2025-10-22, 18:10
Medlem
EnLitenkilles avatar
Sveriges elit sitter samlade på samma ställe

Fyfan vilka jävla slödder
Citera
2025-10-22, 18:11
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han nöjde sig inte med att dra tillbaka "hjälpen" och det är problemet

Du är jättetuff. Jag blir så imponerad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Om det var ditt syskon som blivit falskt anklagad för barnmisshandel .. hade du tycket det var okej att ditt syskon behandlades som paria och folk spred falska rykten ..

En normalfuntad människa lägger sig inte platt för ett syskon (eller någon annan) vad än det gäller.

Tack men det är jag inte, jag har bara vanligt folkvett till skillnad från dig. Hade Linnea varit min syster eller dotter och det visade sig vara falska rykten hade jag sett till att hon höll sig så långt borta från de människorna som möjligt.
Vad jag absolut inte hade gjort vore att stötta henne till att gifta sig med den hon påstår är sin förövare alt. den som lögnaktigt anklagat henne för att vara detsamma (Nu förtalar jag igen, fast nu förtalar jag åt andra hållet, det kanske är mer okej då?). Det är så sjukt från båda sidors direkta familjer inte ser problemet i det hela.
Senast redigerad av Nejellerva 2025-10-22 kl. 18:17.
Citera
2025-10-22, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Såklart att likasinnade dras till varandra
Chokladtomten ska väl styra upp haveriet bara för att han ogillar Anjo o Jocke.

Det är sjukligt på ett obehagligt sätt.
Citera
2025-10-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han kommer aldrig att komma upp i sådana siffror.
Det är väl därför de sitter i Skilleras live och tjatar.
Märkligt att de två har anmält Anjo och Rask för förtal och sedan fortsätter att tjata om dom. Det är inte supersmart.

Nej det där med förtal kan de glömma. De har förtalat varandra och jag är ganska säker på att både Anjo och Rask inte sitter tomma på bevis direkt..

Sen förstår jag helt ärligt inte tjatet om förtal, vissa får det att framstå som att det skulle vara å det grövsta brotten man kan begå.

Vi behöver liksom inte tro att en förtalsdom ska rädda dessa från att få andra till att tycka annorlunda. Folk har egna ögon och öron att bedöma hur sjuka människor är! Så någon vidare upprättelse blir det ändå inte.
Citera
2025-10-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Sveriges elit sitter samlade på samma ställe

Fyfan vilka jävla slödder

Vilka är Sveriges elit och vart sitter de?
Citera
2025-10-22, 18:16
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Han nöjde sig inte med att dra tillbaka "hjälpen" och det är problemet

Du är jättetuff. Jag blir så imponerad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Om det var ditt syskon som blivit falskt anklagad för barnmisshandel .. hade du tycket det var okej att ditt syskon behandlades som paria och folk spred falska rykten ..

En normalfuntad människa lägger sig inte platt för ett syskon (eller någon annan) vad än det gäller.

Nu var det ju kraven du inte tyckte var ok?
Men då är vi överens om att Jocke får ställa precis vilka krav han vill för sin hjälp.
Citera
2025-10-22, 18:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tack men det är jag inte, jag har bara vanligt folkvett till skillnad från dig. Hade Linnea varit min syster eller dotter och det visade sig vara falska rykten hade jag sett till att hon höll sig så långt borta från de människorna som möjligt.
Vad jag absolut inte hade gjort vore att stötta henne till att gifta sig med den hon påstår är sin förövare alt. den som lögnaktigt anklagat henne för att vara detsamma (Nu förtalar jag igen, fast nu förtalar jag åt andra hållet, det kanske är mer okej då?)
Du tydligen lite som Jocke och tror du äger rätten att styra över vuxna människor liv ... Jag är inte överraskad.
Citera
2025-10-22, 18:17
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Du tydligen lite som Jocke och tror du äger rätten att styra över vuxna människor liv ... Jag är inte överraskad.

Nej, jag vet bara hur var och när det är dags att ge upp om en människa.
Citera
2025-10-22, 18:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Nu var det ju kraven du inte tyckte var ok?
Men då är vi överens om att Jocke får ställa precis vilka krav han vill för sin hjälp.
Problemet är Jockes sinnessjuka agerande när hans bror inte accepterar kraven.
Jag trodde du förstod det.
Citera
2025-10-22, 18:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Sprida ”skiten” som Jacke själv var redo att göra.

Men Jacke har varit förnuftig nog att sansa sig.
Citera
2025-10-22, 18:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Nej det där med förtal kan de glömma. De har förtalat varandra och jag är ganska säker på att både Anjo och Rask inte sitter tomma på bevis direkt..

Sen förstår jag helt ärligt inte tjatet om förtal, vissa får det att framstå som att det skulle vara å det grövsta brotten man kan begå.

Vi behöver liksom inte tro att en förtalsdom ska rädda dessa från att få andra till att tycka annorlunda. Folk har egna ögon och öron att bedöma hur sjuka människor är! Så någon vidare upprättelse blir det ändå inte.
Det är inte upp till dig att avgöra vilken grad av upprättelse målsägarna upplever att de får.
Citera
2025-10-22, 18:20
Medlem
Citat:
Det har ju ingen som helst betydelse ens om det du påstår skulle stämma.
ATT det är Jocke som har en sjuklig fixering vid Linnea har han visat genom sitt agerande och sina krav.
Detta är något du har fantiserat i hop bara.
Aldrig funnits bevis för detta. Detta är något du sagt sen dag 1. Utan att någonsin kunna bevisa det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in