2025-10-22, 19:01
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Chrippa har dock sagt att Linnea aldrig slagit barnet. Men det har du såklart glömt. Ditt hat mot chrippa är fan sjukligt

Fast till en början när han kom ut sa han ju faktiskt det. Det var inte förrän efter han ändrade sig. Klart Jocke tror på sin bror om han påstår att han och dottern varit utsatta. Sjukt att ljuga om något sådant.
Citera
2025-10-22, 19:02
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Ingen struntade i det då och soc har gjort sin utredning

Nej Jocke struntade inte i det då, men att han då ställer som krav att hon inte får vara där OM han vill ha hjälp det är konstigt enligt er.

Vidriga människor som tycker man ska titta åt andra hållet när barn far illa.
Citera
2025-10-22, 19:02
Medlem
Citat:
Vilka fortsätter utöver Anjo och Rask?

När jag hörde Chrippa hos skilleras igår så var Chrippa väldigt försiktig med vad han kunde prata om.

Så du måste mena någon annan.

Så är det säkert 🤭
Citera
2025-10-22, 19:03
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Hur är det enögt att skriva om det som faktiskt skett?

För att det visar upp Jockes sinnesjukdom?

Har inte läst klart fupen än.

Om du anser att det är det minsta intressant när man kan läsa otroligt sjuka saker i FHUPen så är du enögd.
Citera
2025-10-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Fast till en början när han kom ut sa han ju faktiskt det. Det var inte förrän efter han ändrade sig. Klart Jocke tror på sin bror om han påstår att han och dottern varit utsatta. Sjukt att ljuga om något sådant.

Om någon av mina syskon hade sagt något sådant hade jag också agerat utifrån den information.
Klart att Jocke reagerade och ska så göra.
Citera
2025-10-22, 19:05
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Nej Jocke struntade inte i det då, men att han då ställer som krav att hon inte får vara där OM han vill ha hjälp det är konstigt enligt er.

Vidriga människor som tycker man ska titta åt andra hållet när barn far illa.

Dom verkar inte vilja förstå detta. Först ska han inte bry sig när Chrippa säger hon har slagit mig och barnet. Men när han säger att han ljög ska han bry sig?
Citera
2025-10-22, 19:06
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Dom verkar inte vilja förstå detta. Först ska han inte bry sig när Chrippa säger hon har slagit mig och barnet. Men när han säger att han ljög ska han bry sig?

Blir så larvigt och genomskinligt när dom väljer att blunda för fakta bara för att Jocke brytt sig om barnet.
Citera
2025-10-22, 19:07
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Om någon av mina syskon hade sagt något sådant hade jag också agerat utifrån den information.
Klart att Jocke reagerade och ska så göra.

Javisst, och även om syskonet kommit och sagt jag ljög hade jag inte trott det i första taget. Våld i nära relation är inget man bara ljuger om sådär. Om man inte är sinnessjuk då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Idag under J's live så mitt i allt så fick hon något "klipp" som man hörs spelas upp & hon avslutar promt liven & såg tårögd ut.

Är den senaste som ligger upp hos hundpsykos du menar...?
https://www.tiktok.com/@hundpsykos/video/7564021530926075158

Sry, såg fel. "J", inte L.
Citera
Avstängd
Citat:
Om du anser att det är det minsta intressant när man kan läsa otroligt sjuka saker i FHUPen så är du enögd.

Även enögda har arbete och fupen läser jag hemma.
Citera
2025-10-22, 19:09
Avstängd
Citat:
Blir så larvigt och genomskinligt när dom väljer att blunda för fakta bara för att Jocke brytt sig om barnet.

Barnet har endast använts som argument från Jocke när han känner behov av att hämnas.
Citera
2025-10-22, 19:10
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Även enögda har arbete och fupen läser jag hemma.

Ok, återkom när du läst den. Då kan vi diskutera bidragstagaren Chrippish och hur han vill streama skins för att lättare få de yngre att signa up.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in