2025-10-19, 22:29
Medlem
Använder J fortfarande napp?
Citera
2025-10-20, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Använder J fortfarande napp?

Vet ej - vad får dig att tro det? Ngn bild hon lagt ut?
Citera
2025-10-20, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
Hon la ut en bild igår kväll på B och J i soffan med en Ipad, då hade iallafall B napp men nu är den bilden borta
Citera
2025-10-20, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Någon borde ta chansen och försöka få en relation med henne.

1. Pengar är inget problem ,de flesta män är beredda på att satsa enormt mycket tid och pengar på kvinnor.
Nej, det är de flesta av oss inte alls beredda att göra. Bara de som är riktiga beta-cucks.
Citera
2025-10-20, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
Såg ut som att J hade napp men kanske såg fel.
Citera
2025-10-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
I ett av de senaste avsnitten av podden "Sanning & konsekvens" nämner programledarna som hastigast att Linnsan och PPD verkligen roffar åt sig av goodie-bags och liknande på event.. Förstår att Linnsan måste göra det för att få ekonomin att gå ihop 😅
Personen som hade träffat dem på event ville bli lobotomerad efter att ha suttit och interagerat med dem 😆 Inte skarpaste knivarna i lådan.. 😅

Kan du snälla skriva vad avsnittet heter? Har lyssnat igenom dom senaste avsnitten flera gånger och hittar ej. Är avsnittet borttaget?
Citera
2025-10-20, 20:35
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impostor.
Kan du snälla skriva vad avsnittet heter? Har lyssnat igenom dom senaste avsnitten flera gånger och hittar ej. Är avsnittet borttaget?
Åsså lyssnat massor, men hittade inte.

Nåväl, uploaded på stories, 2 foton av flickors baknackar med flätor. Intressant...eller...NEJ. Linn kan fortfarande inte dra en rak bena, trots att hon i tid å otid påstå sej vara perfektionist.
Efter snart 8 år med 3 st " prinsessor" å pyssel till både höger å vänster, sammarbeten med frisörer/ produkter borde...å torde...resultaten av ...eh...frisyrerna...blivit av lite högre standard.

Kan jag tycka.
Citera
2025-10-20, 20:41
Medlem
Är det bara jag, men har Linn tagit bort sin snap? Även den nya asså? Linnandersson98, jag kan inte längre se🤔
Citera
2025-10-20, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Är det bara jag, men har Linn tagit bort sin snap? Även den nya asså? Linnandersson98, jag kan inte längre se🤔

Den finns kvar
Citera
2025-10-21, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Var det inte väldigt längesen hon nämnde ppd nu? Som alla andra intensiva vänskapsrelationer tog även denna slut...
Kommer det några nya låtar snart tro...eller la dom ner pga för få lyssningar? Så det blev en flopp precis som vi förutsåg...
Så efter att jag skrivit detta måste hon lägga ut story om deras låtar...hon läser verkligen här inne.. men inget nytt om låtarna som skulle komma i höst...
Citera
2025-10-21, 16:44
Medlem
Alltså säger hon ”ekås” Ullared när hon gör reklam?
Och att hon shoppar på Ullared. Ullared är en by, Gekås är själva varuhuset.
Ska man göra reklam för ett företag kanske man ska säga rätt?

Sen märkte jag att hon pratar i 21 sekunder om ”ett hotell” och lite om billiga presenter. I ett 1.03 min långt inlägg. Resten är pianomusik.

Kollar man på Julia Bergman som också gör reklam för gekås så märker man klass skillnaden. Hon pratar informativt om Gekås, maten och hotellbyn och varför hon rekommenderar det i 1.03 minuter.
Inte någon jäkla musik.
Citera
2025-10-21, 16:45
Medlem
Incendios avatar
Hon går alltså omkring på ett varuhus med, vad jag skulle beskriva som, bara bh på sig? Hon är snart 30....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in