Citat:
Ursprungligen postat av
Krakatoa
Det är så jävla sinnessjukt att han fortfarande inte fattar. "JAG har bara besvarat er!" ja jo, du har rätt men HUR har du besvarat?! Jävla sopprot.
Det bevisar egentligen bara hur fullkomligt obildbar han är, han tror att eftersom de synar saker han sagt och gjort men lägger till lite glåpord om porrskaderi, är det samma sak som när han sprider onlyfansbilder och pratar om att de på riktigt driver bordellverlsamhet.
Han är inte förmögen att skilja på att, om en t.ex. osannolik knarkbrevshistoria säga, "Konstigt, posten kommer ju bara varannan dag. Det låter osannolikt" och hans eget, "De har skickat kulan till sig själv!!"
Han tror att förtal, och att vara lite taskig är samma sak, så länge det sker inom samma kontext. Pratar mycket om att är man med i leken får man leken tåla, vilket enligt honom betyder att allt han gör är fair game, eftersom de började att vara taskiga mot honom. Han tror även att allting som händer honom kommer ur ett vakuum, orsak och verkan gäller bara alla andra. Karma osv.
Hans enda hopp är att tvingas göra lumpen känner jag. Synd att man aldrig skulle våga beväpna glasnudelbaronen vars hjärna håller på att spinna en extra kromosom. Men han skulle kunna lära sig att städa och bädda ordentligt för det kan han ju inte heller. 😂 Han kan ingenting.
Nu är kaffet i fikarummet färdigt och jag kan börja arbeta istället för att sitta här och bli irriterad. Är inte så sugen, men det är skönt att ständigt fylla sitt liv med innehåll som skiljer det från koprofagens så mycket som möjligt.
Önskar en fin, oraskad dag allihopa.