2025-10-21, 10:56
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7von4
Jag vill förklara för dig här nu en gång till,
att det är en skillnad mellan tro och verklighet.
Tro uppstår ur saker du inte kan förklara för att du är för dum att förstå.
Dumhet är per definition bristen på kunskap.
Verklighet uppstår ur observation!
Mycket viktigt!

Men det spelar ingen roll vad jag tror eller inte tror.
Dessa påståenden är baserade på andra källor än mina.

Här är en samling av UFO-dokument från FBI.
Det betyder att informationen är baserad på observationer.

https://vault.fbi.gov/UFO/UFO%20Part%2001/view

CIA:s UFO-dokument

https://www.cia.gov/readingroom/search/site/UFO

The Black Vault Documente Air Force

https://documents.theblackvault.com/documents/ufos/AFD-121113-024.pdf

Internet Archive
8,000 pages of Declassified Canadian UFO Documents
https://archive.org/details/CanadaUFO/CIRVIS--Canada-2010-2019/

Det här är en bra rapport om UFO:n över kärnkraftsanläggningar.

https://ufoac.com/declassified-documents.html?ysclid=mh08q5y6ht657521836

Och dessutom får du aldrig glömma att Hitler hade ett projekt som hette "Die Glocke" (Klockan).
Om du aldrig har hört talas om det är det dags att skaffa dig lite information.
För som du vet att kunskap det bästa vapnet mot dumhet.

The Nazi Bell: Proof of a Nazi Secret Space Program?

https://www.gaia.com/article/nazi-bell-ufo-technology

Och om du tycker att de ryska Wagnerna är fruktansvärd,
be då att du aldrig får träffa Krüger.
Det finns ingen verklighet över gröna gubbar i en farkost så bara lägga ner.
Citera
2025-10-21, 11:54
Medlem
Viktor79xs avatar
Här har ni återigen den tyngsta anledningen till att grindväktarna portionerar ut sanningen så väldigt sakta och försiktigt.

https://youtu.be/9d-aiR7G-TQ?si=B2ENUYwyCmgdCA3v

Psyopen från herrarna i Disclosure filmen består i att ”vi inte vet än”
Att det är något mystiskt och okänt. Kanske tidsresenärer eller demoner? Vissa av dom vet mycket väl. En del är inte ” in the need to know” och har helt enkelt inte kopplat riktigt än.

Det blir härdsmälta i det kollektiva psyket om allt kommer fram på samma gång. Det går bara inte

Så titta på showen och fundera en gång till om det om det inte finns fler lager att skala av. Age of disclosure kommer bara sluta som ett annat stort frågetecken annars

Enjoy😙
Citera
2025-10-21, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Här har ni återigen den tyngsta anledningen till att grindväktarna portionerar ut sanningen så väldigt sakta och försiktigt.

https://youtu.be/9d-aiR7G-TQ?si=B2ENUYwyCmgdCA3v

Psyopen från herrarna i Disclosure filmen består i att ”vi inte vet än”
Att det är något mystiskt och okänt. Kanske tidsresenärer eller demoner? Vissa av dom vet mycket väl. En del är inte ” in the need to know” och har helt enkelt inte kopplat riktigt än.

Det blir härdsmälta i det kollektiva psyket om allt kommer fram på samma gång. Det går bara inte

Så titta på showen och fundera en gång till om det om det inte finns fler lager att skala av. Age of disclosure kommer bara sluta som ett annat stort frågetecken annars

Enjoy😙

Är ändå ganska mycket samma historier om utomjordingarna hela tiden nu med Nordics, Pleiadians, Reptiles, Annunaki, Greys, Galactic federation osv. Utomjordingarna verkar också ha olika agendor.
Citera
2025-10-21, 13:48
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Är ändå ganska mycket samma historier om utomjordingarna hela tiden nu med Nordics, Pleiadians, Reptiles, Annunaki, Greys, Galactic federation osv. Utomjordingarna verkar också ha olika agendor.

Ja det stämmer. Långtifrån bara en agenda. Olika projekt inom genetik och hybridisering. Det där är återkommande när man kollar upp bortföranden. Elefanten i rummet
Citera
2025-10-21, 13:52
Medlem
theUFOsummoners avatar
Enligt rykten på reddit är ett av vittnena Mario Woods (Vakt på Ellsworth Air Force Base där de hade kärnvapenmissiler)

I början av året (före premiären av filmen på SXSW) gjorde han en intervju med Jesse Michaels. Här en kort summering:
  1. Såg ett gigantiskt objekt (stort som en Walmart-byggnad) sväva över en missil-silo
  2. Sfärisk i form, hade ingen synlig motor, vingar eller fönster
  3. Solliknande energiyta som pulserade i orange-gult och vitt
  4. Ett intensivt vitt ljus "tömde" atmosfären, gjorde det omöjligt att andas i närheten av det
  5. En svart boll (stor som en strandboll) sköt ut från UFO:t, studsade runt lastbilen och försvann
  6. Under en tunnelvision och svimningskänsla såg Woods fyra "glidande" varelser utanför fönstret: Tre identiska små (i uniformer med en gul spetsad stav i bältet) och en längre ledare med ett pulserande emblem på bröstet.
  7. Woods vaknade i mörkret, med vapnet i knät, 13 km bort vid New Lake Reservoir-dammen (en plats han aldrig besökt). Hans partner, Michael Johnson, satt katatoniskt fastklamrad vid ratten – vaken men oförmögen att prata, röra sig eller reagera, trots Woods desperata försök.
  8. Basen letade efter dem i timmar med polissupport, och klockan var efter 06:00 trots att larmet utlöstes vid midnatt.
Mario är idag snart 70 år. Att en vakt på en kärnvapenanläggning vidmakthåller sin historia 45 år senare är anmärkningsvärt oavsett om det är sant eller inte.

