Citat:
Ursprungligen postat av
browneyed-girl
Tycker du att en mamma som överger, försummar och avvisar ett barn är en bra mamma?
Har du lyssnat på när soc papperna läses upp i sin helhet och inte blandas med Jockes lögner?
Mamman säger ju att hon inte klarade av Jocke, det tog utbildade sjukvårdspersonal 45 minuter att lugna Jocke när han fick ett utbrott, fosterfamiljen bekräftade Jockes utbrott och aggressivitet, det gick så långt att fosterfamiljens egen dotter blev rädd och därför fick Jocke flytta.
Uppenbarligen var Jocke ett barn som krävde mer, och mamman klarade inte av att hantera honom. Tycker du det hade varit bättre för Jocke att vara kvar hemma där hans beteende blev värre och mamman inte klarade av honom, än att han kom till fosterfamiljen som hade mer erfarenhet och bättre kunde hantera Jockes beteende och utbrott?