2025-10-20, 20:13
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Varför det? Jag sa att jag hellre har muslimer till grannar än svenskar. Det betyder inte att jag hellre har muslimer till grannar jämfört med alla folkslag, bara jämfört med svenskar.

Förstår det din lilla fitta, tur för dig att jag aldrig lyckats se när ni håller på och jävlas.

https://www.reddit.com/r/ThisMadeMe/comments/1obkzgq/this_made_me_angry_arab_migrant_tries_to_rpe/
Citera
2025-10-20, 20:18
Medlem
Citat:
Bra fråga. Det är faktiskt något jag funderat mycket på, hur andra länder saknar motsvarighet till Flashback. Det är antingen stora förvirrande saker som Reddit eller små väldigt nischade forum.

Flashback med sitt innehåll är perfekt för mitt sätt/behov av att nyttja forum och som du ser så har jag hängt här i många år och hoppas hänga här i många år till.
Inga muslimska länder har yttrandefrihet. Där har du svaret.
Citera
2025-10-20, 20:19
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhodez
Vet inte om du sett några videos av Corey Gil-Shuster som åker runt i Israel och Västbanken och intervjuar folk om olika saker. Hans interviuer av muslimer visar ofta att de är fullständigt verklighetsfrånvända. Här intervjuer där han frågar muslimska Palestinier om vilken religion deras förfäder hade innan Mohammed gick på jorden och islam uppstod. Flera insisterar på att de var muslimer. Visar att de struntar fullständigt i verkligheten.

https://www.youtube.com/watch?v=TvU-VpQdl_s
Vad menar du de levde i för verklighet innan islam för upp i regionen, vilka var de stora skillnaderna?. Bara nyfiken
Citera
2025-10-20, 20:46
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
Det är ju härligt för dig att du tycker det, skillnaden ligger i att det finns ingen annan än muslimerna själva som skulle säga det. Ingen. Vad tror du det beror på? Hur många gånger tror du en invandrarfamilj har sagt fan, nu har det flyttat in för många svenskar här jag måste flytta, stället har blivit ett kriminellt ghetto?

En mening som aldrig har yttrats. Sen kan du förneka det hur mycket du vill. Men jag kan lova dig att när samma invandrarfamilj bara har muslimer omkring sig så sticker de sekunden de får möjlighet. För fan... till och med muslimen flyttar till ett svenskt område såfort de får råd.

Hur många gånger tror du en invandrarfamilj blivit bjudna på en kopp kaffe eller ens haft ett samtal med sina svennegrannar?

Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Förstår det din lilla fitta, tur för dig att jag aldrig lyckats se när ni håller på och jävlas.

https://www.reddit.com/r/ThisMadeMe/comments/1obkzgq/this_made_me_angry_arab_migrant_tries_to_rpe/

Hahaha lugn nu lillpojken. Du är en sån där tangentbordssvenne en örfil och du skulle urinera ner dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Blakullafararen
Inga muslimska länder har yttrandefrihet. Där har du svaret.

Återigen jag skiter i vilket jag bor inte i ett muslimskt land.

Och yttrandefrihet ja. Tycker du Sverige har det, på riktigt?

Fan vad ni är besatta av muslimer det är muslim hit och muslim dit. Sjuklig besatthet på vissa här inne.

Allah Akbar på er
Citera
2025-10-20, 20:53
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:
Hahaha lugn nu lillpojken. Du är en sån där tangentbordssvenne en örfil och du skulle urinera ner dig.

Du säger det ja, men det kommer gå som tidigare att du blir tyst och bara drar iväg för att försöka något senare igen
Citera
2025-10-20, 20:58
Medlem
Citat:
Varför det? Jag sa att jag hellre har muslimer till grannar än svenskar. Det betyder inte att jag hellre har muslimer till grannar jämfört med alla folkslag, bara jämfört med svenskar.

Och svenskar slipper jag där jag bor så det är win win hela vägen.

Hoppas du hittat ett hem utanför Europas gränser så den här världsdelen slipper dig.
Märkligt att du spenderar så mycket av din tid med att söka kontakt med svenskar på Flashback.
Citera
2025-10-20, 21:02
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Hur många gånger tror du en invandrarfamilj blivit bjudna på en kopp kaffe eller ens haft ett samtal med sina svennegrannar?

Finns gott om invandrare som fått en kopp kaffe hos mig genom åren, inga som helst problem. Men muslimer? Inte en enda, det kan jag erkänna.
Citera
2025-10-20, 21:15
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Du säger det ja, men det kommer gå som tidigare att du blir tyst och bara drar iväg för att försöka något senare igen

Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Hoppas du hittat ett hem utanför Europas gränser så den här världsdelen slipper dig.
Märkligt att du spenderar så mycket av din tid med att söka kontakt med svenskar på Flashback.

Svenskar må vara från Europa men de är väldigt annorlunda mot andra européer. Har inget alls emot européer, det är svenskar jag hatar.

Jag spenderar tid på Flashback för att jag gillar att diskutera allt mellan himmel och jord, och har mycket familj kvar i Sverige så ett bra sätt att ha fingret på pulsen och se just exakt hur åt helvete landet har gått och fortsätter att gå.

Varför stör det dig att jag är på Flashback. Tror du att alla som är här inne faktiskt är bosatta i Sverige? Långt ifrån skulle jag säga!

Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
Finns gott om invandrare som fått en kopp kaffe hos mig genom åren, inga som helst problem. Men muslimer? Inte en enda, det kan jag erkänna.

Sjävklart ditt beslut men du går miste om många fina kontakter då. Finns många trevliga muslimer, du skulle bli förvånad om du hade ett lite öppnare sinne.
Citera
2025-10-20, 21:27
Medlem
Citat:
Vänta tog du precis och plagierade en text från Expressen rakt upp och ner utan källa och försökte få det att framstå som dina egna ord?

Vilken tragisk fjant

Ja stämmer, senare delen av inlägget är citat ur Expressen. Då får det väl anses som synnerligen sanna och välunderbyggda påståenden, och inte enbart en personlig åsikt!

Du kan väl fokusera på trådens rubrik och vad den handlar om och mindre om tex mig.

Vad är din åsikt om ett araber skulle vara bäst?
Citera
2025-10-20, 21:31
Medlem
Citat:

Svenskar må vara från Europa men de är väldigt annorlunda mot andra européer. Har inget alls emot européer, det är svenskar jag hatar.

Men gillar de dig? Sök dig istället till dina riktiga rötter. Europa har fått nog av självgoda araber.
Citera
2025-10-20, 22:20
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:

Som en råtta...
Citera
2025-10-20, 23:14
Medlem
Araber ÄR bäst

På att utföra terrordåd.