Citat:
Ursprungligen postat av
buhbye
Du säger det ja, men det kommer gå som tidigare att du blir tyst och bara drar iväg för att försöka något senare igen
Citat:
Ursprungligen postat av
Dagdrommaren
Hoppas du hittat ett hem utanför Europas gränser så den här världsdelen slipper dig.
Märkligt att du spenderar så mycket av din tid med att söka kontakt med svenskar på Flashback.
Svenskar må vara från Europa men de är väldigt annorlunda mot andra européer. Har inget alls emot européer, det är svenskar jag hatar.
Jag spenderar tid på Flashback för att jag gillar att diskutera allt mellan himmel och jord, och har mycket familj kvar i Sverige så ett bra sätt att ha fingret på pulsen och se just exakt hur åt helvete landet har gått och fortsätter att gå.
Varför stör det dig att jag är på Flashback. Tror du att alla som är här inne faktiskt är bosatta i Sverige? Långt ifrån skulle jag säga!
Citat:
Ursprungligen postat av
Maxima95
Finns gott om invandrare som fått en kopp kaffe hos mig genom åren, inga som helst problem. Men muslimer? Inte en enda, det kan jag erkänna.
Sjävklart ditt beslut men du går miste om många fina kontakter då. Finns många trevliga muslimer, du skulle bli förvånad om du hade ett lite öppnare sinne.