2025-10-21, 14:06
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Demoner, Linnea, jacke och ngr till..

Minus hundra i självinsikt.

Så tragiskt hela grejen, dom 2 borde aldrig ens mötts för domnhar verkligen fuckat upp varandras liv ngt sjukt.
Dom har matat varandra med egna sanningar och lyft varandra mot en total katastrof.

Dom är verkligen av samma dåliga skrot och korn. Aldrig tydligare sett bilden av uttrycket par som ”tar fram det värsta ur varandra”. Han är dum som en trälåda, impulskontroll som en 3-åring och de eldar på varandra till fördärv.

Jag vet inte vad det här är, men det är inte kärlek iaf. Till synes omringade av ännu dummare folk till familjemedlemmar som inte har mage att sätta ned foten.
Citera
2025-10-21, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja eftersom han försöker luras att alla pengar som är skickade är lån och återbetalning. Jocke hade rätt, Chripps är en riktigt dålig lögnare.

En sak till när vissa påstår att vi som ifrågasätter Chrippa & Co är fattiga och avundsjuka. För vissa kan det vara så, men det finns också människor, som på lagligt vis, har en bra tilltagen kassa som anser att Chrippa & Co ska göra rätt för sig utan att känna den minsta avund.

Han har ju absolut ingenting att vara avundsjuk på.

Minns jag inte fel, sa han i ett förhör att de älskar att resa och upptäcka. Upptäcka vadå? Ett annat gym, andra restauranger, andra hotell? De upplever ju absolut ingenting av länderna på sina resor.
Citera
2025-10-21, 14:28
Medlem
CoachFattys avatar
Undra hur Chrippas liv ser ut om 15 år.
Ingen utbildning, typ analfabet.
Citera
2025-10-21, 14:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ja, som att han ska lära den som förhör honom eller intala sig själv..

Jag tänkte också på det dvs att han försöker utbilda förhörsledarna. Så dumt.

Jag tycker fortfarande att det är humor när Chrippa först inte visste vad Revolut är.
Citera
2025-10-21, 14:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det finns ju inget som tyder på det - och de kan inte utreda folk planlöst utan att det finns skälig grund för misstanke.
Jocke kan nog däremot åka på en granskning utifrån vad han själv faktiskt säger i förhör.

Finns det förhör med Jocke med i fupen?

Har inte hunnit så långt i den än. Jobbar och läser mellan varven.
Citera
2025-10-21, 14:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Han har ju absolut ingenting att vara avundsjuk på.

Minns jag inte fel, sa han i ett förhör att de älskar att resa och upptäcka. Upptäcka vadå? Ett annat gym, andra restauranger, andra hotell? De upplever ju absolut ingenting av länderna på sina resor.

Ja det sa han. Upptäcka olika gränder i syfte att stöka med pengar kanske han menar 😄
Citera
2025-10-21, 14:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Jag tror Micro har en fetisch för att enbart bara argumentera emot.

Chrippa var årets farsa 2024.
Drogfri osv osv.
Han brukar inget. Han har rena tester osv.

Farsan som tyckte tom det var lättare att ge upp vårdnaden om sitt barn än att kämpa för att ha kvar den.
Farsan som älskar sin farsa. Drar in honom i helvetet också. Troligen genom hot också.
Lyckas göra söta Nea till en kriminell person och "tvättat" 1m genom henne på 1 år.
Lyckas göra henne till en
Nät h.

Vad menade man med "hinken"?
Är det det hon gör nu fast på nätet? För då slipper man iaf få det fysiskt? Vilket då är mindre otrohet ?

Hinken som Anjo kallar Linnea syftar till spermahink.
Citera
2025-10-21, 14:46
Medlem
Kollar man i "LinkpingsTRB529424Aktbil104compressed.pdf"
På sida 598-599 så va en hel del upprörda över att hon satte Chrippa i häktet
Mycket swish meddelanden som inte är så vackra.

Samt kollar man vidare i detta kontoutdrag så ser man hur hon magiskt fått alla sina följare
Gick åt en del stålar till Boostamig AB i främst Juni-Juli 2024
Men en hel del också i Juli 2023.
Köpt flera ggr om dagen.
Citera
2025-10-21, 14:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Hinken som Anjo kallar Linnea syftar till spermahink.

Det kanske är olika då men i min värld syftar det till någon som dricker snabbt eller dricker i stora mängder. Är du säker på att han menar spermahink?
Citera
2025-10-21, 14:51
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det kanske är olika då men i min värld syftar det till någon som dricker snabbt eller dricker i stora mängder. Är du säker på att han menar spermahink?

Kan någon sammanfatta alla stora grejer från FUP:en?
Citera
2025-10-21, 14:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Om mamman tagit emot pengar på större belopp så kan det ju finnas misstankar emot henne och hon lär ju bli röd flaggad hos banken, och syrran står väl på bilen som jag förstår det.
Har du sett att hon är misstänkt för något?
Eller försöker du bara väcka mer trådsanningar, spekulationer och förtal nu?
Citera
2025-10-21, 14:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Kan någon sammanfatta alla stora grejer från FUP:en?

Hoppas Anjo gör det i en video. Jag har varken ork eller tid att sitta och läsa allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in