2025-10-18, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
https://www.youtube.com/watch?v=z2TtmxxvN_k
https://www.youtube.com/watch?v=XmOFtVmIiEU
https://www.youtube.com/watch?v=yr869mKzxp4&t=781s ,Mest kanske för newbies ;-) men helt ok tips ibland
Om man får lite abstinens :-)

Det där nya stället, öl-komplexet en tvärgata från Soi Buakhao (om jag tänker rätt) kan bli spännande.
Tackar!
Citera
2025-10-21, 21:55
Medlem
Tar del av att ZIP byggt om sin takterrass och har nån bbq-meny.

Nån som spanat in eller provätit?
Harrys ska också ha svenskt julbord på julafton. Kul!
Citera
2025-10-21, 23:54
Medlem
Fishy75s avatar
Kan en harrys stammis och en zip anhängare umgås och diskutera här? Det är den stora frågan...
Citera
2025-10-23, 17:12
Bannlyst
Det finns bara en anledning till att män över 40 åker till Pattaya, och vi vet alla att den anledningen stavas HOROR.
Citera
2025-10-23, 17:40
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BosseGrabben
Det där nya stället, öl-komplexet en tvärgata från Soi Buakhao (om jag tänker rätt) kan bli spännande.
Tackar!

Nästa vecka ska jag titta förbi på bygget.. :-)
Citera
2025-10-23, 21:40
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarssonsLivs
Det finns bara en anledning till att män över 40 åker till Pattaya, och vi vet alla att den anledningen stavas HOROR.

Den som sa det han var det. Tala för dig själv..

Och män under 40 åker dit för billiga Pepsi light. Eller horor. Eller flickvänner som dom får på grund utav dom är sexy man.. ha ha
Citera
2025-10-23, 21:42
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Nästa vecka ska jag titta förbi på bygget.. :-)

Hälsa Trevor ๅๅ
Citera
2025-10-25, 03:46
Medlem
Citat:

Och dom under 40?
Citera
2025-10-25, 07:39
Medlem
Citat:
Så får man INTE säga i tråden.
Jag gjorde det en gång och fick massa replay på hur fel jag hade.
Numera vet jag bättre. Att ingen åker till Thailand för att köpa sex.
Alla åker till Pattaya för de fantastiska kulinariska äventyren och Pattayas stora rika kulturliv.
Citera
2025-10-25, 08:22
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Så får man INTE säga i tråden.
Jag gjorde det en gång och fick massa replay på hur fel jag hade.
Numera vet jag bättre. Att ingen åker till Thailand för att köpa sex.
Alla åker till Pattaya för de fantastiska kulinariska äventyren och Pattayas stora rika kulturliv.

Nä men blir så patetiskt med alla vita riddare som minsann ska tala om hur fel det är...

Personligen så är givetvis horor 1 anledningen, men långt ifrån den enda. Det finns massor av destinationer som är bättre, ja även om du gillar asiatiskor, utanför Thailand speciellt om man inte är fattig. Män åker till Pattaya pga budgethoror vore mer korrekt att säga....
Citera
2025-10-25, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Nä men blir så patetiskt med alla vita riddare som minsann ska tala om hur fel det är...

Personligen så är givetvis horor 1 anledningen, men långt ifrån den enda. Det finns massor av destinationer som är bättre, ja även om du gillar asiatiskor, utanför Thailand speciellt om man inte är fattig. Män åker till Pattaya pga budgethoror vore mer korrekt att säga....
Budgethoror eller horor.
Innebörden är det samma.
Citera
2025-10-25, 12:15
Medlem
Visst är sexbiten lockelsen hos många. Men faktiskt inte alla.
Sen får alla naturligtvis tro vad de vill.

Jag personligen attraheras inte av asiatiskor eller köper sex. Har aldrig gjort och kommer aldrig.
Däremot har jag jävligt kul i Pattis. Älskar kombon av eviga bargator och närheten till strand och hav. Långa promenader av att upptäcka staden. Spontana öl här och där på ställen man tycker ser schysst ut. Värmen såklart. Maten. Vänligheten.

Längtar efter nästa resa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in