2025-10-19, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
På tal om det ser han rätt biffig ut på senaste bilderna i instagram stories (några dagar sen)

Ny Chrippa video:
https://www.youtube.com/watch?v=6lpoIQ7TuDE
Vinklar, pump, ljus och hyfsat muskler i kombination med relativt lågt kroppsfett = imponerade fysik på bilder Han har egentligen bara relativt grova armar, ser inget som skulle tyda på att han dopar sig just nu. Faktiskt.
Citera
2025-10-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Känns för övrigt som att tråden dött ut lite sista dagarna? Kan det här ha varit spiken i kistan för clownens semi-kända liv. Lågan kommer brinna ut, folk är inte intresserade av honom längre.
Den här tråden kommer nog dö ut när han suttit inne sisådär 1 månad kanske(om han nu hamnar där, och när)
Citera
2025-10-19, 18:44
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Liam M's video var också bra.

Däremot kan jag inte hålla med om att Anjos video var bra. Han är inte neutral utan sitter och säger vad Chrippa tänker och menar hela tiden. Något som han omöjligt kan veta. Han är ingen tankeläsare.

Nej Anjo kommer ju med bevis. Intressant det han visade upp med chatgpt som säger att det är en stor risk att chrippa kommer åka in i fängelse.
Citera
2025-10-19, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Vinklar, pump, ljus och hyfsat muskler i kombination med relativt lågt kroppsfett = imponerade fysik på bilder Han har egentligen bara relativt grova armar, ser inget som skulle tyda på att han dopar sig just nu. Faktiskt.

Ja, ok, ja det var armarna jag reagerade på. Tack.
Citera
2025-10-19, 19:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vi får hoppas Julia begär att domstolen förelägger honom att inkomma med drogtest eftersom hans tidigare missbruk är välkänt.

Är det förresten nån som vet varför kräket först ansåg att ett LVU-omhändertagande skulle ske? Det måste väl vara ganska unikt att en part håller med soc?

Hon måste begära det och inte bara en gång. Han ljög för alla när han sa att han pissade rent vilket bevisades sedan att han inte gjorde det.

Jag fattar inte grejen med att ha muskler så man ser helt vanskapt ut. Innan några går i taket så är detta min personliga åsikt.
Citera
2025-10-19, 19:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Han får väl bygga sig en ljudisolerad studio i någon av sina alla lägenheter han har
*Pappa betalar*

Jag har tänkt liknande. De får väl ha ett kontor för deras verksamhet.

Det är skillnad på om ett barn råkar, av misstag, se sina föräldrar idga samlag än att det är sexinspelning alt fotografering i samma hus/lägenhet där ett litet barn vistas.
Chrippa borde veta bättre än så.
Men han kan inte hejda sig och förstår inte konsekvensen det blir.
Citera
2025-10-19, 19:27
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Nej Anjo kommer ju med bevis. Intressant det han visade upp med chatgpt som säger att det är en stor risk att chrippa kommer åka in i fängelse.
Anjo kommer aldrig med riktiga bevis.
Och Chattgpt är en extremt opålitlig källa.
Citera
2025-10-19, 19:28
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Anjo kommer aldrig med riktiga bevis.
Och Chattgpt är en extremt opålitlig källa.

Många använder ChatGPT så de är ingen dålig källa. Han kommer med betydligt mer bevis än vad clownen någonsin har gjort.
Citera
2025-10-19, 19:37
Medlem
Citat:
Många använder ChatGPT så de är ingen dålig källa. Han kommer med betydligt mer bevis än vad clownen någonsin har gjort.

ChatGPT eller Anjo är i te ett bevis för att Chrippa kommer att få ett fängelsestraff.

Åtalet i sig är bevis nog även om man inte bör uttala sig innan rätten sagt sitt.
Citera
2025-10-19, 19:37
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Chat GPT är inte ett uppslagsverk, utan simulering av mänsklig kommunikation.
Citat:
Generativ AI såsom ChatGPT bör i regel inte anges som källa eftersom den text som genereras inte är tillförlitlig
Citera
2025-10-19, 19:55
Medlem
Rätt ny vad gäller allt med Chrippa och alla andra, men kan inte låta bli att fascineras av Chrippa.
Ser många åsikter om honom, men är det ingen som tänkt på varför han beter sig som han gör? Självklart är det någon form av försvar, men jag skulle kunna sätta pengar på att han har rätt grav ADHD och att han är narcissist. Underhållande, men också sorgligt tycker jag. Man får tycka vad man vill och att jag har fel så klart
Citera
2025-10-19, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillvetanu
men jag skulle kunna sätta pengar på att han har rätt grav ADHD och att han är narcissist. men också sorgligt tycker jag. Man får tycka vad man vill och att jag har fel så klart
Helt korrekt. Obehandlad ADHD och säkert mycket mer. Narcissism går tyvärr inte att behandla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in