Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-21, 01:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Word!!!!

Det vet ni inget om.
Enbart obekräftade påståenden.

Då får de ta det rättsligt precis som man ska istället för att vråla om det på YT och skapa videor med ytterligare förtal på internet.

För det så måste de börja med en anmälan.
Citera
2025-10-21, 01:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Helt enig, de har förtalat och lekt mangas. Nu kom käftsmällen tillslut!

Det kommer en värre käftsmäll för övriga.
Citera
2025-10-21, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Eftersom förtalsmålet tuffar på och du tror dig kunna så mycket bättre än åklagaren så har du ju alternativ att ta till:

● Gör något åt det här genast.
● Ta över målet och utredningen.
● Tydligen behövs din expertis.
● Åklagaren har missat det du ser.

Nä du, utredningen av förtalsmålet tuffar på och det på goda grundar eftetsom det är en kompetent och opartisk åklagare som håller i det här fallet.

1.Vad jag vet har ingen ens blivit delgiven än.
2.Jag tror inte att ni ska tro att det blir en slam dunk
3. Vad är det ni tror kommer hända om dom blir fällda? Kommer dom bli typ hängda på torget? Stenade till döds? Utskrattade av hela svenska folket?

Kräftan, snean, jacke har begått precis lika mkt förtal som ngn annan. Alla i dramat a
Har förtalat varandra så enkelt är det.
Och ingen kommer tycka sämre om anjo ändå.

Allt han sagt har ju bevisligen varit sant det står ju rakt upp o ner i en fup.
Och bevisats på så många sätt.
Citera
2025-10-21, 01:53
Medlem
Citat:
Jonna

Där har vi det . Bröderna Berg/Lundell hade ingen förståelse för att hon inte kunde få ledigt för att spendera tid med familjen Lundell med exponering i sociala medier.

De ansåg att det var ett bättre val att åka med och få sparken eftersom exponeringen i sociala medier skulle leda till en bättre framtid. Särskilt som hon fick synas med Jocke och Jonna

De saknadeo ckså förståelse för att hon skulle få sparken eftersom hon tillätt sig själv tjatas med.

Vem har fräckheten att ens tacka nej till Jocke och Jonna?

Linnea föll för trycket och följde med.
Synd eftersom hon naturligtvis fick sparken.

Är det konstigt att då må dåligt under hela den vistelsen?

Där har vi det
Linnea kan inte ens ta egna beslut utan får hellre sparken än att bara säga nej.
Stackars lilla flicka.

"Fake it til you make it"o allt det där.

Ju mer ni fäktar desto mer dumma ser ni ut för att sammantaget från bakåt i tråden blir en enda jävla bajsmacka.
Citera
2025-10-21, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du ljuger.

Skriv inte att nåt hänt ifall du aldrig exemplifierar eller ge bevis när det hänt. D

Du skriver att Linnea och Chrippa åsamkat personskador och när Linnea eller Chrippa har skickat runt nakenbilder, spytt galla, ljugit och förtalat eller uttalat sig rasistiskt på insta, tiktok, snapchat, streams eller youtube.

Ditt påstående är att det hänt och nu ska du kunna rada upp tre saker, skitsnack, förtal och lögner på var enskild plattform du nämnde.

Vad har du för belägg för att dom har njutit av "uppmärksamheten"?
När uttalade dom sig rasistiskt?

Har Lisen ochAnjo pratat om att fista fru Medvikt och att Linnea är en horpsykopat, knulldocka, psykopat och slampa?

Du bör kunna ge exempel för alla anklagelser du gjort mot Linnea och Chrippa.

Bara att öppna ögonen o öronen och använda dom, sen tar du den informationen o processar den i hjärnan har du sen en normalt fungerande hjärna så kan du ta till dej av allt dom själva lagt ut/vad dom säger.
Snälla du det skulle ta mej flera dagar att ta fram det du vill ha bevis på så mkt finns det.

