2025-10-22, 19:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Är den senaste som ligger upp hos hundpsykos du menar...?
https://www.tiktok.com/@hundpsykos/video/7564021530926075158

Sry, såg fel. "J", inte L.

Har du möjlighet att lägga upp det någon annanstans för folk som inte har tiktok?
Citera
2025-10-22, 19:11
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Barnet har endast använts som argument från Jocke när han känner behov av att hämnas.

Vad har du för belägg? Du är väldigt bra på att dra fram saker ur röven som bara finns i ditt huvud.
Citera
2025-10-22, 19:14
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Exakt och utger sig vara säkerhetsperson utsedd av socialtjänsten.

Utge sig att på mandat av polis och socialtjänst ha rätt att gå in i bostaden tillsammans med kamrater för att fotografera Linnea.

Jösses vad sinnessjukt det är.
Det är så mycket sjuka lögner som spridits under detta drev, som korkade människor har trott är sanning.
Citera
2025-10-22, 19:15
Medlem
Citat:
Har du möjlighet att lägga upp det någon annanstans för folk som inte har tiktok?

Jag har inte Tiktok, så det behöver nog inte du heller för att kolla. Länk var hursomhelst fel, det var Julia som såg ut att få ett dåligt besked här:

https://www.tiktok.com/@hundpsykos/video/7564062136339811587
Citera
2025-10-22, 19:15
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Nu ja, DÅ sa han att hon slagit barnet. Men du tycker alltså att alla bara ska strunta i det?
Du är livsfarlig, det är sådana som du som tittar åt ett annat håll medans barn dör.
Jag tycker att man ska lita mer på socialtjänsten och polisen, men vill du tro att socialtjänsten och polisen ljuger och Anjo och Jocke talar sanning så får du väl göra det.
Citera
2025-10-22, 19:16
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Varför får jag inte skriva om hur Jocke betett sig

Varför har du inga åsikter om det beteendet?

Håller du Jocke bakom ryggen?

Håller honom om ryggen? Jag diskuterar huvudpersonen i denna tråd.
Har jag sagt att du inte får diskutera Jocke? Jag tycker bara det är sjukt hur du kan vrida allting till att det är Jockes fel. Men fortsätt du, du har min tillåtelse.
Citera
2025-10-22, 19:17
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Fast till en början när han kom ut sa han ju faktiskt det. Det var inte förrän efter han ändrade sig. Klart Jocke tror på sin bror om han påstår att han och dottern varit utsatta. Sjukt att ljuga om något sådant.
Diskussionen är att man tror chrippa talar sanning när det passar ens egen agenda, och tror Chrippa ljuger när det han säger inte passar ens agenda.
Citera
2025-10-22, 19:19
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jag tycker att man ska lita mer på socialtjänsten och polisen, men vill du tro att socialtjänsten och polisen ljuger och Anjo och Jocke talar sanning så får du väl göra det.

Du som verkar ha koll, du menar alltså att polisen sagt att barnet inte blivit slaget NÄR Jocke ställde sina hemska krav?

Jag personligen tycker att kraven är sunda om det finns minsta misstanke. Jag tycker barnets väl är det viktigaste. Men det är inte så viktigt för dig har jag förstått.
Citera
2025-10-22, 19:21
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Haha så komiskt att ni alla Chrippa fans säger samma sak när man kritiserar er😂
Du kan inte ens ge ett exempel på när jag försvarat chrippa, och det tycker jag säger allt.
Och uppenbarligen, enligt dig själv, har du anklagat flera för att försvara chrippa utan att användarens faktiskt har försvarat chrippa.
Det känns som problemet kanske ligger hos dig?
Att ifrågasätta era lögner, eran dubbelmoral, erat sjuka drev är inte samma sak som att försvara Chrippas beteende och agerande.
Att ifrågasätta sätta er betyder inte att man försvarar chrippa.
Men ni verkar ha svårt att förstå det. Som vanligt.
Citera
2025-10-22, 19:23
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Diskussionen är att man tror chrippa talar sanning när det passar ens egen agenda, och tror Chrippa ljuger när det han säger inte passar ens agenda.

Diskussionen började med att Jocke ställde ”orimliga” krav på Chrippa för att hjälpa han få ordning på sitt liv efter att han kom ut ur häktet hans fru satte honom i. När Jocke ställde dom ”orimliga” kraven på Chrippa påstod Chrippa att frun slagit både barnet och han. Därav är det väl inte så jäkla orimligt att kräva att frun hålls borta från barnet?
Citera
2025-10-22, 19:25
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Du som verkar ha koll, du menar alltså att polisen sagt att barnet inte blivit slaget NÄR Jocke ställde sina hemska krav?

Jag personligen tycker att kraven är sunda om det finns minsta misstanke. Jag tycker barnets väl är det viktigaste. Men det är inte så viktigt för dig har jag förstått.
Jag tror att Jocke talade sanning när han sa att han polisanmält Linnea för barnmisshandel. Tror du Jocke ljög om det?
Om Jocke polisanmälde Linnea för barnmisshandel så ser polisen allvarligt på såna brott och utreder det. Tror du polisen ignorerar anmälan om barnmisshandel?
Och eftersom varken polisen eller socialtjänsten rekommenderar att Linnea inte får träffa barnet så verkar de inte tro att Linnea skadat eller är en fara för barnet. Tror du socialtjänsten och polisen blundar för barn som de vet blir misshandlade hemma?

Jag verkar bry mig mer än dig eftersom jag inte är förblindad av hat
Citera
2025-10-22, 19:27
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Diskussionen började med att Jocke ställde ”orimliga” krav på Chrippa för att hjälpa han få ordning på sitt liv efter att han kom ut ur häktet hans fru satte honom i. När Jocke ställde dom ”orimliga” kraven på Chrippa påstod Chrippa att frun slagit både barnet och han. Därav är det väl inte så jäkla orimligt att kräva att frun hålls borta från barnet?
Inlägget jag svarade på trodde att chrippa talades sanning, och sen att chrippa ljög. Allt baserat på användarens egna agenda, och inte grundat i fakta.
Men du är ju precis som den användaren, väljer det som passar dig och blundar för fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in