Citat:
Ursprungligen postat av
SiamGnome
Jag vet inte i vilket land du blev uppfostrad i. Riktiga svenskar beter sig inte så.
"Plötsligt stördes eventet av en numera 16-årig pojke, som ska ha dykt upp med ett ”grabbgäng” på runt tio personer, skriver Kungsbacka-Posten.
Pojken uttalade sig grovt nedsättande om homosexuella och transpersoner, och tog också kontroll över storbildsskärmen där han spelade upp humorgruppen Grotescos låt ”Bögarnas fel” – och drog i gång allsång.
– Jag fick uppfattningen att de andra hejade på honom, och sjöng med i ”Bögarnas fel”. Han sa flera gånger ”bögjävlar” och ”transpersoner klipper kuken av sig”
Det är inte att argumentera. Det är att bete sig som ett svin. Han är säkert ett nasse-svin. Hoppas han lär sig att bete sig.
Jag tvivlar på att killen är nazze faktiskt. Det är ju vänstern ihop med muslimerna som står för det hatet, helt öppet dessutom. De vill utrota judar dvs nazzar.
Hade detta varit min son så hade jag varit stolt. Att värja sig mot den här indoktrineringen är av största vikt! Mina egna barn är likadant uppfostrade, dock mer diskreta. Men vanliga ungdomar diggar inte HBTQ smörjan det kan jag intyga.