Intervjun:
Meet The Nuclear Base Employee Abducted By Aliens (Ft. Mario Woods)
https://www.youtube.com/watch?v=73YBwFvcmF8

Reddit-länk med deltagare:
https://www.reddit.com/r/UFOs/comments/1jfyo1o/does_anyone_have_a_list_of_all_34_sources_from/
Citera
2025-10-21, 13:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Det finns ingen verklighet över gröna gubbar i en farkost så bara lägga ner.

Jag sa aldrig att de var gröna, det var du.

Och jag sa aldrig att de reser med farkost heller.

Den korrekta definitionen av UFO är en förkortning för oidentifierat flygande objekt,
hänvisar till alla flygande objekt eller fenomen som observeras på himlen och som inte omedelbart kan identifieras.
Även om termen ursprungligen myntades av det amerikanska flygvapnet, förknippas den ofta med utomjordiska rymdskepp, även om de flesta observationer kan förklaras av välkända objekt som flygplan, stjärnor eller väderfenomen.

Idag kallas de inte längre UFO snarare drönare.

Varför pratar du så mycket strunt?
Citera
2025-10-21, 14:15
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Jag sa aldrig att de var gröna, det var du.

Och jag sa aldrig att de reser med farkost heller.

Den korrekta definitionen av UFO är en förkortning för oidentifierat flygande objekt,
hänvisar till alla flygande objekt eller fenomen som observeras på himlen och som inte omedelbart kan identifieras.
Även om termen ursprungligen myntades av det amerikanska flygvapnet, förknippas den ofta med utomjordiska rymdskepp, även om de flesta observationer kan förklaras av välkända objekt som flygplan, stjärnor eller väderfenomen.

Idag kallas de inte längre UFO snarare drönare.

Varför pratar du så mycket strunt?
Vi pratar UFO i den bemärkelse att det är gröna gubbar som styr spakar, du vet ett annat liv.

UFO som flygande objekt utan liv är inte relevant kanske du tog fel tråd.

Finns gott om UFO i så fall.
Tror du fortfarande det finns liv på andra planeter med gröna gubbar som flyger runt?
Citera
2025-10-21, 14:30
Avslutad
Citat:
Vi pratar UFO i den bemärkelse att det är gröna gubbar som styr spakar, du vet ett annat liv.

UFO som flygande objekt utan liv är inte relevant kanske du tog fel tråd.

Finns gott om UFO i så fall.
Tror du fortfarande det finns liv på andra planeter med gröna gubbar som flyger runt?

Du pratar om gröna killar i fat.
Om du hade sett videon hade du märkt vid det laget att den inte handlar om gröna killar i fat.
Jag sa just att jag inte tror på små gröna marsianer.
Om du hade läst den första texten om militär teknologi hade du slutat prata om gröna marsianer för länge sedan.
Citera
2025-10-21, 14:31
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Du pratar om gröna killar i fat.
Om du hade sett videon hade du märkt vid det laget att den inte handlar om gröna killar i fat.
Jag sa just att jag inte tror på små gröna marsianer.
Om du hade läst den första texten om militär teknologi hade du slutat prata om gröna marsianer för länge sedan.
Du citerar ett inlägg om gröna soldater och sen förnekar du händelsen. Du kommer inte lyckas övertyga mig om att dessa finns så ingen idé snöflinga
Citera
2025-10-21, 14:41
Avslutad
Citat:
Du citerar ett inlägg om gröna soldater och sen förnekar du händelsen. Du kommer inte lyckas övertyga mig om att dessa finns så ingen idé snöflinga

Gjorde jag det?
Jag ber om ursäkt.
Kan du skicka mig länken och den exakta meningen igen så att jag kan läsa den igen.
Så att jag vet vad vi pratar om.

Jag trodde att vi hela tiden pratade om filmen på Amazon och UFO-dokument från olika myndigheter.
Fanns det verkligen några uttalanden om gröna marsianer?
Citera
2025-10-21, 15:39
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Gjorde jag det?
Jag ber om ursäkt.
Kan du skicka mig länken och den exakta meningen igen så att jag kan läsa den igen.
Så att jag vet vad vi pratar om.

Jag trodde att vi hela tiden pratade om filmen på Amazon och UFO-dokument från olika myndigheter.
Fanns det verkligen några uttalanden om gröna marsianer?
om du klickar på användarnamnet Hitta alla inlägg av användarnamnet i detta ämne så kommer du nog se. Jag har sagt från början du får gärna tro på dessa varelser som flyger runt på jorden men jag gör inte det och de måste du respektera.
Citera
2025-10-21, 16:19
Medlem
Betänkt sannolikheten för att aliens besöker oss just nu.

De kunde ju kommit för 100 miljoner år sedan eller kan komma om 100 miljoner år. Eller 1500 miljoner år. Men enligt er fanatiker kommer de JUST nu precis i tid till att "bli avslöjade" på Youtube i november 2025.

Det räcker att backa 200 år så hade ju 90% av mänskligheten aldrig fått reda på det. Men nej då, de kom fram just nu, de tajmande in sin resa på vaddå, miljoner ljusår, så att de kom precis 20 år efter att Youtube lanserades så att "visseblåsarna" snart, aldeles strax, kan ladda upp gryniga mörka videos som "avslöjar sanningen"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in