCoy, som bland annat var en av de sju som deltog i den zoom-chat där Kirk två dygn innan han mördades skrev att han ville dra sig och sitt TPUSA ur samarbetet med zionisternas Pro Israel-project.

Hmmm...🤔
Citera
2025-10-23, 21:45
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Mer från Jimmy Dore:
MIND-BLOWING Video Of Charlie Kirk’s Chief Of Staff At Shooting!
Följande kan ses i videor:
1. Kirks Chief of Staff, Mikey McCoy, befann sig bara meter från Kirk fram till mordet på denne.

2. När Kirk faller till marken dödligt sårad så vänder sig McCoy till synes lugnt om och går lika lugnt därifrån utan att försöka ta reda på vad som har hänt eller än mindre, försöka hjälpa Kirk.
Och vem är Mikey McCoys pappa?

Pastor Rob McCoy, som bland annat var en av de sju som deltog i den zoom-chat där Kirk två dygn innan han mördades skrev att han ville dra sig och sitt TPUSA ur samarbetet med zionisternas Pro Israel-project.

Hmmm...🤔
Vilket trams. Han går inte lugnt därifrån. Han lämnar platsen precis lika fort som de andra.

Vad hade du tänkt han skulle göra, stå kvar mitt i skottlinjen?
Citera
2025-10-23, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Vilket trams. Han går inte lugnt därifrån. Han lämnar platsen precis lika fort som de andra.

Vad hade du tänkt han skulle göra, stå kvar mitt i skottlinjen?
Han vänder sig om och går iväg bakom podiet och kan därpå ses gå iväg från området. Utan att försöka undersöka vad som hänt, än mindre försöka bistå Kirk efter det att han sköts.

Han var Kirks närmaste man i organisationen.

Inga konstigheter här?
Citera
2025-10-23, 22:47
Medlem
Citat:

Folk runt omkring kastar sig hukande antingen bort från platsen, alternativt för att bistå Kirk.

Men inte McCoy. Han vänder sig om och går till synes lugnt därifrån.
Citera
2025-10-24, 08:58
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Han vänder sig om och går iväg bakom podiet och kan därpå ses gå iväg från området. Utan att försöka undersöka vad som hänt, än mindre försöka bistå Kirk efter det att han sköts.

Han var Kirks närmaste man i organisationen.

Inga konstigheter här?
Nej. Inga konstigheter.
Citera
2025-10-24, 08:59
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Folk runt omkring kastar sig hukande antingen bort från platsen, alternativt för att bistå Kirk.

Men inte McCoy. Han vänder sig om och går till synes lugnt därifrån.
Ingen går lugnt därifrån.
Citera
2025-10-24, 12:59
Medlem
Citat:
Nej. Inga konstigheter.
Igen:
1. Han är Kirks närmaste man i TPUSA och har timmarna fram till mordet befunnit sig endast någon meter från denne.

2. Han hör ett skott och ser hur samme Kirk faller till marken.

3. Han vänder sig om och går runt bakom podiet och vidare bort från området utan att undersöka vad som hänt, än mindre bistå sin chef.
Västkustskt: "Inga konstigheter."
Citera
2025-10-24, 13:01
Medlem
Citat:
Ingen går lugnt därifrån.
Ser du något i videorna som tyder på att McCoy inte går lugnt därifrån?
Citera
2025-10-24, 14:02
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Igen:
1. Han är Kirks närmaste man i TPUSA och har timmarna fram till mordet befunnit sig endast någon meter från denne.

3. Han vänder sig om och går runt bakom podiet och vidare bort från området utan att undersöka vad som hänt, än mindre bistå sin chef.
Västkustskt: "Inga konstigheter."
Vet du vad jag tycker är konstigt.

Att alla gick samman i en pakt för mörda honom. Hans närmaste medarbetare, hans vänner, hans säkerhetsteam till och med hans fru som han hade två barn med ville att han skulle dö.

På bara några dagar lyckades de hitta en syndabock och lura upp honom på ett tak som utan att skjuta ett enda skott skulle ta på sig mordet på Kirk. Dessutom ser de till att han har ett gevär som inte matchar vad den riktiga skytten använder och som inte ens skulle gå att använda, för det skulle gå rätt igenom Kirk.

De blandar in en sinnessjuk pedofil för att dra ner byxorna och avleda uppmärksamhet och en annan kille som skulle spela chockad.

Och de får med sig Poliser, Sjukvårdare, Rättsläkare, Obducenter, Advokater och Domare osv.

Allt det fixar de på några dagar för att nån sponsor lämnat organisationen.

onopono: "Inga konstigheter."
Citera
2025-10-24, 21:07
Medlem
Citat:
Vet du vad jag tycker är konstigt.

Att alla gick samman i en pakt för mörda honom. Hans närmaste medarbetare, hans vänner, hans säkerhetsteam till och med hans fru som han hade två barn med ville att han skulle dö.

På bara några dagar lyckades de hitta en syndabock och lura upp honom på ett tak som utan att skjuta ett enda skott skulle ta på sig mordet på Kirk. Dessutom ser de till att han har ett gevär som inte matchar vad den riktiga skytten använder och som inte ens skulle gå att använda, för det skulle gå rätt igenom Kirk.

De blandar in en sinnessjuk pedofil för att dra ner byxorna och avleda uppmärksamhet och en annan kille som skulle spela chockad.

Och de får med sig Poliser, Sjukvårdare, Rättsläkare, Obducenter, Advokater och Domare osv.

Allt det fixar de på några dagar för att nån sponsor lämnat organisationen.

onopono: "Inga konstigheter."
Nu förväxlar du mig med någon annan igen. Bemöt det jag faktiskt skriver istället för att dra dina halmgubbeparader.

Igen:

Västkustskt: "Inga konstigheter."??

Nå?
Citera
2025-10-24, 21:23
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Nu förväxlar du mig med någon annan igen. Bemöt det jag faktiskt skriver istället för att dra dina halmgubbeparader.

Igen:

Västkustskt: "Inga konstigheter."??

Nå?
Jag har redan skrivit stt jag inte ser några konstigheter i videon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in