2025-10-23, 11:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
https://postimg.cc/SXCtFywG

Han betalade Åsa för att skicka Rasks nakenbilder. så det stämde också.

Allt i tråden visar sig stämma nu som Micro och krigarna nekat och krävt bevis på.
Jag har inte hävdat ett dugg i den delen, så lämna mig utanför tack.

Däremot hävdade väl Anjo och Rask att det rörde sig om 30 K och det är en överföring på 1K .. vilket är en rejäl skillnad.
Det framgår ju inte heller vad transaktionen handlar om -- vilket jag i och för sig tycker är helt egalt.
Jag bryr mig inte ett smack om någon betalat för bilderna eller inte - det förtar inte hur Rask gjorde bort sig ännu en gång, och hur man blottade honom som den lögnare han är.
Citera
2025-10-23, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Hur vet du att anmälan om hot kommer att läggas ned?

Då vet du alltså vem det är som hotat och vad hotet består av. Det hade ju dessutom handlat om fler hot så du kan väl dela med dig av vad du vet.

För du gissar väl inte?

Jag gissar

Det är en dock en kvalificerad gissning

Jävla otyg att springa o anmäla allt o ta på samhällets resurser när man själv suttit o provocerat! Du tror inte Jonna, Lisen, Therese fått en jävla massa hot?
Men dom har ju lite mer stake än "fake it til U make it" Linnea
Citera
2025-10-23, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Spelar iofs ingen roll hur mkt bevis man kommer med, även om så skulle trycka upp det i näsborrarna så kommer det låta "fast d här då, står ju att det mest troligt inte går så du ljuger d går visst, du baserar dina saker på känslor och inte fakta" osv osv

Den sista är populär

Att just den är populär beror på att den är sann. Och dina reaktioner är ett klockrent bevis på det.
Citera
2025-10-23, 11:43
Medlem
Citat:
😅😅
Hans mamma har ju varit bidragstagare länge, ser dom ner på sin mamma? Det va rätt elakt tycker jag 🫣🤭

Hon får väl ersättning via sjukförsäkringen?

Observera - försäkring.
Citera
2025-10-23, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Nä det har jag faktiskt inte dom är nog lätträknade.

Tänk nu att han är beta. Det syns rätt tydligt att han blir hunsad av frugan!

I hierarkin är Axel högst, sen frun och sist blek iraniern. Kolla bara senast videon med de 3 så springer de efter Axel som att han är wolfpack leader och skrattar av beundran såfort han säger något.

Riktig beta, och sen ska hockeypucken flexa med att han gått kampsport när han bjöd in Anjo på dans. Riktig komedi! Han är byggd som en sackosäck,!
Citera
2025-10-23, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
En tusenlapp bara?

Hon var iallafall värd det tiodubbla efter de töntiga bilderna på Rask. Det var den bästa tillbakakakan under hela det här "dramat".

Roligaste var att han skrattade åt Rask storlek på organet och när hans egna kuk visades på nätet var den mindre. De gör självmål hela tiden!
Citera
2025-10-23, 11:49
Medlem
Citat:
Jag gissar

Det är en dock en kvalificerad gissning

Jävla otyg att springa o anmäla allt o ta på samhällets resurser när man själv suttit o provocerat! Du tror inte Jonna, Lisen, Therese fått en jävla massa hot?
Men dom har ju lite mer stake än "fake it til U make it" Linnea

Hot ska anmälas.

Hur skulle det se ut om människor slutade anmäla brott? Jo det skulle bli färre och färre poliser.
Citera
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Buhuuuuu grååååååt, svälj nu stoltheten och inser att ekobrotten är han kööörd på och vi alla vet hur det kommer utspela sig i rätten.
Ngn el ngr punkter kanske går från grovt till normalgraden, ngn kanske försvinner osv men överlag är han köööörd. Med skulder resten av livet.
Vart har jag sagt att jag vet vilken straff han kommer få.
Bevis!

Du/ni har aldrig sagt att åtalet mot Anjo är upprättelsen som gud sände???
Tillåt mej små le....
Vad bra att du äntligen har insett att han kommer bli dömd och inte friad för Ekobrott.
Det har jag typ vetat i 1,5 års tid, men skönt att du äntligen kommit ikapp.

Jag har aldrig sagt det. Vill du att jag ska ta ansvar för vad andra säger så behöver du också ta ansvar för vad andra säger
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har full förståelse för att det är pinsamt att bli blottad med så låga kunskaper i något som ingår i normal allmänbildning ...

Men att försöka ljuga/lura bort det blir ju bara pinsamt.

Ha en bra dag ..

Att du tog dig tiden att citera inläggen bevisar bara hur hårt detta tog på dig. Vad vinner du på att känna dig kränkt å parets vägnar? Väntar du på en inbjudan i deras zigenartaxi?
Citera
2025-10-23, 11:50
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Tänk nu att han är beta. Det syns rätt tydligt att han blir hunsad av frugan!

I hierarkin är Axel högst, sen frun och sist blek iraniern. Kolla bara senast videon med de 3 så springer de efter Axel som att han är wolfpack leader och skrattar av beundran såfort han säger något.

Riktig beta, och sen ska hockeypucken flexa med att han gått kampsport när han bjöd in Anjo på dans. Riktig komedi! Han är byggd som en sackosäck,!

Det där har jag funderat på ett tag. Skäggvikt är en sån jäkla copycat, man ser det i varenda video som dom gör tsm med tomten. Ändrar sig väldigt ofta när tomten säger något efter o håller med honom direkt. Han har ingen egen vilja. Är nog rätt så mycket kärringsryrd också.
Citera
2025-10-23, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Det där har jag funderat på ett tag. Skäggvikt är en sån jäkla copycat, man ser det i varenda video som dom gör tsm med tomten. Ändrar sig väldigt ofta när tomten säger något efter o håller med honom direkt. Han har ingen egen vilja. Är nog rätt så mycket kärringsryrd också.

Ja, han håller med i allt. Han har ingen egen personlighet.Han vet nog inte ens vem han själv är!
Citera
2025-10-23, 11:53
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De hade helt säkert pratat ihop sig innan - ja.
Och syftet har ju varit att skydda Ninetone och Jocke så klart.
Känns shady att prata ihop sig innan. Det är väl bara att gå dit och säga sanningen. Men samtidigt inte förvånad när det handlar om jocke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in