Så den tiden får du lägga själv..
Citera
2025-10-21, 01:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den bevisar väl - precis tvärtom - att de inte ljugit, utan att Chrippa har haft så mycket pengar - och mer - att röra sig med som han sagt och visat.
Det har spammats dag ut och dag in av väldigt många att Chrippa är luspank. Har en enda varit karl för sin hatt och erkänt att hen haft fel?
Citera
2025-10-21, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Ja, vi har haft rätt från dag ett. Snacka om att leva som en uteliggare med parasoll med hål likt en schweizisk ost.

Och ändå fortsätts det fäktas av dom 3 riddarna i tråden
Citera
2025-10-21, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Intressant hur du tar dig rätten att föra andras talan.

När han blir dömd så kommer det påverka hur barnens klasskompisar samt föräldrar ser på honom och deras familj, det kommer att diskuteras vid middagsbordet om man verkligen ska låta barnen åka hem till den där mobbaren Anjo.

Det kommer få konsekvenser som kommer att påverka barnens relationer samt psykiska välbefinnande.

Socialen kommer bli inkopplade och det kommer att föras möten med lärare på skolan för att säkerställa att barnen inte far illa hemma. En konsekvenser som uppstår när föräldrar blir dömda för brott.

Inget av detta du skriver nu kommer hända 😅😅
Citera
2025-10-21, 02:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Den här kommentaren borde pinnas! Så jäkla sant!!
Hur vet du att det är sant?
Citera
2025-10-21, 02:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Frågan är väl om småhundarna som skyddat WT gänget vill behålla sin heder eller om de vill bli dömda som pajaser på flashback för resten av deras flashback karriärer.

Att ekobrott har begåtts är det absolut ingen som förnekar.

Vad och vilka är det du pratar om.

Är du medveten om att man kan argumentera utan att det är likställt med att ha en idol.

Ser ingen som motsätter sig att ekobrott begåtts.

Jag idoliserar ingen och absolut inte någon här. Däremot är jag en motståndare mot drev och mobbing oavsett var det sker.

Om jag argumenterar mot någon som tillhör detta drev - hör jag då till ett WT-gäng av småhundar som vill skydda heder?

Är du på riktigt?

Jag har tyvärr förutfattade meningar och är därför fylld av fördomar mot WT överhuvudtaget. Därför har jag fördomar mot precis alla i det sk dramat.

Jag ser mest att de WT's som hatar Chrippa gör det eftersom andra gör det och därför anpassar sina åsikter till att Chrippa och Linnea får skylla sig själva.

Kan jag ifrågasätta drevet som är enormt skadligt utan att bli beskylld för att ha en idol?

Det här blir mer och mer vrickat.
Senast redigerad av LimboLife 2025-10-21 kl. 02:08.
Citera
2025-10-21, 02:04
Medlem
Citat:
Att han fått ersättning från A-kassa och sjuklön är iaf inte bidrag.

Det kommer från försäkringar och harväl med tidigare anställning att göra?

Du missade att det stod att han misstänks för bidragsbrott?? Falska uppgifter till a-kassan.
Så ja det är inget bidrag, men han har likväl fuskat sig till dom.
Som med allt annat i hela hans liv
Citera
2025-10-21, 02:07
Avstängd
Citat:
Eftersom förtalsmålet tuffar på och du tror dig kunna så mycket bättre än åklagaren så har du ju alternativ att ta till:

● Gör något åt det här genast.
● Ta över målet och utredningen.
● Tydligen behövs din expertis.
● Åklagaren har missat det du ser.

Nä du, utredningen av förtalsmålet tuffar på och det på goda grundar eftetsom det är en kompetent och opartisk åklagare som håller i det här fallet.
Det kommer bölas, på ett sätt när förtalet mot Chrippa och Linnea leder till åtal.

Och det kommer bölas ännu mera när domen meddelas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in