Citat:
Ursprungligen postat av
Telepatisk
Konstigt.. men hon påstår sig vara Bipolär så hon kanske var i en låg period då. Fast jag trodde hon var och rökte på året runt numera med Hamas-polarna så blev förvånad över att hon ens umgicks med föräldrarna nu i somras
Har du pratat med föräldrarna? Vore intressant att få reda på/(eller gissa iaf) vad för politiska åsikter dom har.
Även om Greta är vuxen så känns det inte lämpligt att släppa iväg henne med massa terroristsympatisörer utomlands!?
Hon bor väl i något kollektiv som jag har förstått det. Nu är jag inte så nära att jag vet hur mycket hon är där ute men det var iallafall 2 år sen innan det här senaste som jag såg henne där ute sist.
Om jag ska vara ärlig tror jag att Malena är den som är mest drivande i politiska frågor i familjen och att hon har fått med sig Svante... typ. Svante kör ju fortfarande porsche och jag tror inte att det är en elbil direkt. Men dom är rätt konstiga, hela deras hus är omringat av träd som kan falla över det där stackars huset vilken dag som helst. Men han (Eller dom) vägrar ta ner dom... jag kan ju anta varför. Dom har byggt altanen till huset runt träden, det är på den nivån
Jag tror att Svante och Malena kan ha hur mycket åsikter och försöka övertala henne hur mycket som helst om att lägga av med att försöka ta sig in i Gaza men hon hade inte lyssnat, den känslan får jag iallafall och som du säger, hon är ju faktiskt vuxen nu. Jag är rätt säker på att det var mamma som träffade Svante inte långt efter att Greta kom hem efter hennes första försök att komma in i Gaza. Då hade mamma frågat Svante efter lite kallprat om hur det var med Greta. Han hade svarat att det var okej och snabbt bytt ämne så jag tror inte att han är så glad över det där egentligen men vad ska han göra. Vill hon hamna i Israeliskt fängelse fler gånger så är det hennes val tyävrr.