2025-10-23, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Mkt bra tips! Amöborna har spridit så mycket skit i denna tråden.

Spelar iofs ingen roll hur mkt bevis man kommer med, även om så skulle trycka upp det i näsborrarna så kommer det låta "fast d här då, står ju att det mest troligt inte går så du ljuger d går visst, du baserar dina saker på känslor och inte fakta" osv osv

Den sista är populär
Citera
2025-10-23, 11:27
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad är det för mörkhyat par ni pratar om?

För det är väl inte så att ni bara blottar er okunnighet?
Vitt skinn har lättare att ta upp D-vitamin än mörkt skinn.
Mörkt skinn innehåller mer Melanin som blockerar solens UV-strålar och kräver därför längre tid i solen för att ta upp samma mängd D-vitamin som en ljushyad.
De som vanligen drabbas av D-vitaminbrist är därför mörkhyade personer som inte kan ta upp D-vitamin lika lätt som ljushyade.

Om er förvirrade beskrivning handlar om Chrippa, Linnea och skilleras så är det dessutom så att de två som dyrkar solen och så ofta de kan vistas i den är ... tada .. Chrippa och Linnea.

För ni vet väl att naturlig D-vitamin främst kommer via exponering för solljus?

App app app, du har inte helt rätt så kom inte här o brösta upp dig din gråsugga
Citera
2025-10-23, 11:28
Medlem
Citat:
Han är en hjälte som tömmer de på pengar så fas 7 inte kan leva på bidrag nog 😆😆😆

😅😅
Hans mamma har ju varit bidragstagare länge, ser dom ner på sin mamma? Det va rätt elakt tycker jag 🫣🤭
Citera
2025-10-23, 11:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hahahaha, tack för ett gott skratt.

"...i sammanhanget mediokert ekobrott..." - det Chrippa är åtalad för är inte på långa vägar ett "mediokert ekobrott" - du får gärna anse det, men det är det inte. Detta har flertalet år i straffskalan. Vad domen blir, vet ingen nu, men snart vet vi hur det slutar.
Även om det har flera år i straffskalan så är det ju en spotta i havet jämfört med andra stora skattebrott och andra ekonomiska brott vi sett.

Summorna i det här målet hamnar ju långt i från de värsta, men självklart finns det de som dömts för mindre och fått fängelse... men i det stora hela är det inga "värsting summor" man pratar om.
Citera
Medlem
Citat:
Bråka inte med staten. Du kan inte vinna.

Och dom kommer hålla koll resten av hans liv, pga av brotten han gjort.
Annars finns det nog många som kommer komma ihåg att påminna staten
Citera
Medlem
Citat:
Vad är det för mörkhyat par ni pratar om?

För det är väl inte så att ni bara blottar er okunnighet?
Vitt skinn har lättare att ta upp D-vitamin än mörkt skinn.
Mörkt skinn innehåller mer Melanin som blockerar solens UV-strålar och kräver därför längre tid i solen för att ta upp samma mängd D-vitamin som en ljushyad.
De som vanligen drabbas av D-vitaminbrist är därför mörkhyade personer som inte kan ta upp D-vitamin lika lätt som ljushyade.

Om er förvirrade beskrivning handlar om Chrippa, Linnea och skilleras så är det dessutom så att de två som dyrkar solen och så ofta de kan vistas i den är ... tada .. Chrippa och Linnea.

För ni vet väl att naturlig D-vitamin främst kommer via exponering för solljus?

Nej mitt inlägg och D-vitamin handlar om medvikt och Rask. De har inte sett solen sen Sundsvall brann, men kul ändå att du kände dig kränkt över inlägget.
Citera
2025-10-23, 11:33
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Nej mitt inlägg och D-vitamin handlar om medvikt och Rask. De har inte sett solen sen Sundsvall brann, men kul ändå att du kände dig kränkt över inlägget.

Hon läser bara det hon vill läsa
Citera
2025-10-23, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
C riskerar alltså 6år.
Tror ni L kommer vänta om han får det för att ta den i prutten? Eller kommer hon gå till nästa idiot?

Hon går nog vidare rätt fort gissar jag på.
Citera
2025-10-23, 11:35
Medlem
Citat:
Ja, hela agerandet från häktet och fram till idag från Jocke och hundarnas sida.

Så det är en tolkning, som många inte delar.
Citera
2025-10-23, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Va ju inte ens grovt förtal om jag förstår rätt och hennes "hot"-anmälan kommer läggas. 😛
Det går bra nu.

Hur vet du att anmälan om hot kommer att läggas ned?

Då vet du alltså vem det är som hotat och vad hotet består av. Det hade ju dessutom handlat om fler hot så du kan väl dela med dig av vad du vet.

För du gissar väl inte?
Citera
2025-10-23, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Sluta fantisera ihop saker. Jag har aldrig sagt hur jag tror ett åtal för förtal kommer påverka Anjo. Det finns bara i ditt huvud.

Och Chrippas åtal för Ekobrott kanske inte nödvändigtvis blir det utfall ni tror. Du har ingen aning om hur ekobrottet kommer utspela sig i rätten. Att låtsas att du vet hur det kommer utspela sig i rätten, att du vet vad domen kommer bli och att du vet vilket straff han kommer få säger ganska mycket om hur du tänker.

Buhuuuuu grååååååt, svälj nu stoltheten och inser att ekobrotten är han kööörd på och vi alla vet hur det kommer utspela sig i rätten.
Ngn el ngr punkter kanske går från grovt till normalgraden, ngn kanske försvinner osv men överlag är han köööörd. Med skulder resten av livet.
Vart har jag sagt att jag vet vilken straff han kommer få.
Bevis!

Du/ni har aldrig sagt att åtalet mot Anjo är upprättelsen som gud sände???
Tillåt mej små le....
Citera
2025-10-23, 11:40
Medlem
Citat:
https://postimg.cc/SXCtFywG

Han betalade Åsa för att skicka Rasks nakenbilder. så det stämde också.

Allt i tråden visar sig stämma nu som Micro och krigarna nekat och krävt bevis på.

En tusenlapp bara?

Hon var iallafall värd det tiodubbla efter de töntiga bilderna på Rask. Det var den bästa tillbakakakan under hela det här "dramat".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in